dördüncü bölüm

20 8 0
                                    

Gözlerimi açtığımda odamda değildim. Bir dakika ya ben odamda değilsem neredeydim peki?

Çok güzel bir soru salak yüsra dönde etrafına baksana

Doğru bakim değilmi??

Dönüp baktığımda aliyi başucumda beni izlerken buldum ben nasıl gelmiştim buraya??

"Yüsra şükür sonunda uyandın iyimisin"

"Ben nasıl geldim buraya ali annemler nerde ne oldu bana??" diye peş peşe sorular sordum.

" biz eve döndüğümüzde Aysu seni defalarca aradı açmayınca bizde yedek anahtar vardı bişey olmuştur diye merak edip bende sana bakmaya geldim iyikide gelmişim"dedi ve" Geldiğimde yatağında terli ve baygındın bende o telaşla seni aldım ve hastaneye getirdim çok korkuttun beni yüsra" dedi ha eminim korkmuşsundur o kızla dans etmekten aklına gelmişim demek..

"Neyim varmış peki neden bayılmışım "dedim. Merak ediyorum arkadaş ne kadar akşamdan kalma sinirim olsada..

"Doktar gelir birazdan daha bilgi vermediler"dedi silikon beyinli ben neden olduğunu biliyorum ama neyse.

O arada doktorda gelmişti yanımıza" geçmiş olsun yüsra hanım. Tahlilleriniz çıktı şimdi hiper tansiyonunuz varmış ve akşamda fazla sitres ve üzüntü yaşadınız galiba ondan bayılmışsınız serumunuz bitince çıkabilirsiniz geçmiş olsun" dedi ve yanımızdan uzaklaştı. Ne ben nede ali sesini çıkarmıyordu. Onun yüzünden çünkü o kızla dans etmese üzülmicek ve sitres olmayacaktım. Salak ali ama seviyorum napim.

"Yüsra neden sitres yaptın ve üzüldün hem partidende aceleyle çıkmışsın canını sıkan bişeymi var" diye sordu. Evet ali sen ve senin bana karşı sergilediğin tavırlar canımı sıkıyo.

"Yok birşeyim ya hem özgür ve annemler nerde"

"Özgür arkadaşında kalacakmış annenlerde burcu teyzen doğum yaptı diye hastaneye gitmiş ben aradığımda söylediler banada"

"Tamam anladım hadi çıkalım hastanelerden nefret ederim hem benim salonu açmam lazım saat kaç"diye bir soru yönelttim

"Saat 3 yüsra ama salon felan açamazsın yeni kendine geldin dinlen hem 1 saattir baygınsın olmaz "

"He bakarım hadi çıkalım "dedim ve ali gidip çıkış işlemlerini halletti. Bide düşünceli çocuk yazmamıda yanımda getirmiş. Ayağı kalkıp üstümü  düzelttikten sonra alide gelmişti. Çıkışa gidip kendi bmv sine binip eve gelmiştik sonunda yol boyunca bana arasıra olan bakışlarını görmüştüm ama ses etmemiştim. Nasıl olsa beni kardeşi gibi görüyordur ve ondan endişelenmiştir ne olabilirki başka bende hala salak gibi seviyorum umut ediyorum belki birgün sever diye. Bu gidişle bok sever aq.

Bizim kata asansörle geldiğimizde "yüsra istersen bu gece bizde kal yada ben senin yanında kalim hem içim rahat etmez teksin hem."ne münasebet canım.

"Yok ben iyiyim böyle hadi sende eve gir bişey olursa ararım seni olmicak ama hadi iyi geceler"

"Sanada yüsra"

Dedi ve ben kapıyı açıp içeri girdim. Elimi yüzümü yıkadım çünkü uykum hiç yoktu biraz bizim bu anonimle uğraşim uyuyordur kesin ama denemekte fayda vardı.

Ben:pişt uyuyonmu hiç sormuyon be ya öldünmü kaldınmı diye

Anında aktif oldu whatsapp'ta yatıyor galiba

A:Sanada iyi geceler güzelim hayırdır bişeymi oldu

A:İyimisin şimdi bak bişey olduysa söyle

Ben:Yok iyiyim bayılmışım sadece aşırı sitres ve üzüntü sonucu ama karşı komşumuz Ali beni hastaneye götürmüş eve yeni geldim.

Ben: hem sen uyumuyormuydun anında aktif olunca şaşırdım

A: yok güzelim ben sana hep aktifim hem bu ali lavuğu kim senle ne işi var

Ben:komşumuz dedimya hem napacan sen ne işi olduğunu

A: seviyorum kızım ben seni hem ne ayak o seviyormu seni yoksa

Ben: ay deli etme insanı sende komşumuz hem sevse ne olacakki

A: Güzel bi ayar çekecem kimse benim sevdiğim kıza yazamaz hem

Ben: ya bir kafam dağılsın iki lafın belini kıralım diye geldim şuna bak ya hem kim olduğunu söylemiyor hemde kızıyor  önce kim olduğunu söyle sonra tribini atarsın

A: yüsra bak ben ciddiyim hem zamanı gelince kim olduğumu öğreneceksin ama şimdi zamanı değil hem söylersem seni kaybedebilirim ve bu riski göze alamam

Ben:Seni tanıyorum yani ben ve konuşuyoruz ki göze alamıyorsun öylemi.

A:Aynen öyle birtanem zamanı gelsin söz öğreneceksin ama şimdi zamanı değil.

Ben:Peki öyle olsun bakalım. Hem senin en sevdiğin şeyler ne mesela ne tür şarkılar dinlersin??

A: Ben kulağa hoş gelen herşeyi dinlerim o anki durumuma bağlı ve sende öyle yaparsın bilirim.

Ben:Doğru valla öyle yaparım. Peki en sevdiğin renk

A: Siyahı severim lacivert beyaz farketmez sende aynı şekilde

Ben: beni bukadar yakından tanıyorsun demek şaşırdım doğrusu.

A:evet can içim öyle yakından tanıyorumki ve öyle çok seviyorumki bilsen hak verirsin bana ama senin kalbinde başka biri var öyle değilmi

Ben: Bak kalbini kırmak istemem hiç bir zaman ama doğru var. Hem belki iki yakın arkadaş oluruz zor olur ama olamaz mı??

A: olamaz be gülüm seni bu kadar severken arkadaş kalmaya bile razıyım ama başkasını senin yanında düşündükçe içim gidiyo anlasana elini başkası tuttukça görlerine başkası baktıkça içim gidiyo sevdiğim .

Ve bizim a ile olan konuşmamız burada noktalanmıştı onun kalbini kırmak istemiyorum ama benim kalbimdede ali var be o sevmesede kardeş gibi görsede o gözle bakmasada var anasını satim atılmıyorki hem atim silim bende onu çok seviyorum ve sevgimi içimden yaşıyorum..çünkü yapılacak başka birşey kalmıyor.

***
Selam can içlerim bubölümü 28 şubat akşamı yazdım ama siz büyük ihtimalle 3 mart'ta okicaksınız. Güzel gidiyo bence yanımda olan okuyan herkese teşekkürlerimi iletiyorum. İlk defa texting yazıyorum ve inanın öyle heyecanlıyım öyle paniğimki aha yanlış yaptım ha böyle olacak diye korkuyorum. Bir pazar kahvaltısı kitabımda var ama o ilk deneyimimdi ve baya saçmalamıştım belki bu kurgumuda saçmalıyorum ama affola. Neyse çok konuştum hadi öptüm hepinizi kocaman kendinize iyi bakın oy ve uorumlarınızıda eksik etmeyin görüşmek üzere😙😙😍❤

Bekarlığa Veda {Ara Verildi}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin