Közös délután (Hyunjin)

482 20 0
                                    

Egy napsütéses délután, békésen olvasgattál a szobában. A szüleid nem voltak otthon ezért az egész ház üres volt. Már szinte belealudtál az olvasásba, amikor meghallottad, hogy nyílik a bejáratiajtó.
"-Hey T/N! Tudod, hogy milyen nap van ma?"
Rohant be izgatottan a szobádba a barátod, Hyunjin. Olyan hirtelen került a szobába, hogy egy percre fel sem ismerted.
"-Te meg, hogy..."
"-A pótkulcsal a virágok alatt. Na, de T/N! MILYEN NAP VANNN!!!????"
Te csak meglepett arcal próbáltad realizálni, hogy mitörténik körülötted. Forgott az agyad, de azon kívül, hogy szombat, semmi más nem jutott az eszedbe.
"-Remélem, hogy nem valami fontos, mert fogalmam sincs! "
Hyunjin rettentő szúrós tekintettel nézett téged, amiből arra következtettél, hogy...
"-Jó ezek szerint fontos..."
"-T/N, szombat van! Nem emlékszel, hogy mit beszéltünk meg?"
Rettentően pörgött az agyad, hogy vajon mit felejthettél el. Végig gondoltad a dolgokat, és végül rájöttél. Hétfőn, megígérted neki, hogy kipróbálhatja az új krémeket és arcmaszkokat amiket egy bőrgyógyász ismerősödtől kaptál.
"-JAJJ NEEEEE! Hyunjin, nekem ehhez most nincs kedvem! Meg amúgy sem értek az ilyen kozmetikumos izékhez. Nem tudom, hogy mit hogyan és mire csináljak. Majd máskor!"
Fordultál egyet, és beletemetted az arcodat a párnádba.
"-Nem máskor! Megígérted!!! Azt akarod, hogy soha többet ne bízzak meg benned?"
Hyunjin, durcisan összehúzta a szemöldökét, és keresztbe rakta a karjait.
" -Ha nem teszteled le rajtam az új cuccaidat annak ellenére, hogy megígérted, szakítunk!"
Nah itt már nem bírtad tovább. Hangosan nevetni kezdtél, amit Hyunjin értetlenül nézett.
"-Na jó... Nem gondoltam volna, hogy ennyire nem érdekel a kapcsolatunk!"
Elfordult tőled és az ágy szélén ülve duzzogott.
" - Jajj Jinnie... Olyan vagy, mint egy kisgyerek. Fejezd be a puffogást, és hozdd ide azt a fekete táskát a konyhából. Abban vannak a cuccok."
Hyunjin, egy hatalmas mosollyal az arcán hátrafordult, rádnézett, majd egy pillanatnyi habozás után kirohant a táskáért. Pár perc után vissza is jött, ledobta a táskát az ágyra, és melléd feküdt.
"- Kezdheted T/N."
Nagy nehezen feltápászkodtál, és elővetted az arcmaszkokat a táskából. Olvasgattad a hátoldalukon lévő tájékoztatókat.
"-Akkor először végigdörzsölöm az arcodat ezzel a tisztító géllel, aztán teszek rád egy maszkot, és végül pakolok rád még egy pár kenceficét. Így jó lesz?"
"-Jó lesz csak csináld már!"
Barátod siettetésére azonnal hozzá is láttál. Nyomtál az arcára a gélből, és óvatosan körbedörzsölted vele.
" - Ezt nagyon jó érzés! Ilyet gyakrabban fogunk csinálni! Megmasszírozni nem akarsz véletlenül ezután? "
" - Te most szórakozó velem Hyunjin? Tegnap voltál gyógymasszőrnél az nem nyomkodott eleget?"
Ahogy kérdőre vontad barátodat, ő felült az ágyban, és megpuszilta a nyakadat.
" - De a masszőrnek nincs olyan kellemes érintése mint neked. "
Mondta, majd ismét elfeküdt az ágyban. Neked, egy apró mosoly ült az arcodra.
"-Miért van az, hogy te mindig tudod, hogy mit kell mondanod ahhoz, hogy elérd amit akarsz?"
"-Bocsi Baba, de nem mondom el a titkom."
Rádkacsintott, és a kezedbe adta az egyik maszkot. Megfordítottad, és elkezdted olvasni a hátoldalát.
"-Drága Jinniem! Megmondanád nekem, hogy mégis mi a faszt jelent az, hogy aknés bőr? Vagy, hogy mi az a T zóna? Mert ide ilyen furcsa dolgokat írtak, amit nem értek..."
Hyunjin kivette a dobozt a kezedből, és nézegetni kezdte.
"-Az a lényeg, hogy erre a területre kend fel, és miután megszáradt húzd le."
Követted az utasításait, és felvitted az arcára a maszkot.
" -Nah ezzel meg is volnánk. Akkor most megvárjuk még megszárad, és aztán leszedem rólad."
Mondtad, majd ránéztél a barátodra egyetértést várva, amit nem kaptál meg,
Csak hincutul mosolygott rád.
"-Ameddig ez szárad, addig én is bekenem a te fejedet Baba!"
"-Na nem! Rám aztán nem kensz minden féle akne-terápiás ízét!"
Kár is volt az ellenkezés, mert Hyunjin leterített téged. A derekadra ült, és félkézzel, a csuklódat fogva leszorította a kezeidet a párnára.
" - Hyunjin eressz el! Ez már bántalmazás!"
"-Ne viselkedj úgy mint egy gyerek! Inkább légy jókislány, és ne mozdulj meg addig amíg bekenem az arcodat!"
Mondta, majd félkézzel kinyitotta a tubost, ami a maszk dobozában volt.
Próbáltál szabadulni alóla, de annyira erősen tartott, hogy sehogy sem sikerült.
"-Nem hittem volna, hogy ilyen erősek azok a pálcika vékony karjaid Jinnie. "
" - Na jó ez most fájt, de így sem fogsz megmenekülni. Kár is ellenkezned."
Ezek után, beletörődően lehunytad a szemedet, és vártál, hogy Hyunjin szétkenje a gusztustalan, ragadós, undi dolgot az arcodon. Ez pár másodpercen belül meg is történt.
"-Na látod, csak túlélted."
Mondta, majd felállt, és elsétált az íróasztalodhoz a telefonjáért.
"-Gyere ide T/N, csináljunk képet!"
"-Nemár!!! Tisztára úgy viselkedsz, mintha valami nyálas tinipár lennénk. Tudod, hogy utálom az olyanokat!"
"-Te meg tisztára úgy viselkedsz, mint egy flegma antiszoc kölyök, akiket meg te tudod, hogy én utálok szóval 1-1. Gyere és csináljunk már egy rogadt képet."
Nagy nehezen, de Hyunjin rá tudott venni téged arra a képre. Mire ez sikerült neki, már meg is száradt a maszkotok. Leszedtétek, és folytattátok a szépítkezést. A végére már eléggé elkezdted élvezni ezt a dolgot... Jólesett ahogy a barátod óvatos mozdulatokkal kényezteti a bőrödet, de ezt neki természetesen nem mondtad el. Mikor aztán befelyeztétek, lerohantál a nappaliba, hogy ne neked keljen visszapakolni a táskába.
"-T/N ez nem volt szép! Mi az, hogy csak úgy otthagysz? Én még pakolhattam egyedül!"
"-Így jártál!"
Kárörvendően kinevetted, majd kifutottál az udvarotokra. Hyunjin persze követett téged, de míg te elvetetted magadat a füvön, ő leült a verandátok lépcsőjére.
Becsuktad a szemeidet, és pihentél a napsütésben. Egyszercsak felriadtál arra, hogy beindult a kerti locsolórendszer és egy csomó jéghideg víz a képedbe csapódott. Ahogy felpattantál, észlelted, hogy a locsoló bizony nem magától indult be...
"-HYUNJIN!!!!"
Ordítottad a locsolót müködtető kapcsoló mellett álló barátodnak, aki fetrengett a nevetéstől a csapzott fejedet látva. A szemeid szikrákat szórták.
"-Most tiszta víz lettem."
"-Így jártál!"
Hyunjin fogta magát, és besétált a házba míg te csurom vizesen álltál a fű közepén. Odakullogtál a bejárati ajtóhoz, de így nem akartál bemenni, ezért csak leültél a veranda lépcsőjére. Az egyik pillanatban azt veszed észre, hogy Hyunjin rádterít egy hatalmas törülközőt, és felkap téged.
"-Jinnie, te mit csinálsz?"
"-Először vártam, hogy begyere és megtötölközz, de nem jöttél, ezért úgy gondoltam a kezembe veszem az irányítást...
Mire ezt befejezte, Hyunjin már benn volt veled a fürdőszobában. Szinte beledobott a kádba.
"-Már hoztam be neked ruhákat. Öltözz át!"
Mondta, majd kiment a fürdőből. Te így is tettél, levetted a vizes ruháidat, megtörölköztél és feletted a szárazat. Amint kész voltál, Jinniehez mentél, aki kint ült a konyhában puffasztott rizst majszolva. Megálltál előtte, és összefontátok a tekinteteteket.
"-Ezt még visszakapod!"
Mondtad, szúrós pillantást vetve rá.
"-Hát... Igazából, te kaptad vissza ezzel, hogy otthagytál egyedül pakolni, szóval..."
Nem hagytad neki, hogy befejezze a mondatát, mert odamentél hozzá, lehuppantál az ölébe és poffasztott rizst tömtél a szájába.
"-Így sokkal jobb."
Mondtad, kényelmesen hátradőlve az ölében. Átkarolta a derekadat és a hátadba fúrta a fejét.
" - Nagyon gonosz vagy ma Baba! Ebből még bajok lesznek..."
Megfordultál az ölében, hogy vele szembe lehess.
"-Például milyen bajok lehetnek? "
Kérdezted, rettentően szemtelenül.
"-Hát... Mondjuk lehet, hogy valaki halálra fog téged csikizni..."
Amikor ezt meghallottad, összeráncolt szemöldökkel kezdted bámulni Hyunjint. Pontosan tudta, hogy egyeltalán nem bírod ha csikiznek.
" - Nem mered!"
" - Már miért ne merném? Inkább fuss!Kapsz egy kis előnyt. "
Ezt meghallva egy pár másodpercig hezitáltál, de utána mint a villám futottál fel a szobádba. Amint felértél, azonnal bezártad az ajtót. Pár perc múlva, Jinnie is elért a szobád ajtajáig.
" - Gyere ki T/N! "
" - Biztos, hogy nem!"
" - De T/N, mennem kell! Most hívott fel Chan. Nem tudom, hogy miért, de el kell mennem! El sem akarsz búcsúzni tőlem?"
Nem tudtad, hogy igazat mond-e. Nem mertél kockáztatni azzal, hogy kinyitod az ajtódat, ezért csak az ablakpárkányra ültél.
" - Jolvan T/N! Köszi... "
Mondta Hyunjin, majd hallodtad a lépteit, ahogy eltávolodik az ajtótól. Figyelted az ablakodból, hogy tényleg kimegy-e az autójához. Amint megláttad őt elindulni felé, lerohantál, hogy elbúcsúzz tőle. Még éppen utól is érted, hátulról ráugrottál a hátára, és puszit nyomtál az arcára.
"-Szia Jinnie! Holnap talizunk. "
Hyunjin letett téged a hátáról, és átölelt.
"-Szia T/N! De holnap te jössz hozzánk!"
Mondta, majd beszállt az autójába. Elindította a motort, és egy utolsó egymásra vetett mosoly után, elment.

Stray Kids rövid szorikOnde histórias criam vida. Descubra agora