Tam tamına 1 haftadır hyunjin felix'e yazmıyor, felix'in mesajlarına bakmıyordu. Felix korkmaya başlamıştı. Ona bir şey olma düşüncesi bile onu deliye döndürüyordu. Jisung'a sorsa bile Jisung onu pek silklemiyordu. Ona bir şey olma korkusu onu 1 haftadır yiyip bitiriyordu Felix'i. Bu 1 haftada çok şey öğrenmişti, En önemlisi de duygularını.
Evet, hyunjin'den hoşlanıyordu buna emindi fakat ne diyeceğini bilmiyordu. İlk defa bir erkeğe böyle hisler besliyordu. Ne yapacağını veya nasıl davranacağını bilmiyordu. En sonunda her şeyi akışına bırakma kararı almıştı. Böylece yoluna girerdi belki. Ama Hyunjin'den haber yoktu.. Aklına Minho hyung gelmişti. Belki o söylerdi denemeden zarar gelmezdi. Olucak en kötü şeylere bile kendini hazırlamış ve Minho hyung'una yazmıştı.
Minho & Felix
Merhaba hyung.
Merhaba Felix?
Bir şey Sorabilir miyim?
Tâbikii
Hyunjin'e bir şey mi oldu?
Uzun süredir mesajlarıma bakmıyor
Merak etmeye başladım.
Şey..
Hyunjin sana söylememi söylemişti fakat sanırım söylemeliyim,
Hyunjin'in babası geçen hafta vefat etti ve hyunjin çökmüş durumda.
Kimseyi yanında istemiyor..
Hassiktir|
Hyunjin'in evinin konumunu atar mısın?
Hemen
*Konum*
Teşekkürler hyung.
Rica ederim Felix.
Felix hemen arabasının anahtarını almış ve adeta uçarak evden çıkmıştı. Tanrı aşkına ne diye ona haber vermiyordu ki? Halbuki felix'in annesi vefat ettiğinde en çok hyunjin ona destek çıkmıştı. Tabii o zamanlar ona acıdığını düşünüyordu..
Konumun olduğu yere geldiğinde oldukça lüks bir malikâne karşılamıştı. Yani adam zengindi ne bekliyordum ki? Diye düşündü Felix. Hemen arabayı park edip güvenliğe hyunjin'e haber vermesini söylemişti. Yaklaşık 5 dakika sonra güvenlik Felix'i iç kapıya almıştı. Felix hiç beklemeden zili çalmıştı. Hizmetli abla kapıyı açmış ve hyunjin'in odası olduğunu düşündüğüm yere götürmeye başlamıştı.
“Burası efendim.”
Kısa bir teşekkürden sonra gitmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CatBoy-HyunLix
Документальная прозаFelix Catboy cosplay yapan bir internet fenomeniydi..Hwang hyunjin ise ona platonik bir iş adamıydı. -acemi bir yazar- -tamamlandı-