Pada waktu pagi di sebuah rumah banglo yang sangat besar. Terdapat seorang gadis remaja sedang turun dari tangga rumah utamanya. " Makcik, mama mana? " Gadis itu bertanya kepada orang gaji rumah nya.
Makcik: Puan sedang bersiap dalam bilik, cik fana.
Fana: hm, takpe lah.
Fana terus ke arah pintu rumah untuk keluar.
Tiba tiba ada suara yang memanggil Fana." Im fana ! Kamu nak kemana?"
Fana: Fana nak keluar. Nak jumpa niessa dan mimie.
Mama : kamu tu baru balik dari LA kan, duduk lah rumah dulu. Jangan asyik keluar je.
Fana: sebab fana baru balik lah, fana nak keluar ma. Dah 3 tahun fana tak jumpa kawan kawan fana ma, takkan tu pun mama tak paham.
Mama: hm, baiklah. Tapi mama nak fana naik dengan driver kita.
Fana: apa apa je lah. Fana tunggu kat depan.( terus keluar dari rumah)
Mama fana hanya menggelengkan kepalanya.
Di tempat yang lain..
Seorang lelaki sedang duduk di tempat duduk di tepi gelanggang bola tampar. Badan lelaki itu berpeluh peluh. Lelaki itu mengemgamkan tangan nya. Tibatiba datang seorang lagi lelaki.
Lelaki : oi junhyung. Kau buat apa kat sini ? Eh, kau asal? Menangis ke?
Junhyung memandang lelaki itu.
Junhyung: Dongwoon..Kenapa tak bagitahu takde training hari ni ha?!
Dongwoon: ergh, Kiteorang ada bagitahu lah semalam. Kau tak dengar ke.
Junhyung: kau tahu tak, aku terpaksa cancelkan date aku dengan Hara hari ni sebab training ni, tapi bila aku datang. Takde pula.
Dongwoon: haaa. Bukan salah aku pun. Kau yang tak dengar.
Junhyung terus bangun dan membaling bola ke dongwoon lalu dongwoon menangkap nya.
Dongwoon: eh.
Junhyung terus pergi berjumpa dengan Hara iaitu Teman wanita nya di sebuah cafe.
Junhyung: Hara... Tunggu saya..
Setibanya di cafe. Junhyung nampak Hara sedang duduk dan menunggu seseorang.
Junhyung:( senyum ) Hara...
Tiba tiba datang lelaki yang tidak di kenali melintasi junhyung dan pergi ke Hara.
Lelaki itu datang dan terus mencium Hara. Junhyung terkejut dan terus keluar dari cafe itu.
Junhyung: Hara.... Takkan dia curang dengan aku???.
Junhyung teringat kisah dia bersama Hara semasa Pertama kali bertemu janji.
Junhyung: awak kena janji dengan saya, Yang awak takkan tinggalkan saya.
Hara: awak, saya sumpah dan saya janji takkan tinggalkan awak. Awak lah orang yang paling saya cintai kat dunia ni awak....
Junhyung: janji ye?
Hara: saya janji awak.. Saya akan sentiasa ada bersama awak
Junhyung: awak.. Saya tak boleh hidup tanpa awak.
Hara: saya tahu awak. Sayapun saya. Awak bagaikan udara saya. Tahu tak.
....
Junhyung: hish!
Junhyung terus pergi dari cafe itu.
Di sebuah restoren. Fana pun masuk ke dalam restoren itu untuk berjumpa dengan mimi dan niessa.
Fana : heyyy!
Mimi: Ahhhhh!!! Fanaaaa !!! *menjerit*
Niessa: omooooo!!! Kau apa khabar. Lama gila tak jumpa kau!
Mimi: huhuh, rindu kauuuu *menangis*
Fana: aku okay je... Over la korang ni
Mimi: eh, kiteorang ada banyakkkkkkkkk cerita nak cerita kat kau ni.
Fana: ha. Ye ke. Okayy okayyy. Aku nak dengar... Jappp. Waiter !!!