#27#

83 31 154
                                    


Medyaya güzel bir şiir bırakıyorum...

Selamün aleyküm 😊

Bu bölüm diğer bölümlerden biraz farklı
                   
                           👇👇👇👇

1.  Dök içini , şuan ne hissediyor isen👉

İyi gibiyim aslında fakat içimde buruk bir his var
Sebebini pek çözemedim...ah bide duygu karmaşası var bide.
Özlem var, hüzün var, umut var, hayal ve yıkılmış hayaller enkazı var...varda var arkadaş .. insanoğlu işte...ama unutmuyorum ki Rabbim büyük...

2. Hayatın özetini geç bir👉

Hayat...bir yığın ders ,fakat alınmayı bekliyor...
Bir imtihan geçilmeyi bekliyor...
Nefes işte temelli kesilmedikçe ,devam edip gidiyor,tabi
Bazen daralıyor,Zar zor alınıyor ama genede çekiliyor...
Ben anlatırım da uzun sürer vaktinizi almıyım..

3. Son saatlerin olduğunu bilsen ,ne yapardın? Koskocaman bir yirmi dört saat? Anlat 👉

Bir gün işte...okadar uzun olmasada genede dile kolay ama hayata zor bir gün,heleki senin son günün ise , işte o vakit sana o bir gün bir ömür de gelir bir an gibide gelir... Aff çek önce sesli bir. SONRA güzel bir al abdestini , otur secdeye, bazıları şey diyecek şimdi son anınıda mı rabbine harcasın?
Ve insan oğlu bukadar nankör..evet son anınıda rabbine harciyacak..insan son anında nasıl olacaksa öyle davranmalı her an...

4. Nasıl bir yaşam isterdin? Neler yapmak? Nerde olup neyle uğraşmak?👉

Hayatımdan memnunum desemde elbette ki benimde isteklerim ,kurduklarim oldu...mesele güzel bir ortamda olmak isterdim, herkesin kendine yaptıklarına baktığı kimseye söz etmediği bir yerde, ve Müslüman olduklarını söyledikleri kadar müslüman bir şekilde yaşadıkları bir yerde ....

5.  Konuşucak bir şeyleriniz olsun, olmalı! Konuşun ki sizi görebilelim... Az biraz dök buraya insanlığın halini, bazı insanlara dökün içinizdekileri , katliamlara ,tacizlere , haksızlıklara.....👉

İlk önce insanlığa sesleniyorum, insan iseniz insan gibi davranın! Karşındaki de insan fakat onun senin gözünde anlamı ne? Ne bu üstünlük ? Kimsin sen? Nerden geldin nereye gideceksin? Birde insana yapmadığını bırakmayan insan hayvana mi etmeyecek?  İşte bukadar insanlik!
Senin ne haddine bir insanın dinine ,ırkına , seçimine karışmak?,senin ne haddine masumu öldürmek, küçücük çocuğu taciz etmek. Söylemeye utanıyorum ama bir insan bir insana bunu nasıl yapabiliyor? Yazıklar olsun.....başkada söyleyecek sözüm yok....

Evet arkadaşlar bu bölüm böyle oldu. İleriki zamanlarda yeni bölüm gelecek ve o şekil devam edecek.

..................................................

Ve şurada bir şeye değinmek istiyorum, Dmden yazanlar oluyor ve o kişilerde anketi okuyup yorum yapmayan hayalet okurlar.
Sevgilim olup olmadığını soruyorlar.

Arkadaşım benim sevgilim yok olmazda , olmadı da. Çok şükür.
İkide bir rahatsız etmeyin, sözüm meclisten dışarı, anlayan anladı..

Haydi Allah'a emanet olun kendinize iyi bakın 😊😊😊

Yıldıza da basalım yazık garban orda bekliyor⭐

Hayaller işte AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin