Aku merupakan seorang lelaki yang bertuah kerana mendapat merasai apa itu nikmat dunia. Sebelum aku bercerita kisah diriku ini bahawa penceritaan ini adalah benar dan hanya ada sedikit tokok tambah. Nama aku dikenali sebagai berumur Mie 26 tahun dari negeri pantai timur. Kisah diriku ini bermula dari aku bersekolah rendah lagi. Kenakalanku ini terbawa hingga usia sekarang. Aku mengenali seks pada usia 11 tahun lagi kerana terpengaruh dengan kawan dengan menonton filem porn. Menonton dengan kawan sehingga terbawa keseorangan di rumah. Bila lama menonton datangnya perasaan ghairah yang tak pernah dialami. Di usia 12 tahun aku duduk di asrama di sebuah sekolah. Di sini aku dan kawanku selalu mengintai perempuan melalui tingkap. Ada seorang gadis namanya Zuhaira mempunyai buah dada yang ranum masa ini termasuk kawannya Sue, Bibah dan Milah. Kami di dalam kelas selalu menunjuk bahasa isyarat dan bercakap lucah. Kadang ada juga perasaan untuk memegangnya tapi masih tidak dapat. Selepas exam utama kami habis di asrama itu ibarat bebas. Kadang ada pasangan berdating di dalam kantin. Pada larut malam aku dan kawanku Shah, Khai, Lan lepak di kantin acah mengambil air. Maka terserempaklah juga dengan 4 orang awek tadi dengan pakai baju tidur menampakan bayang tali bra. Kawanku mengacah untuk memeluk mereka.
Shah : korang ni seksi2 nak kami terkam peluk ke.
Aku : tak takot ke kami peluk korang.
Zuhaira : eleh..cakap saja tak guna bukan ada berani pun.
Bibah : peluklah kalau berani aku pegang kote korang yang kecil tu.
Lan membuka seluarnya tak memakai boxer terus terkeluar batangnya yang sudah mengeras itu.
Lan : kau ingat kote aku kecil ke. Nah tengok kote aku.Aku menyukai Zuhaira walaupun dia sudah ada pakwe. Terkejut mereka melihat kote lan yang sebesar 6inci itu. Antara 4 orang awek ini aku amat meminati Zuhaira maybe teteknya yang besar dan punggungnya yang pejal dengan bodynya yang montok itu. Bila melihatnya terus batangku mengeras. Sue badannya berisi sedikit tapi teteknya lebih kurang besar macam zuhaira. Bibah ni seorang yang kurus tinggi tapi teteknya kecil sedikit dari Zuhaira dan Sue. Tapi yang suka pakai ketat dan seksi adalah Bibah. Milah ni seorang yang senyap. Teteknya tak dapat kugambarkan saiznya berapa kerana selalu pakai tudung labuh dari mereka bertiga. Orang kata ala2 alim la. Maybe dia terpengaruh dengan kawannya.
*Bersambung