7.Bölüm

27 1 1
                                    

SHERLOCK HOLMES'dan

Yorgun bir şekilde kaldığımız otele geldim. Dostum beni bekliyordu. Epeyce meraklanmış olacak. Bir şeyler yiyip dostuma kısa bir özet geçtim. Bi hayli hazırlık yapmam gerekti.

Dostum " Neymiş hazırlıkların ?" diye sordu.

"Biraz soğuk biftek ve bir bardak bira,"diye cevap verdim.

"Yemeği düşünemeyecek kadar meşguldüm ve anlaşılan bu akşam daha da meşgul olacağım. Bu arada senin yardımına ihtiyacım var doktor."

"Memnunietle" dedi doktor.

Ben de " Kanunlara karşı gelmek seni rahatsız eder mi?" diye sordum.

"Peki tutuklanma tehlikesi" dedim

"İyi bir şey uğrunaysa o da önemli değil ." dedi.

"Hem de çok iyi bir şey !" dedim.

"O zaman emrindeyim." dedi.

"Sana güvenebileceğimi biliyordum." dedim.

"Peki isteğin nedir?"

"Garson yemeği getirsin, sana herşeyi açıklayacağım. Çok açım."

Yemek geldi.

"Şimdi, bunu yemekte konuşmalıyız. Çünkü fazla zamanımız yok. Saat neredeyse beş olacak.İki saate kadar olay yerinde olmalıyız. Matmazel Irene , saat yedide gezintisinden dönmüş olur. Briony  Köşkü'ne geldiğinde orada olmalıyız."

"Peki, sonra ?" dedi doktor.

Sonrasını bana bırak . Ben olacakları ayarladım zaten. Yalnız ne olursa olsun dediğimi yapacaksın ve olaylara karışmayacaksın. Anlıyor musun dostum?"

"Tarafsız olacağım mı olacağım?"

"Hiçbir şey yapmayacaksın. Mazı küçük tatsızlıklar muhtemelen bazı küçük tatsızlıklar da olacak. Yapacaklarımdan dolayı beni Köşke alacaklar . Dört beş dakika  sonra oturma odasının penceresi açılacak . Sen tam pencerenin yakınında durup bekleyeceksin."

"Tamam."

"Beni izleyeceksin , senin görebileceğin bir yerde oturacağım."

"Anladım."

"ilk olarak Beni döveceksin." 

"Ne !"

"Ve şimdi gidiyorum"

"Nereye ? Dur?"

Kafamı doktora çevirip ;

"Savaş kıyafetlerimi giymeğe" dedim.

....

IRENE ADLER'dan

"Hazırlanmaya başlasam iyi olur. Neredeyse gelir."

Kate; "Kim matmazel?  Kimden bahsediyorsunuz?"

kıyafet yığını içinde ne giyeceğime karar vermeye çalışırken başımı yardımcım Kate'e çevirdim ve ;

"Sherlock Holmes ve kadim dostu Dr Watson."

"Sence nasıl olmuş Kate?" ;Üzerimde mini, sırt dekolteli ,,siyah kumaş üzerine küçük renkli taşlarla süslü, bir elbise vardı.  

"Muhteşem matmazel"

"sana her şey muhteşem Kate" diye seslenişte bulundum. Ve üstümdeki el biseyi çıkarıp sabahlığımı giydim.

Kate makyajımı yapıyordu ve ;" Peki ne giymeye karar verdiniz? Matmazel. diye sordu.

"Savaş kıyafetlerimi "dedim.

"Şanslı beyfendiymiş" dedi

.....

SHERLOCK HOLMES'tan

Hızlı adımlarla Briony Köşküne doğru gidiyorduk Briony Köşküne az kala bir ara sokağa girdik dostumuda yanımda sürükledim.

"Sana asla vurmayacağım sherlock, bunu unut!"

"Dostum hani her dediğimi yapacaktın !"

"Ama sana vurma kısmından bahsetmemiştin."

Doktora çok sert bir yumruk attım. Doktoru atağa geçirmek için. Bana geri vuracağından adım gibi emindim çünkü o bir askerdi. ve şimdi ise bir doktor.

Ve dediğim oldu doktor bana karşılık verdi artık savaş kıyafetlerim ve makyajım her şeyim hazırdı.

.....

IRENE ADLER'dan

Kate ; Rujunuzun rengi ne olsun matmazel?

Aynanın karşısındaki kendime bakıp emin bir şekilde

"Blood" (kan) diye cevap verdim.

.....

SHERLOCK HOLMES'dan

Saldırıya uğramış rahipten farkım yoktu. Zaten istediğimde buydu. Dostumu olması gereken yere yakın  olmasını söyledim. 

.....

IRENE ADLER'dan

Şimdiden yola çıktılar bile Kate telefonuma gelen fotoğraflara baksana hahahaa.

Hazır olmama çok az kaldı. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



PARİS'TE SKANDALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin