Trecuseră doua ore si iată ca insfarsit sunt si eu chemată in arena. De cand așteptam momentul asta.
- Doamnelor si domnilor din partea haitei Silver Maya!
- Am ieșit afara si am vazut cum toată lumea se uita la mine dar aplaudau. M-am uitat înspre Eric care deja era foarte nervos... Mda... nu aveam voie sa concurez pentru ca rana nu era complet vindecata,dar nu ratam eu asta pentru nimic in lume! Nu ma oprește pe mine o rana! M-am pus in poziția de atac așteptând ca adversarul meu sa se transforme si el.
- Ha! Tu crezi ca ma poți bate fetițo? Nu vezi? Mai esti si ranița! Cum crezi ca vei câștiga? Nu vei putea câștiga nimic pentru haita ta cât timp pi poți să-ți Asculți sufletul pereche sau mai bine zis Alpha-ul haitei!
Băiatul ăla deja ma enerva la culme! Nul mai puteam suport asa ca am inceput eu lupta. Am sărit la gâtul lui aruncându-l dintr-o parte in alta. MM pus peste el imobilizândul.
Si 1,2,3
- Doamnelor si domnilor Maya a câștigat prima runda!
M-am dus in cabina mea unde am așteptat sa fiu chemată si nou. Am vazut cum usa se deschide iar pe ușă intrase Eric care s-a asezat pe banca langa mine.
- De ce ai fugit?
- Pentru ca știam ca nu o sa ma lași sa concurez.
- Ohhh iubito eu vreau doar sa te faci bine. A si apropo drăguț par.
- Mda... mersi lam făcut albastru pentru ca asa mia cerut jocul.
- Da stiu fiecare fata trebuie sa aibă o culoare la par.
- Da pai bine ca nu mia dat culoarea roz
- Haha te si vad cu parul roz. Haha!
- Nu e amuzant!
- Ohhh scuzămă!
După ce am vorbit am fost chemată din nou in arena. Era ultima mea lupta. Dacă câștigam puteam sa aduc haita in naționale. Ar fi ceva extraordinar dacă as reusi,dar trebuie sa vad si eu cine o sa ma lupt...
- OK Maya haide ca poți! Doar amintește-ți ce ai învățat la antrenamente. Nu fi încordată fi calma si înainte de a acționa gândește. Ne bazam pe tine
- Dap... Am înțeles.
Lam îmbrățișat pe Eric apoi m-am dus in arena. Cand am ajuns am înghețat cand am vazut cu cine trebuie sa ma lupt. Era Fillip a fost cel mai bun prieten al meu cand eram in vechea haita ( haita Moon ) Efectiv am rămas ca o statuie nu ma mai puteam mișca parca as fi paralizata.
- O sa plătești pentru ca lai abandonat pe Josh! El te iubea iar tu ai plecat cu imbecilul ăla de Eric din haita Silver! Tu pentru mine nu mai însemni nimic Maya! Esti doar o persona care nu are suflet si fără inima nici măcar nu pot să-mi imaginez ca ai avut asta! Nu te mai cunosc! Sa sti ca pentru mine eati nimic si nu o sa scapi cu viața din lupta asta!
- Fillip... tu nu înțelegi Josh ma mințit! El ma mintit ca este sufletul meu pereche!
- Scutestema! Esti o inbecila!
M-am uitat către Josh care avea lacrimi in ochi si apoi la Fillip si el avea lacrimi in ochi dar asta nu la oprit sa numi tragă un pumn in gura. Eu nu am ripostat si am făcut contact cu podeaua. Am fost aruncată din stânga in dreapta de câteva ori apoi am primit doi pumni in burta. Deja scuipam sânge dar tot nu ripostam... Am rămas intimă pe podea uitanduma cu lacrimi in ochi la Fillip care nu reușea sa loveasca. Am închis ochii si am așteptat sa ma loveasca. Dar pumnul nu a venit. Am deschis ochii si lam vazut pe Josh cum s-a pus in fata lui Fillip apăranduma.
- Josh ce naiba făci? De ce o protejezi?
- O protejez pentru ca e adevărat ce a zis...
- Cum adică e adevărat?
- Am mințit-o... Prima data cand am văzut-o am vrut doar sa o am o noapte dar dupaia m-am Atașat de ea si nu am vrut săi mai dau drumul... E vina mea nu a ei...
- Tu... tu îți dai seama ce ai făcut? Mai făcut sa o bată uite in ce hal arată! Si eu ca eram prietenul ei cel mai bun nh am crezuți si tram crezut pe tine care in tot acest timp ne-ai mințit! Uite!!! Uitate la ea! Tu vezi ce am putut sai fac? Tu îți dau seama ca dacă o loveam din nou o omoram?
-Fillip... eu chiar nu an vrut sa ajung pAna aici si stiu ca am foat un imbecil si ca am mințit-o si...
- Nici nu vreau sa mai aud Josh! Eu plec din haita! Dacă te mai apropii de noi o sa ai desface cu mine!
Fillip a venit spre mine ma luat in brațe si a plecat spre asistenta fără să-l mai asculte pe Josh.
Ma uitam la Fillip cu ochii mari si stăteam cu gura deschisă încercând sa respir. Tot maieul meu alb era pătat de sange. Ma pus pe pat si a așteptat-o pe aaistenta. Pe usa a intrat Eric si restul haitei care s-au pus in jurul meu.
- Eric... îmi pare rau... Crezi a ma poți primi in haita ta?
Eric s-a uitat la mine iar eu i-am zâmbit in semn aprobator.
- Desigur ca poți intra in haita noastră. Orice prieten de-l Mayei este bine venit.
- Maya îmi pare tău ca nu te-am ascultat si dacă acum pățești ceva nu mi-o pot ierta nici o data!
- Fillip tu vei fi mereu cel mai bun prieten al meu si orice sar intampla acum voi fi mereu cu tine si voi fi mereu printre voi. Va iubesc!
Am simtit cum inconstienta ma cuprinde asa ca am primit-o cu brațele deschise.
- Maya nu te rog nu inchide ochii! Avem nevoie de tine!
- Fillip o sa fiu bine... ii șoptesc eu după care am închis ochii de tot si am încetat sa ma respir...Sper ca va placut pana aici. :) Dar sa stiti ca Maya de faptnu moare... O sa vedeti in urmatorul capitol ce se intampla :) si îmi cer scuze dacă capitolul asta are mai multe greșeli.
Va pup :**
CITEȘTI
Becoming ALPHA {Luna Suprema} Vol I
WerewolfBecoming ALPHA {Luna Suprema} Este despre cum fata descopera ca sufletul ei pereche a mintit-o in totalitatae.... Dar totusi cand cele doua haite se vor lupta, ea va fi dusa in haita ei oficiala si acolo isi va intalnii si sufletul pereche.... Sper...