🌌6🌌

67 3 0
                                    

"Nagyot nyögve a nevét sikítva élveztem el még ő teljes testével rám nehezedett zihálva mint egy ló......... "

Melém dölt levegőért kapkodva a párpercel ezelőtti aktusunk miatt. Én is csak úgy kapkodtam a levegőt és csillagokat láttam annyira élveztem. Gyengéd egyben durva volt. Nem is tudom mikor élveztem ennyire ha megérintenek. Viszont ez még nem jelent semmi jelentőségre méltót. Meg emberelve magamat a lepedőt a meztelen testem köré tekertem és elindultam a fürdő felé. Tekintetét végig éreztem a hátamon. Félutón megtopantam és hátra fordultam vendégemre nézve. Száján keresztül vete a levegőt hátán feküdve. Az izadtság cseppek gyönygyözve folytak le homlokán és nedves haja teljesen a homlokára tapadt.

-Menned kellene- fáradt tekintettel meredt szemeimbe. Bologatva felült. Meztelen felsőtestére tévedt a tekintetem aminek jobb oldalán volt egy kisebb tetko ami csak most szúrt szemet nekem. Viszont nemtörödve vele vetem az irányt a külön kialakított fürdőm felé.
Amint csukodot mögöttem az ajtó a falapnak döltem a testem köré tekert lepedőt szorongatva. A srác nem volt semmi. Életemben nem élveztem hogy ennyire meg érintenek és fél perc alatt a mennyországban éreztem magamat már csak annyitól hogy rám vezete tekintetét és pimaszul rám mosolygot. Nem ismerem annyira az ONEUS tagokat de annyira épp hogy tudjam ki kicsoda és hogy a hangjuk és tehetségük meg van ehez a szakmához. Nagyon vonzóak mindannyian, és minden nő álmai között biztosan szerepel valamelyik tag. Engem személyszerint ez nem érint ugyan is tőlem akár a világ legvonzóbb és gazdagabb emberei is lehetnek engem ez nem izgat. Egyáltalán nem tartom vonzónak ha egy férfi a hatalmával és a pénzével akar egy nőt levenni a lábbáról. Én sokal inkább a személyiségüket teszem előtérbe. De ezeket fére téve be kell valani hwanwoong mindenben jó. Nem halodtam még énekelni se nem táncolni de nem is volt időm ezekel foglalkozni. Elég hogy tudom a nevét és hogy melyik bandában van.

Hwanwoong:

Sokal megkönnyebülten és frissebben vetem az irányt haza felé. Bevallom élveztem melyik férfi nem ha egy ilyen lányal lehet? Én is férfiból vagyok. Rám fért egy kis huncutkodás mert a munkám miatt nehéz erre is sort keríteni. Örülök hogy enni van időm nem hogy nőkhez járogasak el. Ha a tagok megtudják hol is voltam szerintem padlót nyomnának és még az álluk is leesne. Lépéseimet megsokszorositotam mivel az eső is neki kezdet szakadni. Nem tudtam pontosan melyik irányból jöttem de szerencsére egy épp ere siető férfi felvilágositot. Vicces nem? Szöuli lakosként eltévedek Koreában. Szép mondthatom.

-Hol voltál? Tudod te hányóra van? -támadott le keonhee idegesen mikor a nappaliba értem. Mindenki karba font kezekkel ült a kanapén.

-Mondtam hogy ne várjatok meg mert későn jövök srácok-sóhajtótam ásitva egyet. Kimeritet a ma történt események.

-Aggodtunk érted-állt fel xion is. Fáradt voltam most veszekedni velük ezért szobám felé vetem az irányt inkább nem törödve hogy szólongatnak engem. És ahogy beléptem a szobámba azonal az ágyra vetetem magamat. Nem lepett meg hogy fél percre rá Keonhee bejön a szobámba. Nyöszörögve temetem a fejemet a párnába amég Keonhee válaszokat várva ült le az ágyra.

-Kedvet kaptál hogy néz alvás közben? -motyogtam a párnámba.

-Nagyon vicces hahaha-nevetet fel unottan-Addig nem mozdulok amég el nem mondod hol voltál

-Akkor itt leszel egészen reggelig-feleltem-Nem ér rá holnapig komolyan. -motyogom orrom alatt.

-Nem mert most akarok válaszokat. -sóhajtva néztem Keonhee elszánt tekintetébe majd elmosolyodtam.

-Kérdezd meg onf hyojint-ásitotam még ő el gondolkodva bologatva vete kezébe a telefonját majd távozott a szobámból. Kellemesen felsóhajtótam hogy végre aludhatok. A cipőmet lerugtam a lábamról és úgy ahogy voltam befeküdtem az ágyba.  Meleg puha ágyikom miatt már majd nem elnyelt az álmok világa de Keonhee újra rám törte át ajtót amire valjuk be fele-fele arányban számitotam hogy bekövetkezik.

-Te egy sztríptiz bárban voltál? Normális vagy? -járkál fel s alá a szobámban.

-Keonhee majd holnap megbeszéljük de most hagyj rendben? -álltam fel és törzsöltem meg szemeimet.

-Faszt, most fogjuk.  Hogy a jó istenből jött az ötlet és kötötél ki ott? Azt mondtad csak elmész sétálni-fujtatot nagy szemekel

-Kérlek Keonhee-nyafogtam -És ha igen akkor mi van? Megérdemeltem egy kis szorakozást. A kárára nem fog menni mivel rajtam kivül több idolal is összefutottam. Na most meg menj aludni te is-lögdöstem ki a szobámból és csaptam be az ajtót az orra előtt. A falapnak dölve felsóhajtotam hajamat összeborzolva.

-Aish maradt 5 óra hogy aludjak. Reggel hulla leszek-motyogtam ágyamba zuhanva.

 Reggel hulla leszek-motyogtam ágyamba zuhanva

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Gátlások nélkül [ Hwanwoong- Oneus] 18+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora