2 Aile ve 3 Arkadaş

66 4 1
                                    

İtalya Torinoda  2 büyük ve saygın aile vardı. Bu aileler sadece Torino halkı olarak tanınmıyor bütün İtalyada saygınlık kazanmışlardı. İtalyada Lombardi ve Conti denildi mi herkesin gözleri açılırdı.

Lombardi ailesi ve Conti ailesi birbirlerini pek sevmezler. Fakat bu ailenin çocukları anne ve babalarının yanı sıra birbirleriyle tamamen arkadaş hatta kardeş bile denilebilir hale gelmişlerdi. Geçmişte yaşanan bir olay nedeniyle bu aile büyükleri birbirleriyle konuşmazlar. Halbuki çocukları bu olayı kafalarına bile takmadan samimi bir şekilde hayatlarını arkadaşlarıyla sürdürüyorlar.

Lombardi ailesinin 2 çocuğu Gloria ve Nadila, Conti ailesinin ise 1 çocuğu Pio vardı.

Gloria 19, Nadila 17 yasindaydi.

Pio da 19 yasindaydi. Pio tek kardeş olduğu için yalnızlık çekerdi. Fakat zamanında bu 2 ailenin tanışması ile 2 kız kardeş Pio'nun durumuna üzülüp onu da kardeşleri gibi görmüştür.

Pio'nun babası Giancarlo efendi bir adamdı. Ailesine ve çocuğuna düşkün bir adamdır. Gloria ve Nadila'nin babaları 2 yıl önce kalp krizi nedeniyle hayatını kaybetmiştir. Pio'nun annesi Carita, kızların annesi ise Terra'ydi.

Artık Nadila'nin doğum günü yaklaşmıştı. Pio ve ablası Gloria ona unutamayacağı bir sürpriz yapmak istemişti. 2 gün boyunca Nadilaya ne tür bir sürpriz yapsınlar diye düşündüler.

En sonunda bir gece Pio, Gloriayi aradı ve sürprizi bulduğunu söyledi. Gerçektende sürprizi harikaydı. Nadilayı kampa götüreceklerdi. Ama bunu nasıl becereceklerdi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

2 Enemies 3 FratelloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin