10. Bölüm

1.6K 184 37
                                    

Hikayenin çok güzel olduğuna ve çok sevdiğine dair mesaj atan sevgili üç okuyucum, bu bölüm sizin için.

***

Lobisi siyah, beyaz ve gümüş renklerle dolu olan lüks otelin odalarında kimin kiminle kalacağı ayarlandıktan sonra herkes odasına çekilmişti.

Jimin Namjoonla, Tae Hoseokla, Jungkook Yoongiyle kalacaktı ve Jin kimseyi çekmek istemediği ve tamamen rahat olmak için tek başına kalacaktı.

Jimin ise beyaz çarşafla kaplı rahat yatakta yatmış bir şekilde gülümseyerek Jungkook'a ne yaptıracağını düşünüyordu.

***

Pjm: Napıyorsun

Jeonjk: Yatağın rahatlığını test ediyorum
Sen

Pjm: Aynı
Sadece canım çikolata çekiyor

Jeonjk: Gidip alabilirsin

Pjm: :))

Jeonjk: Ya hayır ya

Pjm: Anlaşma anlaşmadır

Jeonjk: Yarın başlasın bari

Pjm: Tamam anladım ben,
Sen rüyanın ne olduğunu o kadar da merak etmiyormuşsun

Jeonjk: Ya hayır sadece
Neyse tamam

Pjm: Bekliyorum
Bir de meyveli kek lütfen

Jeonjk: :))

***

Jimin odanın kapısının üç kez tıklatılmasıyla yatağından kalkıp saçını ve üstünü düzeltti.

Kapıyı açınca karşısında Jungkook'u gördüğü için şaşırmış gibi yaptı.

-mış gibi yaptı

"Ah, Jungkook! Hoşgeldin, ne işin var burda?"

Jungkook ise tepki vermeden Jimin'e bakıyordu.

"Ne mi işim var burda? Koskoca otelde çikolata yok diye markete kadar yürümek zorunda kaldım ve yolda yaklaşık on beş kişiyle fotoğraf çekildim."

Jimin ise oyun oynamaya devam ediyordu.

"Canın çikolata çektiyse söyleseydin sana ben alırdım."

Ardından sahte olduğu belli olan bir gülümseme yollayıp Jungkook'un elindeki poşeti aldı.

"Çok teşekkür ederim, şimdi gidip dinlenebilirsin."

Jungkook ifadesizce Jimin'e bakmaya devam ederken "Bari nezaketen içeri davet et." dedi.

"Emin misin? Çünkü burda durursan pek dinlenebileceğini sanmıyorum."

Jungkook onu duymamış gibi yanından geçip gitti. Yakınından, çok yakınından geçti. Jimin o sırada Jungkook'un parfümünün ne kadar güzel olduğunu düşündüğü için kendine gelip kapıyı kapatması beş saniye sürmüştü.

"Ee," dedi Jimin elindeki çikolata paketini açarken "nasıl gidiyor?"

Jungkook Jimin'in yatağına yatıp gözlerini kapattı.

"Ne nasıl gidiyor, Jimin? Her şey bildiğin gibi."

Jimin çikolatadan bir parça ağzına atıp Jungkook'a da bir parça uzattı ama o gözleri kapalı olduğu için görememişti.

"Alsana."

Jungkook gözlerini açmadan ağzını açmıştı. Jimin de umursamazca çikolatayı ona yedirip geri kalanları yatağın yanındaki komodine bıraktı ve o da yatağa yattı. Jungkook'un ters yönünde.

Dream Glow   ' Jikook 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin