8. Bölüm

40 1 1
                                    

ÜÇÜNCÜ ŞAHIS ANLATIM

Sherlock hızlı,telaşlı ve korkmuş bir rahip halde Adler'ın kapısını çaldı.

"DİNG DONG DİNG DONG..."

Kapının arkasında ki  megafondan hizmetçisi Kate gülümseme ile ses verdi.

"Buyrun"

Sherlock ;"Rahatsız etmek istemezdim ama saldırıya uğradım...

Sanırım cüzdanımı aldılar sanırım1..

Telefon telefonumuda aldılar. Lütfen!.. Lütfen bana yardım edin !.."

Kate ; "İstiyorsanız polisi arayabilirim !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kate ; "İstiyorsanız polisi arayabilirim !

Sherlock ; " Teşekkürler . Arar mısınız Lütfen? Polisler gelene kadar içerde beklememin bir sakıncası var mı? Teşekkürler çok teşekkürler..

Kate kapının arkasından gülesini tutamıyordu ve megafonun düğmesine basıp 

-Matmazele sormam gerek" diye cevap verdi. Biraz sonra gelip kapıyı açtı. Sherlock üstü başı harap, yüzünde yaralarla içeri girdi ve Kate çok teşekkürlerini iletti. Biraz sonra ise doctor Watson Sherlock un yaralarını temizlemek üzere eve girdi.

Dr.Watson ; "  İlk yardım çantanız var mı ?"

Kate " Mutfakta buyrun"

Watson "Teşekkür ederim "

Sherlock oturma odasında yarasına mendil tutuyor aynı zamanda etrafı inceliyordu. Arkadan bir kadın sesi gelmeye başladı ve ses gittikçe yaklaşıyordu. Sherlock ses yaklaştıkça yarasıyla daha çok ilgileniyordu.

,Adler " Merhaba , yaralandığınızı duydum üzüldüm

Sanırım Kate isminizi sormamış?"

Sherlock "Özür dilerim ben..

Sherlock sesin geldiği yöne doğru başını yavaşça çevirdi ve dona kaldı. 

Adler savaş kıyafetlerini giymişti. !!!

Ve etkisi inanılmazdı. !!!

Adler " Dehşete kapılınca sahte isminizi hatırlamak zor oluyor değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adler " Dehşete kapılınca sahte isminizi hatırlamak zor oluyor değil mi?

Bir bakalım..." der ve sherlock'un üzerine yürür. Artık aralarında çok mesafe yoktur hatta bir nefes kadar yakın. Sherlock hala donmuş vaziyette sadece Adlerın gözlerine bakıyordu. Dehşete kapıldığı doğruydu. 

Bunu Sherlock bile beklemiyordu.

Adler " İkimizde çok dindar insanlar değiliz Bay Sherlock Holmes ."

Sherlock " Tahminimce Bayan Adler sizsiniz."

Adler " Şu  elmacık kemiklere bakın. Elmacık kemiklerinizi tokatlamak için neler vermezdim.

Denememi ister misiniz?"

Doktor elinde yaraları temizlemek için Kate den aldığı ilk yardım malzemeleri ile içeri girdi. Bir Sherlock a bir Adler a baktı. Adlerin ne kadar göz alıcı olduğunun oda farkındaydı.

Watson " Bir şeyler kaçırdım değil mi?"

Adler " Lütfen Watson oturun. Çay isterseniz Kate e söyleyebilirsiniz.

Sherlock " Sarayda içmiştim"

Adler " Biliyorum."

Sherlock " Belli oluyor."

Watson " Bende sarayda içmiştim. Eğer umrunuzdaysa...

Sherlock giyinişiyle insanların karakerlerini ve alışkanlıklarını hemen anlayan biridir. Ama Adler karşısında tamamen çıplak bir şekilde oturuyordu.  Watson a bakıp binlerce bulgu sayabilirdi ama Adler...

Hiç bir şey yoktu. Sherlock şaşkın ve korkmuş , e birazda gergin hissediyordu.

Adler Sherlock un karşısında ki krem renkli tekli koltuğa oturdu. Dehşet güzelliğini bir kez daha vurguluyordu.

Adler " Kılık değiştirmekteki en büyük sorun ne biliyor musunuz bay Holmes ?

Ne kadar saklarsak saklayalım bizden bir şeyler taşır."

Sherlok " Yani gerçekten yüzü yaralı bir rahip miyim?"

Adler " Hayır,  bence yaralı kuruntulu ve çok güçlü olduğuna ,inanan birisiniz. 

Başka bir deyişle kendinizsiniz."

Watson " Rica etsem üzerinize bir şeyler alır mısınız? Her hangi bir şey olur.

Adler " Neden kendinizi korunmasız mı hissediyorsunuz?

Sherlock kabanını Matmazel Adler a verir.

*gülümser 

- 'peki öyle olsun' der.

Adler " Şimdi söyleyin bakalım. Bilmem gerek...

Sherlok " Neyi "

Adler " Kafasından darbe alan yürüyüşçü. Nasıl öldürülmüş?

Sherlock " bunun için burada değiliz. "

Adler "  Fotoğraflar için buradasınız biliyorum. Ama onu size asla vermeyeceğim. Sizde alamayacaksınız. 

Madem buraya kadar geldiniz sohbet edelim değil mi?

Watson" Hikaye yayımlanmadı . Bunu nereden biliyorsunuz?

Adler " Polislerden birini tanıyorum. "

Watson " Polislerden mi hoşlanıyorsunuz?"

Adler" Dedektif hikayelerini severim. Dedektifleri de severim " dedi.

*Sherlock'a bakarak

^Zeka^ seksiliğin yeni adı.



PARİS'TE SKANDALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin