Part 8

4 0 0
                                    

                                                            Ashton 

Ally sa zrazu z rýchlosťou svetla zviezla na zem. Okamžite sme k nej pribehli, kričiac po sebe aby niekto zavolal záchranku. Nikto sa však ale nečinil, tak som to zobral do svojich rúk. Vzal som si ju ako princeznú, po ceste niekde vyčaroval kľúče od auta a vyšiel von. Ani neviem ako, hneď som ju položil na zadné sedadlá, naštartoval som a uháňal cez mesto ako zmyslov zbavený. Po príchode ju naložili na nosidlá, netrvalo dlho a nakoniec som ich stratil z dohľadu. Až teraz som si uvedomil ako rýchlo sa to všetko udialo. Nestačil som ani žmurknúť a zrazu bolo po všetkom.

🎶🎶🎶

Celý ten čas čo jej robili vyšetrenia som pobehoval po chodbe ako rozzúrený tiger. Nedokázal som ani len obsedieť.

„Ash, no tak. Nepreháňaš to už trochu?" spýtal sa ma znenazdajky Luke, keď som si dával asi štyridstiaty okruh okolo stoličiek. Otočil som sa na neho a mal som čo robiť, aby som mu jednu nevrazil. 

„Ty sa do toho nestaraj. Aj tak je to tvoja vina. A vlastne čo si jej povedal?" doslova som cítil ako mi z očí šľahajú blesky len kvôli tomu, že z Lucasa sa stáva idiot. Ale totálny.

,,To, čo si zaslúžila. Odkedy prišla, tráviš viac času s ňou, ako snami. A mimochodom, vieš o tom, že ona a ten jej Austin tvoria pár?" prehovoril z úškrnom. O čom to ten hajzel hovorí? Mal som mu sto chutí naozaj jednu vraziť.

„No tak chalani, prestaňte sa hádať ako malé deti. Ash, ty sa ukľudni a Luke, ty si najskôr premysli, čo povieš, pretože Austin a Ally pár nikdy netvorili a ani netvoria. To si si mohol všimnúť hneď" ozval sa Cal. Ďakujem Bohu, že sa po dlhom čase ozval niekto múdry. Na hlase mu bolo tiež počuť, že je vytočený. A pri Calumovi sa to nestáva tak často.

„Ehm, vy ste príbuzní slečny Ally Dowson?" prehovoril na nás niečí hlas. Spozornel som.

„Sme jej kamaráti. Pokiaľ viem, Ally už nemá najbližšiu rodinu" odvetil Mike. Ja som tam len stál ako soľný stĺp bez pohnutia, zatiaľ čo oni sa rozprávali zo sestričkou. Nedokázal som spracovať informáciu, ktorú mi Mike podložil ako na podnose. Prerývane som sa nadýchol.

„V poriadku. Slečna Dowson sa pomaly zotavuje, bola len dehydrovaná. Ešte si ju necháme na pozorovaní a o pár dní môže ísť domov" oznámila a odišla. Takže Luke nie je príčina toho, že sa Ally sklátila na zem, kvôli tomu, čo jej povedal? Nikomu som nič nepovedal a pobral sa za ňou do izby.

Ležala na posteli ako mŕtvolka a mala okolo seba ponapájané hadičky. Podišiel som k nej, odniekiaľ zobral stoličku a sadol si. Vyzerala ako anjel. Chytil som ju za ruku a mysľou sa mi hmýrili scény, ktoré už bohužiaľ späť nevrátim.

Najviac ma mrzí deň, keď som sa opil. Vôbec som to nemal v úmysle, s tým som predsa skončil už nadobro, ale musel som si niečo dať aj keď to bola len somarina. Luke ma vie vytočiť do nepríčetna.  Poriadne sa zmenil. Nespoznávam ho. Kedysi sme boli všetci štyria ako bratia a teraz si nevieme prísť ani na meno. Držíme sa len ako hudobná skupina, nie ako rodina, čo je celkom dosť smutné. Nepotrvá dlho a kapela 5 Seconds of summer už existovať nebude.

Zrazu som pocítil jemný dotyk na ruke. Zodvihol som hlavu a uprene sa na mňa pozeral pár hnedých očí.

„Vieš ako si ma vystrašila?" hlas sa mi začal triasť.

„Viem" povedala zo vzdychom.

„Čo sa stalo medzi tebou a Lukeom?" vybalil som hneď z ostra. Zostala zarazená. Určite nečakala túto  otázku, no musím to zistiť. Inak tomu hajzlovi odšróbujem tú jeho blonďavú hlavu. Keď som sa nedočkal odpovede na moju otázku, spýtal som sa jej znova.

„Ally, čo sa stalo medzi tebou a Lukeom?" už už bolo vidieť, že sa odpovede dočkám, ale prekazila to banda, ktorá sa dobíjala do izby. Ally sa pohľadom snažila nájsť chalana, ktorý jej zjavne dnes dosť psychicky ublížil. Keď ho zbadala, oči sa jej rozšírili, v tvári zbledla a začala ťažko dýchať.

„V.....V....Vodu.....daj mi.... vodu" povedala priškrteným hlasom, až som mal problém jej porozumieť čo chce. Vzal som pohár, v ktorom mala vodu a podal jej ho. Mal som pocit, že celý obsah skončí na nej ako v nej.

Ally sa neskôr začala rozprávať z Calumom a Mikom, zatiaľ čo ja som si všimol, že Lucas v izbe už nebol. Odišiel som z izby ale nikto na chodbe nebol. Všimol som si len dve sestričky, ktoré odchádzali pravdepodobne z obedu.

,,Prosím Vás, nevideli ste prejsť tadiaľto vysokého chalana s blond vlasmi?"

,,Oh, jasné išiel von z budovy. Mal nejak naponáhlo" povedala jedna so sestričiek. Poďakoval som a uháňal von z tejto príšernej budovy.

Stál som pred nemocnicou ako taký hotentot a hľadal som blonďavého chlapca. Keď som ho uvidel ako si zapaľuje cigaretu, podbehol som bližšie k nemu a spýtal sa ho: „Máš nejaký problém?" očividne moju otázku nepochopil, pretože sa zatváril nejak čudne.

„Nie, prečo?"

„Ešte raz a naposledy sa ťa pýtam, čo si jej povedal v tej pivnici?!"rozzúril som sa.

„Už som predsa povedal. To, čo si zaslúžila. Je to len obyčajná štetka čo to nevidíš? Ona sa rozišla z Austinom, odletela sem do Austrálie kde nejakým zázrakom kúpila náš dom a zrazu je tam snami. Ash no tak, nebuď naivný" keď som sa dobre zapozeral do jeho očí, zistil som, že nie je v poriadku. Mal ich podliate krvou a zreničky až neľudsky veľké.

„Začínaš ma srať Lucas. Poznáme sa už dosť dlho na to, aby si mi mohol tlačiť do hlavy tieto kaleráby. Vôbec neviem o čo ti dočerta ide, ale dnes večer si zbalíš veci a vypadneš z toho domu. Rozumel si?!" zvýšil som tóninu hlasu.

Ten blázon sa len uškrnul, zahasil cigaretu, zapozeral sa mi do očí a povedal:

,,OK. Ako si praješ Ashton. Ale ak sa moje slová potvrdia tak za mnou nechoď" otočil sa a už ho nebolo.

Ja, skoro nervovo zrútený som sa pár krát nadýchol čerstvého vzduchu a pomalým krokom som sa vrátil do Allyinej izby.

Na moje počudovanie tam už nikto nebol, len Ally, ktorá zamyslene pozerala do stropu. Ani nezaregistrovala, že som vošiel.

Podišiel som k nej a chytil ju za ruku. Strhla sa. Až keď si uvedomila kto som, uvoľnila sa a doširoka sa usmiala a ja s ňou.

,,Kde si zmizol?"

,,Za Lukeom"

,,Teba to ešte neprestalo baviť? Prečo chceš silou- mocou zistiť to, čo mi ráno povedal? Nie je to jedno?"

,,Nie Ally, nie je to jedno, pretože ten človek vie ľuďom robiť len zo života peklo. A ja ho chcem dostať tam, kde mal byť už dávno. Je schopný urobiť čokoľvek a hlavne ublížiť mne"

,,Tebe? Prečo práve tebe?"

„Áno, mne Ally. Vieš, niekedy v minulosti som urobil jednu vec, ktorú dodnes ľutujem. On na to prišiel a odvtedy ma nenávidí" podrobnosťami ju nechcem zaťažovať. Možno jej to vysvetlím, keď bude vhodný čas.

Ally chcela niečo povedať, ale predbehol som ju. „To nerieš. Poviem ti to, keď bude na to vhodná chvíľa"



Never stop singing/ Ashton IrwinOnde histórias criam vida. Descubra agora