11 Bölüm:İkili duygular

113 22 202
                                    

Selamlar

Nasılsınız hiçlik perilerim 👼

Bende iyiyim

Aklıma bölüm itafları geldi sonra dedim ki itaf etmeme gerek yok ki siz hangi bölümü seviyorsanız o bölüm sizlere itaf olsun yani kısaca bölümler tüm okuyucularıma itaftır :) ❤

Hiçliğe ilk şarkılı bölüm gelsin o zaman :)

Bölüm şarkısı :iki aşk arasında (bombayı attım :D)

(Dediğim yer de açalım :)

İyi okumalar

Siran Demirkan'dan

Güzel bir güne uyanmıştım çünkü artık Hira bana güveniyordu . Benden önce mesaj atmaya bile başlamıştı. Hira'nın yazdığı günaydın mesajına cevap yazacakken, Erdem andavalı odaya daldı.

"Yavaş!"

"Pardon abi."

"Ne oldu Erdem ?"

"Ee şey ben, kampüse geçiyorum, onu haber verecektim."

Aklıma gelenle Erdem'e döndüm.

"Hira'nın sınıfına orkide bırak not olarak da bekle!"

''Ya hiç kibarca sormana gerek yoktu, ben yapardım.''

''Erdem çocuk musun ? ''

''Tamam ya şaka yaptım.'' 

Çekmeceden not kağıdı çıkarıp, Hira'ya özel not yazdım. Notu Erdem'e uzattım.

"Tamamdır, patron."

Zevzek ya gülerek odadan çıktı.

Hira'dan

Nirayla beraber sınıfıma yürürken o, yine söyleniyordu.

"Bıktım bu çocuktan ya, hep karşıma çıkıyor.''

"Nira'm ama Erdem kötü bir çocuğa benzemiyor ki çocuğu terslemeyip, dinlesen mi acaba ?"

Nira, oflayarak bana döndü.

"He Hira'm benim çok safsın, elde etmenin peşinde işte."

"Bana saf deyip duruyorsun da nerem saf benim ?"

"Aa doğru o, hiç saf değildir Nira."

Gelen Esmaydı hemen ona sarıldım, o günü unutamamıştım.

"Heh geldi uyuyan güzel. Uyuyan güzel geçen geceki kuyu muhabbeti ne ? Dökül bakalım."

Hep beraber kantine doğru yol aldık. 

Masaya geçtiğimizde, Esma, derin bir nefes aldı ve başladı anlatmaya.

 "Evin yakınlarındaydım, eve gidiyordum sonra telefondan garip bir mesaj aldım Burak'tan, eski sevgilimden. Biliyorsunuz ona karşı hala hislerim vardı, heyecanlandım o olduğunu düşündüm. 

"Kuyunun yakınlarında beklediğini söyledi garipsesem de önemsemedim ve gittim. Her yere baktım yoktu sonra tam geri dönecekken, kuyudan onun sesini duydum. Garipseyip,  kuyuya yaklaştığımda onu göremedim. Ben de yok diye tam geri dönecekken,

Korkuyla tamamladı sözlerini " Her şey saniyelik gerçekleşti, biri beni kuyuya itti. Ben refleksle ellerimi hemen kuyunun taşlarına sardım.  İten kişi de koşarak kaçmıştı.

"Nee ?"

"Ne ?"

Nira ve ben Esma'nın anlattıklarını ağzımız açık bir şekilde dinledik.  Gerçekten de böyle bir adiliği kim yapmıştı Esma'ya ?

HİÇLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin