Hoofdstuk 7

39 3 2
                                    

Dan sluipt ze de kamer in, en tot haar grote schik zit Jacob voor de televisie. Hij heeft een ontbloot bovenlijf, en ze kan nu pas goed zien hoe mooi zijn gespierde lichaam is. Hij heeft haar al gehoord en draait zich om: 'Hee Julia! Daar ben je al!' Roept Jacob alsof hij dit had verwacht. 'Dit is dus de reden waarom ik je niet alleen laat. Dit was een test.' 'Hoezo een test?' Jacob staat op en loopt naar Julia. Ze kijkt hem aan, hij kijkt terug, ze glimlacht even. 'Ik wilde testen of ik zeker weten het goede meisje had en dat waar was wat ze over je zeiden.' 'Wat zeiden ze dan?' 'Dat je net zo goed zou zijn als je vader,' Julia glimlacht even en kijkt dan maar de grond. 'Ze zijn mij één ding vergeten te vertellen,' zegt Jacob serieus. Julia kijkt hem aan. Jacob streelt met zijn hand langs haar gezicht. 'Dat je zo mooi bent.' Julia bloost. Dan legt hij zijn hand op haar rug en komt dichterbij, 'Dit blijft tussen ons,' Julia knikt. Dan raken zijn lippen de hare, even voelt ze een kleine rilling en dan kust ze terug. Zachtjes bijt ze op zijn lippen, en ze zoenen. Heel zachtjes en liefdevol. Dan stopt Jacob plotseling, 'Dit kan echt niet.' Maar dan glimlacht hij even en Julia lacht en zegt, 'nou en'. En Julia zoent hem, en hij zoent terug. Julia voelt zijn hand op haar kont, zij gaat met haar handen naar zijn geweldige borstkas. O, wat is híj leuk, denkt Julia.

Die avond zitten Julia en Jacob op de bank, 'ik moet iets vertellen,' zegt Jacob. 'Je gaat mij nu niet vertellen dat je een vriendin hebt,' zegt Julia lachend. 'Nee, natuurlijk niet, grapjas.' 'Morgen gaan we het land uit, naar het hoofdkantoor in Amerika, in Langley om precies te zijn.' 'Whaatt? Dit kun je mijn oma toch niet aandoen! Zij zit alleen thuis en heeft geen idee wat er nu allemaal speelt! Ik ga alleen mee als zijn oma wordt ingelicht.' 'Oké, ik geef door dat ze aan je oma moeten vertellen dat het goed met gaat. Dan goed?' 'Ja, nou, vertel eerst verder' 'Eenmaal daar krijgen we te horen wat er verder gebeurt. 'Hoezo? Als de agenten de schurk hebben is alles toch opgelost? Alles komt toch goed?'

☆ Vergeet niet te stemmen! ☆

JuliaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu