Moralimin bozuk, psikolojimin alt üst olduğu günlerden birindeydim. Elimde ki taşı nehre fırlatıp boş boş etrafa bakınıyordum. Moralimin bozuk olması için bir sebep vardı ama psikolojimin bu durumla ne alakası vardı bilmiyorum.
Kendi geleceğimi hayal ederken tedirginlik geçirmekten asacaktım kendimi artık. Gelecek kaygısı çok boktan bir şeydi. Heleki ucu bucağı olmayan bu sihir dünyasında bir kurt adam olarak doğmuşsanız.
Ah, welcome to my story!
Ben bir kurt kadın, adamım. Cinsiyet kalıplarını çok sevmem cidden ama..
Hadi ama yüzyılda bir birinin başına gelen şey nasıl bana patlayabilmişti?
Vita, tanıştırayım. Kurdumun cinsiyeti. Kim Taehyung, tanıştırayım benim kimliğim ve adımdan da anlayacağınız gibi bir erkeğim.
Vitaların doğurganlık gibi özellikleri var ama pardon da ben bir erkeğim, ah pardon gay bir erkek.
Evet ne kadar bana bahşedilmiş güzel bir şey olsada, Taehyung dünyayı kurtaracaksın demeleri benim kusmama yol açıyordu.
Ne yani, bir Delta bulacağım sevişeceğim ve puf dünya mı kurtulacak? Tanrının insanların bu kadar sevişmelerini istediğini asla düşünmüyorum ve düşünenleri de yuhalıyorum. Ne yani benim bu dünyadaki amacım biriyle sevişip, onun çocuğunu doğururken ölmem mi?
Sorry bro, burda bir problem var.
Boş boş düşünmeyi bırakıp etrafı tekrar kolaçan ettim. Bu kadar saçma düşünce benim için yeterliydi.
Her an biri gelip cinsiyetimi anlayacak diye tetikte gezmekten çok bunalmıştım. Ama bugün dönüşümümden beri en korktuğum günler arasındaydı.
Dolunay.
Içimdeki minik canavar çıkmak için çırpınıyordu. Feromon zaten salgılayamıyordu o da korkuyordu olacaklardan. Ama dolunay günleri doğası gereğiyle dönüşmek istiyordu. Ona güveniyordum, Vitama sonsuz güvenim vardı ama ortaya çıkınca feromon salgılıyordu. Beynimin içinde onunla çatışmaktan da bunalmıştım her şeyden bunaldığım gibi.
Aman boşver herkes öğrensin işte Vita olduğunu diyemiyordu. Ruh Eşinin hangi sürüye mensup olup nasıl biri olduğunu biliyordu.
O Delta yemin etmişti, Vitaya ulaşıp yemin etmişti.
Savaş gelmeden yanına gelmeyeceğim, seni istemiyorum. Demişti. Bunu Delta'nın sahibi değil, Delta benim Vitama ulaşıp söylemişti.
Nerede onunla iletişim kuracak kadar yaklaştığımızı bile bilmiyordum.
Taşları daha da sinirle önümde ki nehire atmıştım.
Ne yani benim vitam onu istiyor muydu ki? Tamam, doğamız gereği birinin bizi sahiplenmesi orgazm bile edebilirdi ama bu kişinin sevdiğimiz biri olması lazımdı.
"Taehyung?"
Arkamdan gelen sese döndüğümde masmavi gözlerle karşılaşmıştım.
Bu mavi gözleri nerede görsem tanırdım. Benim dostumdu, krizlerimde nereye kaçtığımı bilen tek kişiydi.
"Gelsene buraya, ne bekliyorsun?"
Jimin beklemeden yanıma oturmuş ve dizlerime başını koymuştu.
"Hala bu dünyaya sevişmek için gelip gelmediğini mi sorguluyorsun?"
Bunu dediğinde kıkırdayıp, ellerimle saçlarını sevmiştim.
"Vita, dönüşmek istiyor. " diye mırıldandığımla Jimin gözlerini nehirden bana çıkardı.
Kendi dostum diye söylemiyorum ama cidden beta veya alfa olsam jimine gönlüm kayardı, dolgun dudaklar, ısıralası yanaklar ve kutsal poposu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
white / taekook
WilkołakiBu, Jeon Jungkookla kaderimize ilk boyun eğişimizdi. omegaverse semejk uketae