İş ve aşk

134 15 0
                                    

Uyandığımda sangwoo hala uyuyordu kalkıp ona yemek hazırlamayı düşünüyordum~

-Bum uyanmışsın nereye gidiyordun ?

Sa.. sangwoo ürkütücü konuşuyorsun sadece bize kahvaltı hazırlamak istemiştim.

-Kaçmayı deneme ne kadar sana bazı haklar versemde kaçarsan seni öldürürüm anladın mı?

Pe peki..

Sangwoo bazen gereksiz asabiyetlerde bulunuyor sanırım gitmem onu korkutuyor bu garip Sangwoo çözülmez bir problem.

İçten içe rahatsızım onu çevremden ayırmak istemiyorum nedeni her ne haltsa bilmiyorum.

Sangwoo , kahvaltı hazır hadi gel .

-İyi görünüyor .

Özel olsun istedim.

-Bence gayet özel bugün için hazır mısın?

Hangi konuda?

-Çalışmak konusunda buna Ne gerek var ki dimi..

Evet hazırım .

-Dediklerimi duymuyor musun lan ne gerek var diyorum.

Sangwoo bu oldukça iyi olucak ikimizde çalışırsak senin sırtında ki yük hafifleyecek.

-Aman daha çok arttırmada.

Neden böyle dedin.

Bunu bende bilmiyorum dersem sonuna dek soracak...

-Kendine zarar ver istemiyorum Zaten sakarsın.

Çok dikkatli olacağım .

-Diğer kişilerde dikkat eder umarım yanında yakınında birinin olmasını istemem.

Sen beni kıskandın mı ?

- Sanane ?

Pe .. peki hazırım ben yemeğini ye çıkalım.

-Hadi gidelim şu lanet yere.

Sangwoo neden böyle dedin?

-Amma sordun Ha dilin yine çok uzadı Ve sesinde görmeyeli gürleşmiş bu defa boynundan ses tellerini keserim sus Ve çık.

Kıskandığı bariz ortadaydı hekimlik boyunca ellerimi bırakmadı işi halledince hemen başlamamı teklif ettiler Sangwoo köşeden memnuniyetsiz bizi izlerken hayvanların mama , su ve temizlik işleri bana verildi benim içim sorun değildi hepsiyle en iyi şekilde ilgilendim burası oldukça kalabalıktı ama benim yerim küçüktü çünkü amfibil türünden hayvanları besleyecek ve ilgilenecektim.. Sangwoo akşama dek yanımda bekledi ve yanında beni almadan eve gitmedi yol boyunca sessizdi ve ben yorgundum... ilk iş günüydü sonuçta ~

Beni yavaşça öldürüyorsun..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin