Tanışma

94 3 0
                                    

Çok heyecanliyim .Annemle babam Çeşmeden ev almislar .Çok guzel biyer site ama apartmanli . Evler kremle beyaz karisimi bir renkte. Evimizin önü denize bakiyor. Havuzuda var . Basketbol , futbol sahası da var . Kumru yapan fırın bile var sabahları taze taze yapiyolarmis anlatmasi bile canimi cektirdi neyse evdi annemler bavullari yerleştiriyiyolar. Bendr balkondan denize falan bakiyorum. 

Zaten  yapabilicegim birseyde yok ...

                                                            
Akşam yemek

Eve yeni geldimiz için annem yemek yapamadi bu yüzden bizde deniz kenarindaki balikci restorana gittik.

Sabah

Sabahleyin bir uyumusum saat 12 civarlarriydi  hemen plaja indim ve annemlere baktim . Annem güneşleniyordu babamda denizdeydi. Annemin yanina gittim "oooo kalkmış  bizim prenses gel şuraya gel orda baban oturuyo "dedi "tamam" dedim. Bu günüde ayniydi hiç değişik birşey olmadan gecirdik .

2 gün sonra

Aylin diye bir kızla tanıştım.  Biraz sinsi bir kıza benziyor. Bakkaldan dönerken  tanıştık . Oda benim gibi 15  yasinda . Neyse sabah kalktim annem yorulmasin diye ben gittim kumru aldım. Dönerken Aylini gördüm.  Yapmacik bir şekilde

güldü. Bende inat olsun diye ayni ole güldüm ve yanina yanaştim. "Selam"dedim  oda "selam"  dedi .Eve gelince annemler kalkmisti beni bekliyolardi . "Annecim sicacik yeni cikan kumrulardan  aldım senin hatrina" dedim ve de  babamin çok sevdiği kutudaki acibademleri sallayarak gösterdim babama.

Canim babamin gözleri güldü .

Daha sonra plaja indiğimde Aylin'i gördüm . Ama hic orali olmadim.

Gıcık bir kıza benziyo ,soğuk nevale.

Çeşmedeki  AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin