Bu bölümde kitabı okurken kafanızda canlandırabilmeniz için hikayedeki ana karakterleri genel özellikleriyle anlatacağım.
Alina Rüya Aksoy: 14 yaşındadır. Ortaokulu yeni bitirmiştir. 1.70 boyundadır, fazla kilolu değildir, sportiftir, buğdaydan biraz daha koyu bir ten rengine sahiptir. Uzun koyu kahverengi saçları ve koyu kahverengi gözleri vardır.Güzel bir kızdır. En yakın arkadaşları Selen ve Ece'dir. Şarkı söylemeyi çok sever. Spor anlamında daha çok koşuya yöneliktir. Saftır, insanlara hemen inanır. Çok yalan söyler ama beceremez. Derslerinde başarılıdır, zekidir. Okul üçüncüsüdür.
Anıl Saylan: Ortaokulu Alina ile aynı sınıfta okumuştur, ortaokulu yeni bitirmiştir. 1.74 boyundadır, çok zayıftır. Lisanslı basketbolcudur. Buğday tenlidir. Simsiyah saçları ve koyu kahverengi gözleri vardır. Yakışıklıdır. En yakın arkadaşları Ediz,Alp ve Eren'dir. İyi kalplidir, surat ifadesi yoktur -sahiden yok- . Komiktir. Bilerek olmasa bile insanları sürekli güldürür. Birilerine nadiren aşık olur, sevdiğinde gerçek sever. Dersleri pek iyi değildir.
Ediz Göker: Alina ile aynı sınıftadır. 1.73 boyundadır, orta kiloludur, sportiftir. Kahverengi saçları ve açık kahverengi gözleri vardır, ten rengi açıktır. Anıl'dan daha yakışıklıdır. Kızları gıcık etmeye bayılır. En yakın arkadaşları Anıl,Alp ve Eren'dir. İyi kalpli yardımsever ve ciddi anlamda zekidir. Yaklaşık olarak 15-20 kıza çıkma teklif etmiştir (sevdiği için değil sırf bir sevgilisi olsun diye) ama hiçbiri kabul etmemiştir. Derslerinde başarılıdır.
Alp Bakırcı: Alina'nın en iyi erkek kankasıdır.Alina ile aynı sınıftadır. En yakın arkadaşı Eren'dir. Genelde arkadaş ortamında maske ile dolaşmayı sever. 1.71 boyundadır, zayıftır. Sportif biridir, lisanslı voleybolcudur. Baya koyu kahverengi gözleri ve gözünün önüne düşen koyu kahverengi düz saçları vardır. Güvenilir ve iyi biridir. Okula 7.sınıfın başında gelmiştir. Geçmişinde yaşadığı bazı kötü olaylardan dolayı başta sosyalleşmekte zorlansa da sonrasında çok iyi arkadaşlar edinmiştir. Dersleri iyidir.
Selen Elif Durgun: Alina'nın en yakın arkadaşlarından biridir. Onunla aynı sınıftadır. 1.69 boyunda Alina ile aynı kilodadır. Hayatı boyunca ilişki açısından genelde yalnız kalmıştır. Açık kahverengi,kısa saçları, kahverengi gözleri ve açık bir ten rengi vardır. Güzeldir. Sportif bir insandır, genelde yüzme ve voleybol ile ilgilenir. Lisanslı yüzücüdür. Saçı genelde hep bağlıdır. Birini sevdiğinde çok sever. İyi kalpli ve saftır. Yalan söylediğinde sadece sevdiklerinin iyiliği için söyler. Derslerde fazlasıyla başarılıdır, okul birincisidir.
Ece Sönmez: Alina'nın en iyi arkadaşıdır ama yazın pek görüşemezler. Alina ile aynı sınıftadır. En yakın arkadaşları Alina ve Selen'dir. Selen'den sonra okulun en başarılı öğrencisidir. 1.72 boyunda ve aşırı derecede zayıf olmasına rağmen güzel bir fiziğe sahiptir. Çok güzel yeşil gözleri ve kahverengiye çalan kumral saçları vardır. Okulun en güzel kızı olarak bilinir. Çok zeki olmasına rağmen aynı derecede de saftır. Birini sevdiği zaman çok sever ama kimseyi sevmediği zamanlarda çok çabuk aşık olur. Sevgilisi Eren'dir.
Aylin: 1.72 boyundadır, çok zayıftır. Uzun, açık kestane saçları ve koyu kahverengi gözleri vardır.Fazlasıyla güzeldir ama dersleri kötüdür.
Eren: En yakın arkadaşı Alp, arkadaş grubu Alp, Ediz ve Anıl'dır. 1.74 boyundadır. Kumral, kıvırcık saçları vardır. Ela gözlü ve beyaz tenlidir. Çevresindeki erkeklere göre çok yakışıklı ve saf olduğu için genelde kızların çok dikkatini çeker. Dersleri ortadır. Sevgilisi Ece'dir.
Kuzey: Alina ile yaşıttır. En yakın arkadaşları Alaska ve Gizem'dir. 1.76 boyundadır. Baya yakışıklıdır. Simsiyah saçları, masmavi gözleri vardır, buğday tenlidir. Dersleri çok iyidir.
Alaska: En yakın arkadaşı Gizem'dir, Kuzey de kankasıdır. 1.70 boyundadır. Sarı uzun saçları, ela gözleri vardır. Güzeldir. İyi kalplidir ve çok saftır. Dersleri iyidir.
Gizem: En yakın arkadaşı Alaska'dır, Kuzey de kankasıdır. 1.78 boyundadır. Kısa kahverengi saçları ve yeşil gözleri vardır. Güzeldir. İyi kalplidir. Dersleri ortadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz ~
Teen FictionHer yaz olduğu gibi gene tatile gidecektik. Bir hafta önceden hazırlamaya başlamıştım bavulları. Her yıl gidiyorduk tatile ama bu seferki farklıydı. Bu yıl annemler Kuşadası'nda yeni bir yazlık almışlardı. Yeni yazlığımızı görmek için sabırsızlanıyo...