"Annem geliyo aşkım kapatıyorum."
Dedikten sonra aramayı sonlandirdim. Ah ailem öğrense napardim. Bursada yaşıyorum ve istanbulda yaşayan bir sevgilim var. Ailem çok baskıcı . Kendilerine söz gelir diye benim okula gitmemi istemediklerini söylediler. Ama ben ısrar edince Istanbul'a yatılı okula gönderdiler. Aslında Emreyle de orada tanıştım . O da yatiliydi onların yurdu hemen karsidaydi . Liseyi orada okuduktan sonra Bursaya tekrar dönmüştüm. Ben bunları düşünürken annem bişeyler mirildandi . Tabi onu dinlemedigimi anlayınca "Kime diyorum Rüya!!" diye bağırdı hemen dusuncelerimden sıyrılıp anneme döndüm. "Hı??"diye garip bir ses çıkardım. "Üstüne düzgün bişeyler giy . Seni istemeye gelecekler. Baban kesin vereceğini söyledi .Sakın karşı çıkma"dedi ve gitti. Ben söylediklerinin sokuyla orada öyle dikilirken telefonum çaldı .Telefona baktığımda ise arayanin emre olduğunu gördüm. Şimdi ben ne yapacaktim. Telefonu sessize aldım ona ne diyecektim ki ?? 'Aşkım ben evleniyorum , hadi eyvallah 'mı diyecektim.Ahh çok saçma. Aslında evden kacabilirdim . Evet evet bunu yapacaktim. Hatta hemen esyalarimi toplasam iyi ederdim . esyalarimi topladiktan sonra aşağıya indim . Annem mutfakta yemeklerle ugrasiyordu . Babam ise evde yoktu . Annemin dalgın halinden yararlanarak hemen valizimi aldım ve evden çıktım. Yanıma zor günler için sakladigim büyük bir miktarda parayi almıştım . Otogar evimize fazla uzak değildi. Yinede risk almamak için bir taksi durdurup bindim. Yaklaşık bir beş dakika sonra otogara gelmistik gidip hemen bir bilet aldım. Otobüsün kalkmasına beş dakika kalmıştı . valizimi yerleştirip kendi yerime oturdum . Yavaş yavaş diğer yerlerde dolmuştu. Otobüs hareketlenince kafamı cama çevirip sesli nefes verdim galiba artık geri dönüş yoktu. Zaten dönmeye de niyetim yoktu. Ben bunları düşünürken yanıma birisi sertce oturdu. Ona doğru baktığımda kasları çatışma bir şekilde bana bakıyordu. Ona 'ne ??' dercesine baktım bişeyler mirildandi ama anlamadım . Sonra önüne döndü bende tekrar camdan dışarı bakmaya devam ettim. Bi anda Emre'ye haber vermedigimi hatırladım hemen Telefonumu elime aldım ve Emre'yi aradım . Biraz caldiktan sonra açtı. "Efendim hayatımın anlamı"dedi . Hemen konuya girdim"Emre beni otogardan alabilirmisin ??" Diye sordum. Emre sevinç çığlıkları atıyordu . Sonra beni hatirlamis olmalı ki "Tabiki hayatım " dedi. Istanbul'a vardigimizda inip valizlerimi aldım. Birisi arkadan sarilinca bir anda korktum. Hemen arkami döndüm Emreyle karşılaşınca ona sıkıca sarıldim . Mobilden yazıyorum yazım yanlisim varsa Özür dilerim. Ilk kitabım eğer fazla okunmazsa ikinci bölümü yazmayabilirim . Multimedia Emre ve Rüya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BAŞINA
ChickLitYalnızlıkla başa çıkmaya çalışan, düşe kalka yürüyen ama direnmeyi savunan genç kızın öyküsü. Bakalım nereye kadar direnecek görelim.