Kim heeft stiekem een date gemaakt met bart terwijl haar moeder dat niet wou. Kim en Bart spreken af bij de brug zo ver mogelijk van huis. Als ze daar allebei aan komen schrikt Bart. Kim zegt; dag Bart hoe gaat t? Bart zegt niks hij lijkt heel boos. Maar hij geeft Kim een kans, ze lopen samen en opeens zegt bart; Kim ik heb je gemist wil je me vriendin zijn? Diep in Kim's hoofd schreeuwt ze het uit. Ze zegt ; Ja, Bart ja omg ik hoopte al dat je dat zou vragen, ik ben zó blij. Ze hebben verkering nu héél stiekem. Kim geeft Bart een kus en zegt; ik moet gaan ja, ik zie je morgen schat. Bart zegt; wow je hebt nu al geen tijd voor me dan hoeft t niet. Nee schat,Bart, love, honey, baby, ik hou van je! Oh bedankt app me als je thuis bent. Ja ik ga je appen love. Ze loopt en denkt aan Bart. Boem!!! bijna aangereden door een auto. Wat erg!
Als Kim eenmaal thuis is zit haar moeder op haar te wachten, Kim Mary-ann Zaré Ross waarom ben je zo laat thuis? Laat me gewoon schreeuwt Kim ze rent naar haar kamer en huilt alles uit ze breekt alle foto's van Bart. Mama klopt op Kim's kamerdeur. Ga weg! Kim kom op ik wil met je praten kimi. Nee laat me gewoon, ik ben boos. En waarom ben je boos; vraagt mama bezorgd. Bemoei je er niet mee kutwijf!! Ik accepteer dit niet; schreeuwt mama , je hebt huisarrest!! Laat me!! Dit is een f*ucking tienerding; uuugh. Kim belt Bart op en zegt ik maak t uit! Ik haat je! Het voelt zó goed, ik voel me opgelucht. Alles wat hij zei het brak haar hart. Dus ze meent t : HET IS UIT!!! Kim gaat weer stiekem online op teen-d, ze zoekt een andere vriend. Ze doet alsof dat met Bart nog nooit is gebeurd.
Kim vind een nieuwe, ze maakt een afspraak met hem. Hij heet Nick en is 13jaar, ze gaan samen naar het strand en houden een picknick. Ze lijken elkaar al heel leuk te vinden. Dus besluiten ze nog verder te gaan, hun eerste beddeling zonder intentie het lijk allemaal, heel cool en gaaf maar Kim vindt dat hij te veel wilt. Als Nick opeens zegt; ga op je knieën, dan wordt Kim wel een beetje bang. Heel bang vraagt ze hoe. Als de moeder van Nick ze al heel lang niet heeft gezien besluit ze naar boven te gaan. Nick; roept de moeder. Ja, wat niet binnen komen A.U.B. Nik heeft niet door dat Kim wilt schreeuwen en plots aaah aaah aah ah. Zijn moeder komt binnen en schrikt zich dood. Nee hé.
JE LEEST
Verborgen liefde
Ficção AdolescenteEr is altijd wel iemand jaloers, dan ga je de gekste dingen doen. Maar is dat altijd goed?