הארי יכל לשמוע בבירור את לואי מקיא, ואת אימו ואחותו מתחילות לבכות, אפילו שהיה חסר הכרה. הוא לא שמע מה הרופא אמר, אבל הוא ידע שזה יהיה מספיק גרוע כדי שהם יגיבו ככה.
עוד רעשים נשמעו ברקע, והארי לא הצליח לפענח אותם. הוא לא ידע מה קרה מסביבו, וכמה שניות עברו עד שהצליח לשמוע שוב את המילים המנחמות של אימו, אל לואי וג׳מה- או שלפחות זה מה ששיער שקרה. הדלת נפתחה ונסגרה, ואחריה עוד התפרצות של בכי, וחפצים נזרקו בחבטה אל כל מקום. עוד פעם רעש של קיא, ואז שוב בכי. הארי היה כמעט בטוח שהגיע אל הגיהנום, אבל אז נזכר שמשפחתו ולואי היו שם, וידע שלא.
לואי והוא דיברו על זה פעם, על מה יקרה כששניהם ימותו. לואי היה בטוח שהארי יגיע אל גן עדן, בעוד שהוא יגיע אל הגיהנום. הארי מיהר להשתיק אותו, בטענה שיש לו לב ענקי יותר מכל מי שהכיר אי פעם, ושהוא בטוח יגיע אל גן עדן, ביחד איתו. הרי, אי אפשר להפריד אותם, נכון? הם נשמות תאומות, כולם אמרו להם את זה מאז שהפכו לזוג, ותמיד רמזו להם שיהפכו לכזה.
הם תמיד היו יותר מחברים טובים, זאת אף פעם לא הייתה אותה התנהגות של רק שני חברים טובים. הם נהגו להכחיש את זה, כל הזמן, אפילו כשלעגו להארי בבית ספר על כך. הארי תמיד הסמיק כשלואי נישק אותו בלחי כשנפרדו, ולואי תמיד הרגיש את ביטנו מתהפכת כשהארי אחז בידו ודילג בצעדים קטנים לצידו. לואי היה הראשון להבין שהוא מאוהב בהארי, אבל לצערו, הארי היה תמים מידי כדי להבין את זה. כשסוף סוף שניהם הודו באהבה שלהם אחד בפני השני, הארי עדיין לא לגמרי הבין את זה עד הסוף, אבל זה היה מספיק בסדר בשביל לואי, הוא היה סבלני. הנשיקות בלחי המשיכו, אבל הצטרפו לכך גם נשיקות בפה, וכשהארי לא התנגד, לואי המשיך עם זה. הוא לא ניצל אותו, הוא לא יכל להתאפק. אף אחד לא ציפה ממנו גם לזה, כשהארי היה כזה מתוק כל הזמן.
עברו רק כמה חודשים מאז שכל זה קרה, ועד שלואי סוף סוף קיבל את הארי, הוא הולך לאבד אותו שוב בעוד חמש חודשים. לא הייתה דרך טובה להסביר את זה להארי, אבל לואי הבטיח לעצמו שיהיה סבלני כמו שתמיד היה עם הארי, ויסביר לו עד שיבין.
הוא משך באפו, מעביר את גב כף ידו על פניו כדי לנקות את הדמעות האחרונות, ומתיישב ליד הארי. הוא השחיל את אצבעותיו אל בין אלו של הילד המתולתל לידו, ועטף עם אצבעותיו את אלו של הארי. ידו השניה עלתה אל שיערו של הילד ושיחק בו בעדינות.
״אלו הולכים להיות חמשת החודשים הכי טובים שאתה הולך לעבור במשך כל שש עשרה השנים שאתה חיי,״ לואי פולט בקול רועד ״אני מבטיח״
_______
אז הייי, סיפור חדש, יאיי :)
הפרקים הבאים הולכים להיות ארוכים יותר, אל תדאגו 3>
YOU ARE READING
Fifty wishes | L.S
Romance״אלו הולכים להיות חמשת החודשים הכי טובים שאתה הולך לעבור במשך כל שש עשרה השנים שאתה חיי, אני מבטיח״