Shigaraki - Kriokineza
Kriokineza to umiejętność umożliwiająca kontrolowanie i manipulowanie niską temperaturą, lodem i śniegiem.
Dabi - Czaromowa
Czaromowa to rodzaj głosowej hipnozy lub silnej perswazji, która pozwala osobie mówiącej przejąć całkowitą lub częściową kontrolę nad osobami znajdującego się w jej otoczeniu i narzucać im swoją wolę. Siła polecenia zależy od tonu głosu i emocji mówiącego, jak również od posiadanego przez niego zakresu tej umiejętności. Ostatecznie, jednak czar mija z czasem a ofiara zdolności nie pamięta nic z tego momentu, kiedy była pod wpływem tej mocy a tym samym też i powodu, dla którego zrobiła to, co jej nakazano.
Twice - Toksykineza
Toksykineza to umiejętność władania, kontrolowania i manipulowania truciznami.
Compress - Nekromancja
Nekromancja to moc przywoływania i kontrolowania zmarłych zarówno pod postacią duchów, szkieletów czy też żywych trupów, oraz kontrolowania ciemności czy strachu.
Spinner - Fotokineza
Fotokineza to mentalna i/lub fizyczna moc kontrolowania i manipulowania światłem i energią świetlną.
Overhaul - Hypnokineza
Posiadacz hypnokinezy mógł wprowadzić kogoś w stan snu, modelować snami i kształtować marzenia ludzi.
Chronostasis - Kontrola Mgły
Kontrola Mgły to umiejętność kontrolowania i manipulowania . Ci, którzy posiadają tę moc, mogą tworzyć iluzje, manipulować wspomnieniami, tworzyć Mgielniki oraz wpływać na umysły ludzi. Aby skutecznie kontrolować Mgłę, posiadający tę zdolność musi skupić się na tym, co ma zobaczyć, pamiętać lub myśleć jego cel, a nie na użyciu zdolności.
Stain - Vitakineza
Vitakineza jest bardzo przydatną umiejętnością. Osoba zdolna do przywrócenia organizmom biotycznym optymalnego zdrowia, leczenia uszkodzonych lub uschniętych organizmów, ran, złamanych kości, niskiej witalności oraz chorób/zatruć. Potężny użytkownik może wyleczyć/cofnąć wszelkie/wszystkie obrażenia do stanu doskonałego, ponieważ wszystkie ślady, a nawet pamięć ran są nieobecne w ciele celu po ich wyleczeniu przywracając ciało do nieskazitelnego stanu, nawet jeśli rana jest niedawno zadawana lub stara.
CZYTASZ
Preferencje Boku no Hero Academia (Villains)
Roman pour AdolescentsPreferencje ze złoczyńcami z BnHA zapraszam -w-