O n e
Sumnjivo posmatram sebe u ogledalu i podignem jednu obrvu.
"Meg?!", zvala sam se. "Šta.Si.Od.Mene.Napravila?!"
Nasmejana dodje u sobu držići svoje ruke iza ledja. "Napravila sam od tebe štrebera,ali tu fali nešto."
"Šta?",pitam je glumeći da me strah i gledam kako jedne velike naočare-proklete štreberske naočare/štreberke- pokaže.
"Te moraš da nosiš" ,kaže Meg,kada je krenula ka meni. "Ili će te prepozna neko."
Sumnjivo posmatram tu stvar i slučajno idem unazad.
"Reece,moraš naočare da staviš inače si izgubila opkladu."
Poražena dopuštam da mi stavi to na nos i pogledam se ponovo u ogledalu.Urgh.
"To izgleda genijalno",smejala mi se Meg i udarila me u rame. "Sada štreberko Mandy moraš u školu."
"Mandy?",upitam je brzo i okrenem se ka Meg.
"Ja,kao tvoji zakonski staratelj, objasnila sam direktoru d krećem sa tobom jedan projekat,u kome se ti kao štreber i savršena žrtva predštaviš u školi.Pošto idalje ideš u školu i učiš nije nikakav problem."-nasmeje se Meg.
"Šta sad?Stari zna za to?",upitam tužno.
"Reece Elaine Kingston,on nije star,on je sredinom 40-tih",kaže moja sestra ponosno.
Imitiram je sa visokim tonom i tako zaradim udarac u rame.Moja sestra Meg je starija od mene punih 10 godina,to znači da ima 26 godine.
Ona ima starateljstvo nad mene,posle jake bitke,dobila.
Naši roditelji su bili jako cenjeni hemičari i umri u jednoj eksploziji u laboratoriji.
Prošlo je 3 godine od toga.
Tada sam imala 13 godina a Meg 23 godina.
"Idemo", kaže Meg i tera me iz moje sobe.
Idalje ne mogu da verujem da me stavila u ruzne dokolenice sa ružnom suknjom.Uz to i obična bluza i dzemper iste boje kao i suknja.
Sada još i monstrum od naočare na mom nosu.