Adı Aysel olmasa da vardır herkesin bir Ayseli . Yanında olmasa da sürekli kafanın içinde dolaşan yanımdan git diyemem sadece aklımdan git Aysel. Dolanıp durmanın ne faydası var sana, düşüncelerimde yarattığın boşlukları kapatmaya mı çalışıyorsun? Sana seni anlatıyorum gülümsüyorsun,bana bakıyorsun ve sadece gülümsüyorsun. Şimdi gölgelerine kadar aşık olduğumuz o adamlar bir sabah yataklarında ölü bulundular.Ve gölgenize bile aşık ettiğiniz o kadınlar ruhlarını azat ettiler sevdikleri adamla beraber yaşayan cesetlere dönüştüler.
Azat et içinde ki canavarları küçük kız. Boğulma sakın siyahlığında. Yalvarma kimseye seni sevsin diye bırak sevmesinler, sen aynadaki kızı sev yeter. Kimsenin kafanın içinde boşluklar oluşturmasına izin verme, bırak herşey olduğu gibi kalsın varsın yalnız yaşa. Ama kafanda korkutucu hayaletler yaşamasına izin verme. İçinde bir Aysel barındırma .Sen sen ol küçük kız sessizliğinde hapsolma çığlıkların kaplasın odayı hıçkıra hıçkıra ağla.
merhaba benim inançlarım,merhaba benim fikri işgalim ,binlerce merhaba sana.Biz....biz varmıyız,var olduk mu hiç,kaldımı sen ve benden geriye bişeyler.Bu şehre yaşatabildik mi aşkı?Susucak mısın sen hep böyle,hep hayal mi kalıcaksın,cevapız mı kalacak sorularım, bilinmezliğin içinde bir boşluk olarak mı kalacağım?Ben artık tanıyamıyacak mıyım kendimi? Şimdilerde hissizleşmiş gibiyim,varlığımın yokluğu oluşmuş gibiyim ben artık bişeylerin farkına varamıyor gibiyim.Gibileşmişim ben, benzemeye başlamışım başkalarına, hiçbir özeliğim kalmamış senin için,ben tanrılara bedel oluşumu yitirmişim,ben tanrılara bedel bile değilmişim.Farkına vardığım tek şey bu sana dair hatırladığım tek şey bu .her zerreni zihnine kazıyan ben seni silip atmışım. Benliğimin içinde binlerce sen varken bir tam edememişsin. Sen benden gitmeye meyilliymişsin,sen beni unutmaya yeminliymişsin,sen benim varlığımı aykırı kılmışsın,bana kendi yokluğumu inandırmışsın,sen tam anlamıyla bana karşıymışsın zevk alıyormuşsun bundan sen bana kendini düşman kılmışsın.