#3.Bölüm : Evet veya Hayır?

34 8 0
                                    

13 yaşındaydım.

Haberi aldığımda henüz 13 yaşındaydım - hayatımı değiştiren haberler. Bu, şimdiye kadar aldığım en büyük sürprizlerden biriydi ve hiçbir şeyin o zamanlar yaşadığım duygusal kargaşayla uzaktan kıyaslanamayacağını düşündüm.

Şimdi, sadece 4 buçuk yıl sonra duyduğum şey, yakın bir saniye oldu.

Zihnime gidiyordum. Duygularım her yerdeydi - şok, kaygı, kafa karışıklığı, korku ve daha pek çok şey, beynimin artık neler olup bittiğini bile anlayamadığı.

Bu bir çeşit şaka mıydı? Böyle bir şeyle ciddi olamazdı. O altın çocuktu, oyuncu, kötü çocuk ve okuldaki 'BT adamı' için düşünebileceğiniz diğer klişe isimlerdi. Bu yüzden bana bu soruyu sorması için birdenbire, bu durumda normal bir insanın yapacağı şeyi yaptım.

Kendi tükürüğümle boğulmaya başladım.

"Ne?" Ben dağıldım.

Aaron zarif bir kaşını kaldırdı, muhtemelen benim tuhaf davranışlarımdan etkilenmişti. Sanırım kendi tükürüğünle boğulmak düşündüğüm kadar normal değil. Biraz daha yaklaşıp sırtımı yavaşça ovuşturmadan önce hafifçe gülümsedi, başını salladı, ağzımdan garip bir şekilde çıkan öksürükleri hafifletmeye çalıştı, tek tepkisi, dokunuşunda gergin olduğumu hissettiğinde ağzından çıkan basit gülüştü. Avucuma öksürerek dokunuşundan biraz uzaklaştım.

Neden bu kadar inanılmaz bir şey söylemişti? Belki de önceden düşündüğümden daha çok Brittany gibiydi.

Ondan uzaklaşarak, toplayabildiğim en büyük bakış açısını ona verdim.

"Çok komik olduğunu sanıyorsun, değil mi? İnek üzerine şaka yapalım. Başlamanın eğlenceli bir yolu olurdu hafta sonu, ha? "Ona iğrenerek bakıp tükürdüm. Dönmek için döndüm ama ön koluma sıcak bir tutuşla durduruldum. Yabancı temastan kaynaklanan karıncalanmaları aydınlattı ve ona bakmak için geri döndüm.

"Seninle uğraşmıyorum Alexis. Sahte bir kız arkadaşa ihtiyacım var," diye açıkladı ve ben de ona ihtiyatla bakarken kolumu elinden çıkardım.

"Neden?" sordu, müdahaleci bir şekilde, kaşlarım şaşkınlık içinde birbirine dokundu.

Aaron'un çenesi bu konuda belirgin bir şekilde seğirdi ve sinirime çarptığımı hissettim. Yine de, benden böyle alışılmışın dışında bir iyilik istiyorsa, en azından ne hakkında olduğunu bilme hakkım vardı.

"Bak, bu karmaşık, tamam mı?" Sıkı bir sesle, ayakkabısını defalarca yere vurarak, konunun onu heyecanlandırdığına dair açık bir işaret olduğunu söyledi.

Bakışlarımın gözlerine geri dönmesine izin verdim ve robot bir şekilde başımı salladım.

"Evet, paylaşmak istemezsen anlarım, ama o zaman neden yaptığımı bilmeden bu kadar sert ve kişisel bir karar vermemi bekleyemezsin."

Ağır bir şekilde iç çekti, yüzü gözle görülür bir şekilde düşüyordu.

"biliyorum, biliyorum. Anlıyorum. -1'den bahsetmek benim için gerçekten zor."

Gülümsemesi hafifçe kesildi. O zamanlar neredeyse kendimi evet derken buluyordum, çünkü her zaman böyle insanları memnun ettim.

"Bir düşün, tamam mı?" Bir süre sonra, sesindeki kederli tonu gizlemeye bile çalışmadan konuştu.

Bana cevap vermem için bile zaman tanımayarak, adını söyleyen birkaç kıza el sallayarak uzaklaşmaya başladı. Benimle konuşmadan önceki gibi soğukkanlı bir şekilde konuşarak, soğukkanlı bir gülümsemeyle gülümsedi.

My Fake BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin