İşte o anda şu an bulunduğumuz yerde bu şekilde bitirdik. Ben yerde, saçımı çekiyordum ve Aaron yatağıma uzanmış, telefonu yüzünün üzerinde duruyor.
Daha önce, kendi evimin hapsinde ve rahatlığında onu dinlemeyi teklif ettiğime pişman olabileceğimi ummuştum, ama elbette Aaron'un başka planları vardı. Bana her şeyi anlatacağına söz verdikten sonra, Aaron tüm çekiciliğini kullanarak beni planın içinden konuşmaya ikna etmek için kullandı.
Ve tanrı biliyor, çok çekiciliği vardı
Şans eseri, annem arkadaşlarından birini ziyarete gidiyordu ve ben tanrılara en azından bugün bir şeyler yolunda gittiği için teşekkür ettim.
Son yarım saattir buradaydı, planı hakkındaki muhakemesinin konusunu getirmeye çalıştım, ancak konuyu hızla değiştirdi ve bunun hala hassas bir konu olduğunu kanıtladı. Ya kaçınmaktı ya da telefonunu incelerken beni açıkça görmezden geliyordu.
Son 5 dakikayı arkadaşlarına mesaj atarak geçirdi, bana tutarlı bir cevap verme zahmetine bile girmeden ve sadece telefonuna güldü ve kollarımın tekrar dikkatini çekmesini beklerken dişlerimi öfkeyle gıcırdattı. Yine de Aaron aldırış etmedi, bu yüzden tekrar öfkemi dile getirmeyi seçtim.
"Aaron!" Tekrar ettim, tepkisizliğinden dolayı inancın ötesinde hayal kırıklığına uğradım. Bu sefer daha yüksek sesle söylediğimden emin oldum.
"Evet," diye mırıldandı, gözlerini telefondan bile ayırmadı
"Evim bir yatak ve kahvaltı değil. Ya tükür ya da git," dedim, burnumdan nefes aldım, soğukkanlılığımı korumaya çalıştım.
"Ah, pardon, bu çok tuhaf" diye mırıldandı, bana tatmin edici bir cevap bile vermedi.
Tamam! İşte bu! Öfkem bundan önce sınırına ulaşmıştı, ama şimdi tüm zamanların en yüksek seviyesindeydi. Yerden sıçradım ve yatağa doğru yoluma girdim. Yine de bana bakmıyordu. Telefonu elinden aldım ve konsantrasyon eksikliğine kaşlarını çattı.
"T-tamam, cidden sana yardım etmeye çalışıyorum, ama dikkatin bu kadar kolay dağılırsa yapamam!
Bu kadar eğlenceli ne yapıyorsun? "Rantın ortasında ayrıldım, son yarım saattir kötü çocuğun dikkatini neyin çektiğini görmek için telefonu açtım ama hemen pişman oldum. Yüzüme ve yere ... Bu, Aaron'un kahkahalara atılmasına neden oldu, bu muhtemelen bunca zamandır ondan aldığım ilk gerçek cevaptı.
Bunun olacağını görmeliydim. Demek istediğim, Redwood Lisesi'nin oyuncusu. Kızların ona gökkuşağı ve tek boynuzlu at resimleri gönderdiğini hayal edemiyorum. Yine de boğazıma gelen safraya yardım edemedim. Bu tür şeylerden hoşlandığını düşünmek. Ona baktım ve gülmeyi bıraktı.
"Üzgünüm," diye nefes aldı, ses tonundaki kahkaha en ufak bir samimiyet bile duymuyordu. Gözlerimi devirdim, sadece beni yatıştırmak için özür dilediğini bilerek. Tipik. Ruh halimi değiştirdiğimi fark etti ve yataktan kalktı, vücudumuz ona yakın durdu. Daha önce bana verdiği yoğun bakışla gözlerimin içine baktı, ama bu sefer daha samimiyetle doluydu.
"Üzgünüm" diye yavaşça tekrarladı. Özrünü kabul etmemeliyim. Benim zayıflığımı, erkeklerin yakınlığından dolayı telaşlanmamı bir avantaj olarak kullanıyordu ve bunu biliyordu. Benden istediği iyilikle ilgilenmiş bile görünmüyordu. Onu hemen o anda yatak odamdan ve evimden atmalıydım. Ama içimdeki bazı dırdırcı hisler bu düşünceyi uzaklaştırdı ve muhtemelen benim kadar ona ihtiyacı olduğunu iddia etti.
"Hayır değilsin." Düzgün bir şekilde dedim, yorgun bir iç çekerek onunla uzaklaşıp, masamdaki sandalyeme asılan pijamalarıma baktım. Tamamen duş almak ve onları giymek için ne yapardım, Netflix'i de izledim. Aaron'un gözlerindeki loş bakışı görebilmek için yana baktım, bu çok alaycı görünmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fake Boyfriend
RomanceO kadar yakındı ki nefesi dudaklarıma çarptı. Gözleri gözlerimden dudaklarıma fırladı. Bir sonraki hareketini bekleyerek dikkatle baktım. Dudakları kulağıma düştü. "Kapa çeneni ve öp beni" Kabaca fısıldadı. Omurgamı bir ürperti vurdu. Geri çekildim...