Chanyeol ve Baekhyun'un gerçek karakterleri üzerinden kurgulanmış tek bölümlük BASİT bir hikayedir.
Normalde sadece twittera atacaktım ama yazmışken burda da bulunsun istedim. Keyifli okumalar♡
🥀
Hışımlı bir öpüşme beraberinde gürültülü bir kapı çarpmasını getirdi. Saniyeler içinde kendini merdivenlerden otel odasına atan ateşli çift daha bir kaç saat öncesinde kardeşlikten dem vuruyor grubu için güzel dileklere kadeh kaldırıyordu. Hayır sarhoşluk değildi onları birbirine tutuşturan. Bu başka bir şeydi.
Chanyeol üstündeki deri ceketi kurtulmak istercesine geriye savurup çıkardı kollarından ancak Baekhyun'un dudaklarından bir saniye olsun ayrılmamak için dilini dişini ortaya koymaya and içmişti sanki. Baek yaşadığı olayın şokunu atlatamadan kendini teslim etmiş kayan gözleriyle Chanyeol'ün kalın dudaklarına eşlik ediyordu.
Sonra bir an durdu. Zihninde çalmaya başlayan alarmlar ona tek bir şey fısıldıyordu.
"Dur Chanyeol." yanlıştı. Senelerdir omuz omuza çalıştığı grup arkadaşının ağzını yiyor olması katiyen yanlıştı. Bir o kadar iştah açıcı. Dur dese de kendi duramadı. Burnuna sürtünen burunda bir süre dinlendi ancak dudakları kendiliğinden birleşiyordu. Çaresizce omuzlarına tutundu dostunun. O en çirkin hallerini gördüğü, gösterdiği, göstermekten çekinmediği arkadaşı şu an tanımadığı bir adama dönmüştü.
Chanyeol aceleyle Baekhyun'un estetik için konulmuş üç düğmesini açıp kumaş parçasını başından çekip çıkardı. Boynu harika bir keşfe hazır gibi ona göz kırpıyordu. Bekletmedi ve Baekhyun'un gözleri bir kez daha arkaya kaydı.
"N'apıyoruz d-duralım, n'olur Chan-"
Uzun boylu çocuk hakimiyete kısa bir ara verip geri çekildi. Öptüğü yerleri süzüp iç çekerken yutkundu.
"Yarına.. yarına hepsini unutacağız. Söz."
"Ne demek unutacağız?" sesi kendine gelirken iri gözlerin kendine bakmasını sağladı. "Bu nasıl mümkün olacak söyler misin? Yüzüne bakamam. Senin değil kimsenin.. Junmyeon'un Sehun'un Jongdae'nin-"
"Baek. Sus." dudaklarına yeniden yapıştığında küçük olan ittirdi.
"Chanyeol senin sevgilin var farkında mısın? Tanrım çıldıracağım! Bu yaptığımız deli işi."
"Biliyorum.. biliyorum ama senelerdir bu kadar yaklaşmayı başarmışken. Bırak cesaretim sönmesin."
Öptü.
"Chan-"
Daha sert öptü.
"Erkeğim ben."
Acıyla bir kez daha öptü.
"Bu kadar sabretmemin en aptal nedeni buydu evet. Ama inan bana şu an umrumda değil."
"BENİM UMRUMDA AMA!"
"Çünkü bir kez yaparsak.. Unutamayacaksın değil mi?" burnuyla oynadığı çeneyi öptü. "Çünkü hep bu adımı bekledin değil mi?"
"B-beklediğim falan yok."
"Kesinlikle." Baekhyun'un da en az kendisi kadar bu anı beklediğini biliyordu. Hep hissetmişti. İlk tanıştıkları andan beri kalplerinde birbirileri için önemli bir yer ayrılmıştı sanki.
Onunla şirkete seçilmeden önce de tanışıyorlardı ama basit grup konuşmalarından öte değildi hayatına şahitliği. Stajyerken birbirlerine hoşlandıkları insanlardan bahsedip dertleştikleri de olmuştu. Ancak kimden hoşlanırsa hoşlansın Baekhyun'un ağır basan bir tarafı vardı. Sanki ilk görüşte bağlanmıştı ona. Hayatının sonuna kadar yanında tutmalıydı onu. Başlarda bu duygulara anlam veremezken seneler geçtikçe aydınlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamam | One Shot
Fanfiction"Çünkü bir kez yaparsak... Unutamayacaksın değil mi?" burnuyla oynadığı çeneyi öptü. "Çünkü hep bu adımı bekledin?"