*Bakugo'nun Ağzından*
Merodi'ye sarılmıştım. Bunu neden yaptım bilmiyordum ama tek bildiğim bir şey vardı.. burası çok güzel. Onun kollarının arası çok güzel. Saçlarının ilkbaharda açan kiraz çiçekleri gibi kokuyordu. Hiç böyle hissetmemiştim ama sakinleşmek için buna ihtiyacım olduğunu biliyordum.
Yavaşca geri çekildim. Asıl mesele burdan sonra başlıyordu. Acaba kızarmış mıydım? Merodiye döndüm ve;
- Siktir ya! Bunu yapmamam gerekiyordu. Özür dilerim kafanı karış-
-Özür dilemene gerek yok. Olan şeyleri anlatmana da gerek yok. Ben buradayım.
-Teşekkürler merodi ama bana bu kadar iyi davranma. Benim sana sarılmam bir hataydı zaten.
Bekle baku-
Oradan hızlı adımlarla çıktım. Çok sinirlenmiştim. Bana noluyordu? O Merodi denen kız beni bozmuştu. Ayrıca neden onda sarıldım ki. İki dakika önce içimden "Burası çok güzel" diyordum. Ve o bana dedi ki "Ben buradayım". İlk defa bir insan bana bunu dedi. O benim için mi buradaydı? Bana değer mi veriyordu? Ama kimse bana değer veremez ki. Ben kaba, kötü, canavar gibi bir insanım.
Bunları düşünürken tuvalete gitmiştim bile. Aynaya baktım. Gözlerim dolmuştu. Hemen kendimi toparlamam gerekiyordu. Kimse zaten buraya gelmezdi. Şu an herkes talimi seyrediyordu. Suyu açtım ve yüzü yıkadım. Yeniden aynaya baktım. O herkese bağıran korkunç kaba insana baktım. Daha fazla kendimi tutamadım ve ağlamaya başladım.
Kimsenin bana değer vermemesi kişiliğim yüzündendi. Birini hayatıma almak ödümü patlatıyordu. Hıçkırarak ağlamaya devam ettim. Artık cidden de toparlanmam gerekiyordu. İyice yüzümü yıkadım ve talimin seyredildiği mekana gittim.
Merodi oradaydı. Yere oturmuş parmakları ile oynuyordu. Ne tuhaf kız ama. Yanına gitmek içi bir adım attım ama aniden durdum. Ona karşı bir şeyler hissettiğimi biliyordum. Eğer onun yanına böyle gitmeye devam edersem asla hedefime ulaşamam. Aşk buna engel olur. Asla böyle bir şey yapmayacağım. AŞK OLDUĞUNU NERDEN ÇIKARDIN BE SALAK BAKUGOU!
Birden bana baktı. Gelmek için ayağa kalktı. Benim onu terslemem gerekiyordu değil mi. Evet evet... öyle yapacaktım. Yanıma geldi beni dürttü. Kafamı çevirmedim.
-Daha iyi misin?
Kafamı salladım. Beni neden bu kadar önemsiyordu ki?
-Tamam o halde. Sana su getirmemi ister misin?
- Hayır.
-Bakugou iyi olduğunu emin misin? Biliyorsun ben her zaman bur-
-EVET ÇOK İYİYİM MERODİ MÜKEMMELİM. OLDU MU İSTEDİĞİN? SÜREKLİ BURDAYIM DİYİP DURUYORSUN. SENİ İSTEMİYORUM. ANLADIN MI BENİ??? GERÇEKTEN UZAK DUR BENDEN!
- NE DİYOSUN SEN BE.! ALTI ÜSTÜ YANINDA OLDUK DİYE GÖTÜN MÜ KALKTI? SANA İNSANLIK GÖSTERİYORUM GELMİŞSİN BURDA BENDEN UZAK DUR DİYOSUN. KÖTÜ ERKEK HAVALARINA MI GİRİYORSUN!
Herkes bize bakıyordu. Onunla ilişkimi kesmek için devam etmeliydim.
-MERODİ SANA SİNİRLENMEK İSTEMİYORUM SADECE HAYATIMA GİRME! ANLADIN MI BENİ?
-TAMAM BAKUGOU BUNDAN SONRA SANA TEK KELİME DAHİ ETMEYECEĞİM. YANINA BİR ADIM BİLE ATMAYACAĞIM.
Araya Aizawa Sensei girdi. Zaten herkes bize bakıyordu. Merodi ayaklarındaki topukluları vurarak gitti. Üzülmüştüm ama bu gerekliydi. Daha az kırıcı bir şekilde söyleyebilirdim. Ama sıkıntı burada zaten. Bunu yapamıyordum. Herkes talimde dekuya olan davranışımı gördü. Şurada bir kişi bile benim hakkımda iyi düşünmüyordu. Gerçi yıllardır buna alışmıştım değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou Katsuki x Reader
RomanceMerhabalar!! Bu ilk hikayem ve ilk yazım olacak bu yüzden baya heyecanlıyım. Umarım beğenirsiniz ilk karakter tanıtım vs. gibi bölümler ile başlayacağım sonradan ise ana hikayeye geçeceğiz. Yeni bölümlerde görüşmek üzere