Ep 1
တခန္းလံုး ေက်ာက္သင္ပုန္း နဲ႔ ေျမျဖဴ ထိတဲ့ အသံ မွတပါး တိတ္ဆိတ္ေနသည္။Baek စိတ္ေတြ ကို ေလ်ာ့ခ် လိုက္ရင္း ေက်ာက္သင္ပုန္း မွ အၾကည့္ လြဲ လိုက္မိသည္။
Boy : finish!
Baek မ်က္ခံုးတို႔ ပင့္တက္သြားသည္။ ခနေလး အခ်ိန္ အတြင္း အေျဖ ထြက္ေအာင္ တြက္ႏိုင္ သတဲ့လား...
Tr : မင္း ေခၚခ်င္ တဲ့ သူ ကို ေခၚပီး ေနာက္တပုဒ္ ထပ္တြက္ခိုင္း......
Baek အၾကည့္တို႔ ေက်ာက္သင္ပုန္း မွ ထပ္မံ လႊဲ လိုက္ပီး ျပတင္းေပါက္ အျပင္ ဘက္ေငးၾကည့္ လိုက္သည္။ ေအးစက္ေနေသာ လက္မ်ား ကအခ်င္းခ်င္း ပြတ္တိုက္ လ်က္.....
Boy : Byun Baekhuyn!
နားထဲ ေရခဲေရ ေလာင္းခ် လိုက္ သလို ေအး စိမ့္ သြားသည္။ တခန္း လံုး အၾကည့္ တို႔ က သူမ ဆီ ေရာက္လာသည္။သူမ ကေတာ့ မလႈပ္မယွက္ ျဖစ္ေနဆဲ...
Soo : Baek နင့္ ကို ေခၚေနပီ။ သြားေလ...
Soo ေျပာမွ သူမ အသက္မရွိ သလို ထရပ္ မိသည္။ ေခါင္း ထဲ မွာ ဘာမွ မရွိ..
Boy : နဲနဲ ခက္ေတာ့ အေျဖ ထြက္ေအာင္ တြက္ႏိုင္ပါ့ မလားပဲ..
သူေျပာတဲ့ ပုတ္စာ ကို baek ၾကားေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းေထာင့္ က တခ်က္ တြန္႔ေကြး မိသည္။ ၂ မိနစ္ေတာင္ မၾကာ လိုက္ ..အေျဖ ေနရာ ကို ေလးျခစ္ # ျခစ္ မိေတာ့ ........
Boy : မွားတယ္....
Tr ဆီက အသံ မဟုတ္ဘဲ သူမ သိပ္မုန္းေသာ သူ႔ဆီက
မ်က္ခံုး ပင့္ ၿပီး တခ်က္ စိုက္ၾကည့္မိေတာ့....
Boy : Tr က ဒီ ပုစၧာ တြက္ရင္ cm ေျပာင္းတြက္ လို႔ ေျပာထားတာ. သူက ဒီတိုင္း တြက္ထားတယ္။..
ထို အခ်ိန္ ေက်ာင္းဆင္း ေၾကာင္း ဘဲလ္ တီး သည္။ ေက်ာင္းသား တို႔ ဆူညံ သံ ေတြ ထြက္လာသည္။
Tr : ကဲ.. ေနၾကအံုး... baek အရမ္း ရွန္း တယ္ေနာ္.. သတိထား..
လက္ထဲ မွာ ပါလာေသာ ေျမျဖဴ ေတာင့္ ကို ခ်ိဳး ခ် ၿပီး ေနရာမွာ ထိုင္ လိုက္ေတာ့ sooက အားမလို အားမရ ေျပာသည္။..
Soo : လြယ္လြယ္ေလး ကို baekနင္ ဘယ္လို ျဖစ္ေနတာလဲ...
Boy : ရံူး တဲ့ သူ နားရြက္ ဆြဲ ေၾကး ဆို အပီပဲ
Baek နဂါး မ်က္ေစာင္း တို႔ က Park Chanyeolဟု ေခၚေသာ ထို မုန္းစရာ ေကာင္ေလး ဆီသို႔ ဒိုင္းကနဲ...
သူကေတာ့ ဂရုမစိုက္ သည့္ ပံုစံ ႏွင့္သာ.....
Baek : ငါ အဲ့ ေကာင္ ကို အရမ္းမုန္းတယ္ဟာ!...
☆☆ You are the one that I want☆☆
ေက်ာင္းဆင္း ခ်ိန္ေရာက္ေတာ့ baek တေယာက္တည္း ေနာက္က် က်န္ေနခဲ့သည္။sooက သြားစရာ ရွိလို႔ ေစာေစာ ျပန္သြားပီေလ။
*(Don't Go ဖြင့္ပီး နားေထာင္ပါရန္)*
~~မင္းေနတဲ့ ေနရာေလး ကို ေခၚေဆာင္ သြားပါ~~
~~မင္း ဟာ ငါရဲ႕ လွပ ေသာ လိပ္ျပာေလးပါ~~
baek လွည့္ ၾကည့္ လိုက္ေတာ့ သူမ အမုန္းဆံုးyeolနဲ႔ ၿပီတီတီ ရုပ္နဲ႔ ေနာက္တေယာက္
Baek လာမွ အ့ သီခ်င္း စဆိုတာပါ။ အနား မွာ လဲ ဘယ္သူမွ မရွိ..ၿပီတီတီ ရုပ္နဲ႔ေကာင္ ကေတာ့ ဆက္ဆိုေနဆဲ....
အခန္း ထဲ မွာတည္း က ေပါက္ကြဲ ခ်င္ေနေသာ သူမ..သည္းခံ ႏိုင္စြမ္းေတြ 0ေအာက္ ေရာက္သြားသည္။..
Baek : ဒီမွာ နင္ ခု ဘယ္သူ႔ ကို ဆိုေနတာလဲ
baek ေမးတာ ဟို ၿပီတီတီ ေကာင္ ကိုပါ... အ့ ကိုYeol က..
Yeol : ဟ! သူ႔ ဘာသာ ဘယ္သူ႔ ဆိုဆို ေပါ့။ ပီးေတာ့ နင္ က အ့ေလာက္ လွလို႔ လား။ မဆီမဆိုင္ လာမေျပာနဲ႔။ သူ သေဘာ နဲ႔ သူ ဆိုခ်င္တာ ဆိုမယ္။ ေသခ်ာ တာ နင့္ ကို ဆိုတာ လံုးဝ မဟုတ္ဘူး။ သိလား.....
ရုတ္တရက္ ေအာ္သံေ တြ နားထဲ တိုးဝင္ လာမွ baekသတိ ျပန္ဝင္ လာသည္။ ၾကည့္ လိုက္ေတာ့ လက္ထဲ မွာ ကိုင္ထားတဲ့ စာအုပ္ နဲ႔ သူ႔ ရင္ဘတ္ ကို အခ်က္ေပါင္း မ်ားစြာ ရိုက္မိ ေနျခင္းပဲ။
ေဘးမွာ လဲ ေက်ာင္းဝတ္စံု နဲ႔ လူေတြ.......
ရွက္ရြံ႕ ျခင္း မ်ားစြာနဲ႔ ထိုေနရာ က ေျပးထြက္ လာခဲ့ မိသည္။
Yeol pov : သူမ ကၽြန္ေတာ့ ကို လက္ထဲ က စာအုပ္နဲ႔ ရိုက္ေနတာ မ်ား မ်က္လံုးေတာင္ မပြင့္ေတာ့. ေက်ာင္းသား ေတြ ေအာ္သံ ေၾကာင့္ ပြင့္ လာတဲ့ eyelinerဆိုးထားေသာ မ်က္လံုး ေလးေတြ မွာ မ်က္ရည္ ေတြ အျပည့္...ကၽြန္ေတာ္ လြန္သြားပီ ထင္တယ္။ မ်က္ရည္ စက္လက္ ထြက္ေျပးသြားေသာ ေကာင္မေလး ေနာက္ကို ၾကည့္ရင္း ေျပာလိုက္ေသာ စကား တခြန္းက...............
Yeol : ေတာင္းပန္ ပါတယ္။baekရယ္.....
တဖြဲဖြဲ ေႂကြ က် ေနတဲ့ ခ်ယ္ရီပန္း တို႔ ကို ၾကည့္ရင္း baek ရင္ထဲ က မယံုၾကည္ ႏိုင္စရာ ေကာင္း တဲ့ ရင္တြင္း ခံစားခ်က္ တခု ကိုbaek ကိုယ္တိုင္ပဲ အဲ့ဒိ အခ်ိန္ က စလို႔ သိခဲ့ ပါတယ္.. Chanyeol ah!
☆☆You are the one that I want☆☆
VOCÊ ESTÁ LENDO
You are the one that I love
RomanceIntro Baek : ကၽြန္မ သူ႔ ကို သိပ္မုန္းတယ္။ သူ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မ ရဲ႕ ပထမ ဆိုတဲ့ အရာ ကို စြန္႔လႊတ္ ခဲ့ရတယ္။ေယာက်ားေလး ျဖစ္ပီး အရာရာ ရြဲ႕တတ္ တဲ့ သူ႔ ကို မုန္းတယ္။..... Yeol : ကၽြန္ေတာ့ ဘဝ မွာ သိပ္ကို အႏိုင္ရ လိုသူေလး နဲ႔ ေတြ႕ ခဲ့ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ကို ဆိ...