HÜZÜN PARADOKSU🍁
Sen, seni sevmek ne kadar zor biliyor musun?
Seninle aramızda mesafeler var. Sana göre üç adım bana göre kilometreler.
Aramızda üç adımlık mesafe.
Kalbimizin arasında milyonlarca mesafe...Sen kalbimin dört odacığının da sahibi olan hüzünlerimde yaşadığım kaderimin yasak meyvesi, ben yalnızlığın ıssız portresi.
Zaman bir tren gibi akıp gidiyor, sihirli sözcükleri fısılda sevgilim. Bana seni unutmamam için bir neden ver. Sonra da soruma mantıklı bir cevap ver; kader bizi ne zaman buluşturacak?
Ya da buluşturacak mı?
Karşımdasın. Sana kimseye bakamadığım kadar güzel bakıyorum ve onun ölümü çağıran nefesini ensemde hissedebiliyorum. Katil hemen arkamda. İçten içe korkuyorum fakat ben senden yine gözlerimi alamıyorum.
Katil çevremizde, o zihnimizi bulandıran şüphenin nefesi her yerde.
Acılarımız, kayıplarımız, ruhlarımız bir ama birbirimize baktığımızda kalplerimizin atışları aynı hızda değişmiyor... Olsun. Alıştım sevgilim. Ben seninle ilgili ne varsa her şeye alıştım.
Koşuyorum ya da kaçıyorum. Sen bana kollarını açıncaya dek... Açmıyorsun bana hiç kollarını. Görmüyorsun bile beni. Her zaman olduğu gibi.
Duy beni, sensizlik bana büyük eziyet.
Katil, aldatıcı. Tatlı dilli şeytan. Kanıyorum her seferinde ona. Kalbim sende olsa da zihnim ondan bir adım bile uzaklaşamıyor.
Gece gözlerimi kapatıyorum... Rüyalarımda sen. Yürürken yönümü değiştiriyorum. Sen. Sağımda, solumda, önümde, zihnimde, kalbimde yine ve yine sen. Sen, sevgilim.
Yürüyorum, yorgun adımlarım sana ulaşacak sanıyorum ama hayır, karşımdaki sen değilsin. Nereye baksam görmem gereken kişi sensin. Artık her zaman değil.
Mağlubiyet rüzgarında hepimiz bir yana savrulacaktık, biliyorduk fakat asla geri adım atmıyorduk.
Önce kanıma, sonra ruhuma ve en sonda zamana karışan zehirli bir aşktı bu. Kurtulmak için önümde binlerce şans vardı belki ama hepsini elimin tersiyle ittim, o gelene kadar.
Senin haberin yoktu fakat katil biliyordu. Son oyununu oynamadı, bunu benim yapmamı istedi. Yaptım. Her şey ortaya çıktı ya da ben öyle sandım ve bu oyuna son verdim.
İleride. Çok yakında. Felaketine kapılacağım hilekâr katil, kalbimin yedi santim uzağında.
🍁
05/03/2021
10:00
! SERMEST ve HÜZÜN PARADOKSU birbiriyle bağlantılı. Spoiler yememeniz için önce Sermest'i, sonra da Hüzün Paradoksu'nu okumanızı tavsiye ederim. !
! GÜL KADEHİ karakterlerini ara sıra diğer kitaplarımda görebilirsiniz ama yine de Sermest ve Hüzün Paradoksu'yla bir bağlantısı yok. Yalnızca baş karakterler tanışıyor. !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜZÜN PARADOKSU
Teen FictionBurası hüzün kıyıları. Burası göğüs kafesinin zihinle anlaşmayı bozduğu yer. Burası, bir hafızanın gitgide yok olduğu o yer. "Sakinlik bir silahtır. Silahını doğru kullanmayı bilirsen eğer zafer her zaman avuçlarının arasında olur." 05/03/2021