„Jsi borec"

661 51 18
                                    

Jmenuji se Bedřich, jsem nezadaný postarší muž a ani mě to netrápí. Ženy mě nikdy tolik nepřitahovaly. Právě jsem na cestě do práce, venku je deštivé počasí a proto držím svůj modrý deštník. Konečně dorazím do veliké budovy, otevřu výtah a vyberu si čtvrté patro, kde se natáčí reklamy pro Airbank. Vystoupím z výtahu a hned zahlédnu Tomáše a zamávám mu, známe se už dlouho a je na něj spoleh, ale poslední dobou jsme si k sobě opravdu blízko.

Zanedlouho jsme dostali scénáře, které jsme si rychle nastudovali a byli jsme posláni na scénu. Oba dva jsme si sedli za své stoly, zvedl jsem peníze a čekal. „Akce!" prohlásí kameraman a já začnu se svým scénářem. „Poplatek za příchozí platbu, poplatek za vklad, poplatek za poplatek." odříkávám a přehazuji si peníze v ruce. „To už můžete rovnou zavést poplatek za pozdrav, ne?" zavtipkuje Tomáš. „No to je výborný nápad, vy to máte?" zeptám se zvědavě. Chvíli je ticho a Tomáš nervózně přemýšlí co měl říct dál. Přestože já si svůj text zapamatuji zcela hned, Tomáš s tím má pokaždé problémy. Ticho je moc dlouhé a kameraman otráveně protočí očima. „Znovu!" vykřikne a Tomáš nasadí zklamaný pohled. „To zvládneš, já ti věřím." pošeptám mu rychle do ucha a vrátím se na své začáteční místo. Na druhý pokus už do odříkáme perfektně a já poplácám Tomáše po rameni. „Jsi borec." použil jsem frázi, kterou jsem zaslechl u těch mladých a doufám že to na Tomáše trochu zapůsobí. „Děkuju." odpoví Tomáš a mírně se začervená.

Sbalím si své věci a chystám se k odchodu, když mě zadrží Tomáš. „Víš já jsem tak přemýšlel." promluví nervózně a zadrhne se v půlce věty. „No a co si vymyslel?" zeptám se trochu nedočkavě. „Jestli, jestli, bys se mnou nechtěl dnes na kamarádskou schůzku." zdůrazní slovo "kamarádskou" a otře si zpocené čelo. „No jo jasně, tak třeba v šest?" zaskočeně řeknu. „Ano třeba v šest." spokojeně si oddychne Tomáš a já nastoupím do výtahu. Ještě se otočím a rychle zamávám, ale Tomáš už mi zmizel z dohledu.

air bank, i konkurenty můžete mít rádi//tomdřich//dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat