A. este o puștoaică proaspăt ieșită din liceu, cu planuri mărețe si o dragoste imensă față de EL, ea își expunea sentimentele in notițele telefonului . AZI A. si EL nu mai sunt împreună, dar recitește declarațiile de dragoste pe care i le adresa LUI și își dă singură un răspuns.
AMINTIRI pierdute:
" Privirea îmi era ațintită într-un colț al camerei, era haos, exact ca între gândurile mele. Stăteam rezemată de peretele de lângă pat, iar în față îmi apăreau imagini desprinse din trecut cu NOI. Acum, singura fiind, simțeam cum minutul mi se pare o ora, amintindu-mi cum in acele momente in care eram lângă tine ora mi se părea un minut.Am mii de gânduri, de întrebări, răspunsuri si exclamări in minte. Mă întreb dacă îți sunt suficientă?! Daca suntem compatibili, daca tu îmi ești sufletul pereche și dacă intensitatea sentimentelor pe care ne-o declarăm este reala?! Mă întreb cum aș putea trece peste o posibila despărțire? Ce i-aș putea spune inimii când tu ai pleca? Cum le-aș explica buzelor că nu o sa mai fie atinse de tine și sufletului că nu mai e mângâiat de vorbele tale?! Mă întreb daca aș fi destul de puternică să trec peste acele clipe, acceptând ca tu nu ai mai exista.- sunt gânduri ascunse, care aș dori sa nu se îndeplinească. Mă întreb daca mă crezi când îți spun ceea ce simt.. Daca simți si tu la fel... Tu știi că în brațele tale orice supărare trece? Știi că ador să te simt, sa-ți ating fiecare mușchi al corpului, sa-ți stric freza și să mă cuibăresc acolo lângă inima ta și să o aud cum bate?! Știi oare că ești omul care mi-a adus lumina în viată, omul care a venit la momentul potrivit și care mă iubește așa cum mi-am dorit să mă iubească cineva de când sunt mica? Ești persoana lângă care mi-aș dori sa mă trezesc în fiecare dimineață și căreia sa-i zic seara de seara că o iubesc. Ești ordinea din dezordinea care sunt, ești luna de pe cerul plin cu stele, ești scoica din Marea limpede, ești curcubeul de după ploaie, ești TU și sunt recunoscătoare ca ești al meu. De când sunt cu tine sunt într-o continua transformare, sunt o mai bună versiune a mea și toate astea ți se datorează ție. Îmi pare rău că te enervez mult, că mă cert cu tine și că uneori sunt total opusul la ce ai vrea , dar prin toate gesturile mele mă tem sa nu te pierd. Îmi doresc sa ramai al meu mereu, pentru că nu as mai fi eu fără tine, cum nici peștii nu ar mai exista fără apa. Te iubesc mai mult de cât aș fi crezut vreodată, pur, sincer si la nesfârșit. Of, Sați.. Și câte aș mai putea să-ți spun.. Câte cuvinte de dragoste si de laudă aș putea să-ți rostesc neîncetat, oprindu-mă doar pentru a ți săruta buzele. Simt cum fiecare atom din mine a luat forma atomului tău, iar moleculele din inima mea au luat forma inimii tale."
------------------------------------------------------------------------------------
Deși recitesc o declarație de dragoste cu un impact emoțional ridicat la acea vreme, astăzi văd totul obiectiv , astăzi nu plâng și nu sufăr. Dacă atunci doar mă gândeam la o posibilă despărțire, acum o trăiesc intens, dar frumos. Vă întrebați cum poate sa fie o despărțire frumoasă? SIMPLU- te trezești , zâmbești și meditezi. Eu am luat lecțiile din relația mea eșuată si le-am recapitulat, am luat zâmbetele sincere si le-am adunat , am îmbrățișat toate cele 581 de zile pană in prezent și am lăsat totul în urmă. Prin urmare, inima a înțeles singură ca nu are rost sa se frângă pentru un om care nu-i mai putea fi pulsație, fericire. Buzele și obrajii s-au săturat sa fie invadați de lacrimi, iar sufletul .. Sufletul încă te caută.. Sufletul încă tresare atunci când îți aude numele, încă varsă o lacrimă când știe ca ești cu ea, sufletul încă nu s-a vindecat de absența ta, dar sa nu punem prea mare accent pe asta. Dacă în trecut îmi era teamă de despărțire, acum o înving, iar dacă îmi era teamă de ce se va întâmpla cu mine , acum evoluez, radiez și TRĂIESC , simt aerul curat, care nu exista in bucla noastră închisă, vicioasă.
Rămâi cu bine, trecutule, rămâi în urmă!
Semnat, A.