*18 Skyrius*

775 57 2
                                    

Trrrr! Trrrr! Pradėjo skambėti žadintuvas. Da fuck? Aš jo net neužsistačiau! Išjungiau žadintuvą ir toliau bandžiau užmigti deja... Išsirioglinau iš lovos ir pažvelgiau į veidrodį. Mano akys buvo patinų šios nuo vakar. Nuėjau į vonią ir paslindau po karštu dušu. Kai nusiprausiau apsirengia ir nuėjau į virtuvę. Išsitaukiau dripsnius bei pieną ir pasidariau pusryčius. Ramiai sau valgiau, kai į duris kažkas paveldė. Atsistojus nupėdinau prie durų ir jas atidariau. Ten stovėjo Harry su didžiule puokšte gėlių, bet man tai nerūpėjo tad iš visų jėgų trenkiau durim. Net nesibeldęs Harry įėjo vidun.

- Rink iš čia!,- surėkiau.

- Ne. Atėjau visko paiškinti. Prašau meile.

- Nevadink manęs taip po to kai sudaužei man širdį!

- Prašau leisk man pasiaiškinti.

- Aš vieną kartą leidau... Harry, bet tu net nesistengei ko nors pasakyti...

- Nes aš buvau sutrikęs kai tu iš greičio atidarei tas duris. Aš nemaniau, kad tu jas atidarysi.

- Bet atidariau, Harry.

- Aš žinau... Bet atėjau pasiaiškinti, padaryti tai ko nepadariau vakar. Tes tai Betanė mane pabučiavo, o ne aš ją. Tada tu greit išbėgai kažkur ir aš nespėjau nieko tau pasakyti.

Aš tylėjau. Netūrėjau ko pasakyti. Iš vis kaip aš galiu patikėti juo? Ką daryti?

- Aš atsiprašau. Ar atleisi man?,- ir įteikė man puokštę gėlių.

Aš ją paėmiau ir tariau:

- Gerai. Bet nemanyk, kad taip lengvai pamiršiu.

- Gerai,- nusišypsojo, bet mano veido išraiška nesikeitė,- Gerai... Man jau reikia eiti.. Iki...,- norėjo pabučiuoti į skruostą, bet aš jam neleidau tad jis truputį nusiminęs išėjo.

Jam išėjus aš supratau, kad aš labai noriu miego. Žinau... dar rytas, bet mano visą kūną užvaldė nuovargis. Pabaigusi valgyti ir išsiplovusi indus atsiguliau ant sofos ir akimirksniu užmigau.

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now