6. Bölüm

68 4 0
                                    

Multi: Uraz Demir

Multi: Uraz Demir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

URAZ DEMİR

Lavinya Kara

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lavinya Kara



Sarılsak geçerdi, darıldık kaldı öyle..

...

Sertçe yutkunup babama baktım. Yavaş adımlarla salona geçtim. "Şey baba." Diyerek Zeynep'e baktım. Ne diyecektim ki şimdi? Zeynep omuz silkti. "Evet kızım. Bu neşeni kime borçluyuz?" Sesi ne kadar sakin çıksa da ben babamı tanıyordum. Asıl nedeni ni söylersem beni şurada vuracak gibi. "Yani öylesine babacım. Sadece çok sevdiğim bir hastamın, tahlilleri güzel çıktı." Zeynep gözlerini kocaman açıp kaşlarını kaldırdı. Gergince gülümsedim. Hayatımda ilk kes babama yalan söylüyordum. Gözlerimin içine bakıp başını salladı. "Neyse kızım. Biliyorsun bu aralar işlerim çok yoğun. Yinede seni görmek istedim ama sende arada bu yaşlı adamı ziyarat et." Keyifle babama sarıldım. "Tabi gelirim babacım." Babam geri çekilip saçımı geriye yasladı. "Şimdi gitmem gerekiyor." Yanağıma dokunduğu elini tutup avuç içini öptüm. "Tamam baba görüşürüz." Babam çıktığında kapıyı kapatıp, hayretle yüzüme bakan Zeynep'e başımı salladım. "Ne ne oldu?" Ellerini sallayıp sırtını dönerek salona geçti. "Hiç birşey olduğu yok. Sen zaten yalanları bir güzel dizdin." Arkasından yürüyüp omuz silktim. "Babama Uraz'la buluştum diyecek halim yoktu ya. Ne bekliyordun?" Koltuğa oturup yüzüme baktı. "Kızım deli misin sen. Bu tür şeyler saklanılmaz. Er yada geç ortaya çıkar. Bence sen şimdiden otur, babanla nasıl bir konuşma yapacağını düşün." Dediği şeyle kendimi yan tarafına bıraktım. "Biliyor musun şuan tek düşündüğüm şey Uraz." Diyerek iç çektim. "Aşık falan mı oldun sen?" Başımı yan tarafa çevirip göz ucuyla yüzüne baktım. "Aşkı bilmem ama böyle sürekli onu çocuk gibi sevmek geliyor içimden." "Iyy kızım Allah aşkına sen aşık olma." Diyerek ayağa kalktı. "Ben yatıyorum." Dediğinde bende onunla birlikte kalktım. "Bende uyusam iyi olacak." Bel ki rüyamda Uraz'ı görürdüm. Sırıtarak odama girdim.

Kendimi sırt üstü yatağa atarak, gözlerimi kapatıp iç çektim. Yan tarafa bakıp yastığıma gülerek sarıldım. Sağa sola sallayıp tekrar kucağıma aldım. Yaptığım saçma hareketin farkına varınca, yastığa yan tarafa atıp yataktan kalktım. Giyinme dolabından pijamalarımı alıp, üzerimi değiştirdim. Telefonumu komodinin üzerine bırakıp yatağa girdim. Gözlerimi kapatacağım an, telefona gelen bildirim ile gözlerimi kıstım. Kim bana bu saatte mesaj atar ki? Komodinin üzerindeki telefonu alıp sırtımı yatak başlığına yasladım. Ekranı kaydırıp gelen mesajı okudum.

MASADAKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin