Uzun ve zorlu bir aradan sonra insan içine çıkıcaktım kısacası bunun sebebi babamın annemi aldatmasıydı.Ben bile bu kadar üzgünken annemin iyi olmasını bekleyemezdim ve annemi de yanlız bırakmak istemiyordum fakat yeni bir başlangıç yapmama o beni buna zorluyordu.
Sabah kalkıp hemen lavaboya koştum ve kendime yine annemin zoruyla biraz çeki düzen verdim sabah rutinimide gerçekleştirince üstüme bir kaç şey geçirip kahvaltı yapmaya aşağıya indim.Yine annem ciddiyetini bozmadan beni bekliyordu "bugün yeni okuluna seni bırakmamı ister misin?" dedi.
Bende sorusuna cevap verdim"teşekkürler anne ama yeterince büyüdüğümü ve senin hastalarınla ilgilenmeni düşünüyorum ve kısaca cevabım HAYIR" dedimAnnem çok ciddi ve işine düşkün bir kadındı babamın annemi aldatması sonucunda bile sadece babama tokat atıp ondan sakin bir şekilde eversi gün boşanmıştı acaba ben böyle bir olay yaşasam nolurdu ben bile çok üzgündüm ama eminim ki annem bile üzgündü ve bunu benden saklıyordu.
Biraz kaba cevabıma karşı"peki" dedi.
Bende masaya oturup yemek yemiş gibi yaparak ağzıma bir şeyler tıkıp annemi ve Selda ablayı uğurlayıp dışarı çıktım.
Selda abla uzun yıllardır evimizde çalışan biri ve gerçekten her koşulda yanımızdaydı onu artık ikinci annem gibi görüyordum.
17 yaşında olduğumdan arabam yoktu o yüzden bi taksiye atlayıp yola koyuldum.Okula vardığımda benim için okulunu değiştiren en yakın arkadaşlarım olan Merve ve Buğrayı görünce onlara uzaktan el salladım yanlarına koşarak gittim.
Buğra hemen konuşmaya başladı tabii"kızım nerdesin ya öldün diye korktuk" çok sabırsız bir insan olduğundan geç kalmamış olmama rağmen abartıyordu.
"Her zamanki gibi abart"dedim.
Ve ikisi de beni çok özlediğinden beni öldürecek kadar sıkı sarıldı ikisi de.
"Ölmemi istemiyorsanız beni bırakın!"dediğimde ikiside bende ayrılınca derin bir nefes aldım.
"Oh be az kalsın ölüyordum" dedim ve hep birlikte gülmeye başladık.
"Uzun zamandır seni görmüyoruz napalım aa" dediğinde Merve gerçektende çok haklıydı.
"Napabilirim?" dedim üzücü bir şekilde.
Buğra söze atlayarak"neyse sınıfa çıkalım bari o zaman şuan yan yanayız nasıl olsa" dedi.
Ama okula yeni geldiğimizden her kattaki sınıflara bakarak sınıfı bulmaya çalıştık sonunda sınıfı bulduğumuz da sınıfa adım atar atmaz her kes bize bakmaya başladı herhalde okula yeni geldiğimiz içindi.
Mervey'le ben arka sırada yan yana oturduk Buğra'da hemen önümüze oturdu millet hala bize salak salak bakıyordu sanki açıkta bir yerimiz varmış gibi.
Hemen yanımıza bir kız geldi ve "Hoş geldiniz sınıfımıza" diyip hemen yanımızdan gitti her kes bir tuhaftı aldırış etmedik ve zaten öğretmen sınıfa girdi.
Derse hiç kafamı vermedim sadece boş boş öğretmene bakıyordum.Zil çalınca biraz kısık bir sesle "oh be" dedim.