Selamm.
Keyifli okumalar.
7.BÖLÜM ANLAT
Akşam yemeği için herkes yemek odasındayken ben ise odama çıkmıştım.Telefonumu sarja taktıktan sonra aşağı inecektim.
Yemek salonundan gelen gülüşmeler daha doğrusu Asya'nın kıkırdamaları kulağımı delerken Bora abimin yanına oturdum.
Bana göz kırpıp tabağımdaki yemeklerin üzerine kendi tabağından eklerken gülümsemiştim.
Sebze sevmezdi ve hep benim tabağıma koyardı.Bende sevmezdim ama abilerimin uyarısına maruz kalmamak için yiyordum.
İlk sorusu üçümüze sonrasında ise bana hitaben konuşan Meriç abimin kafası tabağına doğru eğikti."İlk gününüz nasıldı? Adel alışabildin mi? İlk cevap Asya'dan gelirken devamında Toygu konuştu.
"Çok iyidi abiciğim.Bizim kızları özlemişim."
"İyidi abi.Aynı şeyler işte."
Yemekten bir parça keserken Meriç abimin gözleri üzerimdeydi.Kafamı kaldırmadan mırıldandım."İyi."
Halsizce cevap verirken Miraç abim sakin sesiyle konuştu."Neyin var abiciğim? Yorgun musun?" Keşke tek muhattabım Miraç abim olsaymış o zaman daha az başım ağrırdı.
"Yorgun o yorgun." Ağzımı açmadan benim yerime cevap geldiğinde elimdeki çatalı sıktım."Ne demek oluyor bu? Kaçtır imasını yapıyorsun." Asya rahatlıkla yerine yaslanırken karşısında ezilmemi falan bekliyordu ama bende onu dinlemeye başladım.
"Evet Asya anlat bakalım.Neden yorulmuşum ben?" Gözlerini kısarak bana bakarken gözlerini yumuşatıp abime döndü.
"Bugün dersten sonra Adel'e bakmak için yanına gidecektim.Aradım onu okulda bulamadım.Toygu'ya sordum onu başından savdığını söyledi.Arka bahçede tek olmak istiyormuş." diyerek son kelimesini uzatırken gözlerini ağırca benim üzerimde gezdirdi.
Yemeği bırakıp abimin tepkisine baktım.Gözleri koyu bir hale dönerken 'tek başına.' diyerek sözlerini kendine göre onaylatıyordu.
"İşte sonra abiciğim.Bende onun büyüğü olarak kontrol amaçlı yanına gittim.Baktım ki üç erkeğin ortasında oturmuş muhabbet ediyor.Baya keyifleri yerindeydi.Artık ne yapmışsa? O yüzden diyorum bu halleri yorgun olduğundandır diye."
Masanın üzerine sertçe vurulan el ile sıçramıştım.Meriç abim ayağa kalkarken yüzüne odaklanıp korkuyla bakmıştım.Bu hali çok ürkütücüydü."Kalk!" diyerek bağırırken sesi her zamankinden daha sertti.
Alnında belirginleşen damarları ile beni daha fazla korkuturken Asya bu tepkiyi beklemiyor olacakki o bile tedirgin olmuştu.
"Ama be-" diyerek savunacak iken kendimi,tişörtümün arkasından kavrayıp kaldırdı.Sürükleyerek beni odama doğru çıkarırken arkadan Miraç abim geliyordu."Meriç dur!" diyerek bağırırken arkamızdaydı.
Odamın kapısını açıp beni içeri iterken tökezlesem bile düşmemiştim.Meriç abim üzerime doğru geliyordu."Kendine gel Meriç.Kızıda bir dinle." Arkasından yaklaşıp ona sertçe uyarı veren Miraç abime bakıp kapıyı suratına örterek kitledi."Siz karışmayın."
"Sana gelirsek eğer,bir gün normal davranamaz mısın? Annemlerin yanındayken dövdüğün çocukların ailelerinden şikayet almaktan bıkmışlardı.Şimdi ise orada burada yaptığın şeyliklerin haberleri ile mi uğraşacağız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADELE (DÜZENLENİYOR)
RandomAnne ve babasının yanında yaşayan genç kız bir gün evinden ayrılarak kendi ülkesine döner ve ikinci ailesi olan abileri,ikizi,ablası ve küçük kardeşi ile yaşamaya başlar. Onlara uyum sağlamaya çalışan genç kızın başından geçen olaylara tanıklık edin...