Итън успя да ме навие. Направих втори опит за бягство. От нищото заваля порой и пазачите бързо се скриха в лабораторията. Правят се на страшни, а пък ги е страх от малко дъжд. Няма да се разтопят. Поне сега нямаше пречки и преспокойно избягахме.
Очаквах този път да е лесно, ни не бе. Край нас протича един патрон, последван от още няколко.
- Ела насам. - извика Итън и аз го последвах.
Докато тичахме, за да се спасим от изтребител на пазачите, Итън падна на земята.
- Добре ли си? - попитах го аз и му подадох ръка, за да стане по-лесно, но той дори не си направи труда да хване ръката ми. Остана на земята.
- Да, просто ме простреляха в глезена.
- О, да напълно си добре. Сега не можеш да ходиш, нали? Ами ако те прострелят отново и умреш? Има ли болница наблизо?
- Не, няма. Най - близката болница е на около двадесет километра от тук.
- Няма да те оставя!
- Виждаш ли онази река ето там? Помогни ми да отида до там.
- И да те хвърля в реката?
- Не, няма да ме хвърляш. Сам ще вляза. Довери ми се.
- Добре, хубаво. Ама къде е реката.
- Ето там.
- Аха...Ъм, пак не я видях.
- На север от тук.
- Север? А, север. Е, къде е север?
- Оф, ще ни прострелят, само защото си спала в часовете в трети клас.
Чувствах се като Дора изследователката. Ама какво да направя, че не бях едно от най - ученолюбивите деца?
- А, видях я! - най-накрая видях проклетата река, която Итън ми сочеше с пръст.
Помогнах му да отиде до там и той военна вътре. Аз не бих го направила. Никога.
- Можел ли да плуваш? - попита той, когато вече бе в реката.
- Да, първите няколко секунди преди да започна да потъвам надуло във водата. Гравитацията ми пречи малко. Иначе съм чудесен плувец .
- Ясно.
- Сигурен ли си, че това е добра идея? Стрелят ни и ни преследват, а ти си плуваш в реката.
- Теб не са те простреляли. Какво се оплакваш? - Итън излезна от реката. Дрехите му бяха подгизнали, но за сметка на това единствената следа от раната на глезена бе кръвта по панталона му.
- Ама как?
- Сладката вода лекува ранните на хидрокинетичнете.
- Е, защо не си разтвори захар в бутилка с вода, а трябваше да влезнеш в реката?
- Много смешно. Хайде преди да ни заловят. - той изтръска главата си като мокро куче и навсякъде се разхвърчаха капчици вода. След това тръскане главата му бе суха. Де и аз да си суших косата толкова бързо... Само едно се чудя; как Итън не си докара сътресение от това тръскане на главата?
Тичахме известно време и... И се загубихме. Седнахме на пода, защото и двамата едва си влачихме краката.
Стана доста тихо, затова реших да задържа някаква тема.
- Коя е Ерика? Джас ме беше объркал с нея.
- Едно момиче. От една седмица е в лабораторията. Джаспър и Ерика доста се сближиха, макар и за толкова кратко време. Атмокинетична е. Като първи дружки са заедно.
- А...Първи дружки..Ясно. - да стана ми кофти. С Джас бяхме доста близки, а сега ме бърка някаква Ерика.
- Ето ги! - чу се груб мъжки глас иззад нас.
- Ставай, ставай! - каза Итън и ми подаде ръка, за да се изправя. Как ли краката ми още не бяха избягали от тялото ми?
Бягах с останалите ми силички и изведнъж се блъснах в дърво. Изпищях, а Итън избухна в смях.
- Не ми е смешно! Дървото ми е ядосано!
- Така ли? Как разбра? Да не би да души катерици?
- "Дървото" нито ти е бясно, нито души катерици. - каза дървото.
Чакай, я пак?
- Чу ли това? - попитах аз.
- Кое? Как дървото говори? Не.
Дървото мигновенно се превърна в красиво русо момиче. Луна!
- Луна? Защо избра да бъдеш дърво? Приютяваш птици ли?
- Тренирам.
- Раждането на листа ли?
- Много забавно.
- Колко далеч съм от вкъщи? - попитах я аз.
- Доста. Отново си била в лабораторията?
- Дълга история. Ще можеш ли да ни закараш на безопастно място?
- Да. Хайде. - Луна се превърна в кон и се качихме на гърба ѝ.
- Не знам как се язди кон. - съобщъх аз.
- Просто гледаш да не падаш. - обясни ми Итън.
Да не пада се оказва доста сложно. Няколко пъти паднах от коня по пътя и няколко пъти Итън ме хвана, за да не падна.
След всичкото това падане най - накрая стигнахме. Отново си бях у дома.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Да си играеш с огъня
Ficção AdolescenteОбзалагам се, че не знаете какво означава думата "пирокинеза". Това е психическа сподобност, позволяваща на човек да създава и контролира огъня с ума. Тейла Моргън е една от надарените с тази способност. В началото тя приема всичко това за игра, но...