Je známo, že elfové se dožívají až 2000 let. Darsea byla však i na elfí věk poměrně mladou. Bylo ji 123 let což u elfa znamenalo, že již brzy dovrší dospělosti a tak se o sobě bude moct rozhodovat sama. Její otec byl však vládce vznešených elfů. Jeden z prastarých rodů, kteří svoji silou odolávali i těm nejurputnějším nájezdníkům, takže se od ní očekávalo, že se bude chovat vznešeně i potom, co dovrší 124 let. Bylo jí předurčeno, že jednoho dne nastoupí místo svého otce a bude vládnout. Nezvyklé u vznešených elfů, protože se u nich předpokládá, že vládnout bude muž, jenže její bratr vládu odmítl a šel si za svým osudem. Jí tedy nezbylo nic jiného než-li přijmout to co ji bylo dáno. Nevadilo ji, že by měla vládnout, přijala to zodpovědně, jenže si k tomu všemu měla najít muže ze vznešeného rodu. Ani nevěděla jaký elfové se jí líbí, protože celé dny se učila etiketu, léčitelství a historii svého lidu. Na potulování měla čas jen tehdy, kdy ji její matka dovolila jít s otcem trénovat svoji obratnost v boji, kdyby byla potřeba, ale přiznejme si, mladí elfové měli z Erevana respekt a tak se ani neopovážili přiblížit se k jeho dceři. ,,Docela dlouhý věk na to, nepoznat lásku." Říkávala Idhril, matka Darsei vždy když její otec přišel s tím, že svoji jedinou dceru nedá jen tak nějakému potulnému elfovi. Byl příliš hrdý na svůj původ, že úplně zapomněl, jak se každý večer pokoušel dostat do paláce svého tchána a jak byl nespočetněkrát vykázán. S jeho ženou se znali již od doby, kdy mladičké Idhril bylo 115 let. Miloval svoji ženu nade všechny hvězdy v celém souhvězdí Celduin, že ani hněv vládce Anduina ho neodradil. ,,Na to bude mít čas, až bude dospělá, zatím je ještě mladá." Vždy odvětil a nalil si číši elfího vína. Ostatně v tom byli elfové nejlepší. V pěstování vín se elfům doposud nikdo nevyrovnal. Také tomu bylo ve výrobě krásných rób a dovedností v léčbě nejrůznějších nemocí. Když někdo trpěl například dračím morem, nebylo v širokém okolí lepších léčitelů, než-li právě elfů. Své tajemství sdíleli jen s ostatními elfy. Každá bytost měla to své a k válce se dlouhá století neschylovalo, proto říše prosperovali a žili po boku v harmonii.
ČTEŠ
Darsea
FantasyTen den nadešel ve chvíli, kdy nebyla připravena na vládnutí, ale její život to obrátilo vzhůru nohama, avšak k lepšímu.