Henriette pov:
Alt var helt perfekt. Ny skole, ny begynnelse. Den tanken slo meg veldig mange ganger, jeg var så glad for å komme meg ut av den gamle, grå byen Helltorn som jeg liker å kalle den. Den heter egentlig Bruuntorn. Vet, hvem kaller liksom en by noe så rart? En med veldig god kreativitet hvertfall. Jeg sto foran speilet og så meg grundig. En hvit lys shorts, en genser med hvit i midten og marineblå ermer. Håret mitt var festet opp i en hestehale og sminken var på plass. Det er egentlig litt skummelt tanken på å begynne på ny skole, alle kommer til å dømme deg på første dag og det kommer til å vare ut tiden på den skolen. Hvem du begynte å henge med, hvordan du kledde deg og hvordan du oppførte deg. Alt ble notert. Spesielt om du var en sånn nerd som alltid snakket i klassen. Sånn bestandig.
Jeg gikk ned trappen med baggen over skulderen og tok på meg conversene mine. "jeg går nå mamma, ringer når jeg er på vei hjem. Glad i deg". Jeg fikk ikke noe svar fordi jeg var så rask ut døren. Da jeg kom til skolen, begynte folk å stirre på meg. Spesielt guttene. Før jeg gikk ned trappene, kom en gutt til meg. Jeg kræsjet rett i ham. "Beklager, jeg er så klomsete" Jeg så opp, det var de mørkeste brune øynene jeg hadde sett. Han hadde brunt hår og var minst 1.84 fordi jeg var 1.69. "Det går greit, jeg mente å si hei til deg og velkomme deg til skolen" "Åja, tusen takk" Jeg smilte som en tosk. "Skal jeg vise deg rundt?" Han smilte til meg. Jeg trodde jeg skulle dø. "ømm, ja takk " Han tok meg i hånden og spurte om det gikk greit. Jeg bare nikket og smilte. Etter en stund, så måtte vi til klassen. Jeg fikk sitte med ham, det var sånn 2 og 2 pulter. Du kunne velge hvor du satt, herlig. "Vil du være med meg hjem etter skolen idag?" Jeg snudde meg til ham og smilte. "Det vil jeg" Jeg smilte og han smilte tilbake. Herregud, han er så herlig. Jeg må vite mer om ham!
__________________________________SORRY for liten del, men har ikke så godt tid til å skrive idag. Kommenter for tanker :) og om den nye gutten som kommer. Hvem syntes dere burde få jenta?
YOU ARE READING
Love struggle
RomanceKjærligheten mellom 2 personer kan være sterk. Men hvor mye kan den tåle når en tredje man kommer inn og prøver å ødelegge alt?