Kapitel 4.
〰Sam〰
"Sam du skal op!!" råbte min mor højt. glemte jeg seriøst at sætte mit vækkeur? jeg kiggede på mig ur. 07:30. shit! jeg styrtede over til mit skab. jeg fandt et par sorte bukser og en sort Arctic monkeys t-shirt. jeg løb ud på toilettet og ordnede de ting jeg skulle der.
jeg løb ned i køkkenet hvor min mor sad og drak kaffe.
"kunne du ikke have vækket mig bare lidt før?"
"jeg troede du havde sat dit vækkeur?" svarede hun og tog en tår af kaffen. jeg rollede øjne af hende. jeg gik over og prøvede at finde noget at æde. Jeg endte med et stykke tørt toastbrød. Jeg er faktiak ikke særlig stor fan af lyst brød, but you gotta do, what you gotta do. Jeg smed min taske over skulderen og kørte så til skole. Da jeg trådte ind af hovedindgangen til skolen var folk allerede taget til time. Jeg nåede det ikke. jeg løb over mod mit skab og fandt mine bøger frem.jeg greb fat i håndtaget til min klasse og da jeg trådte ind lå alle øjne på mig. Ubehageligt. jeg fandt min plads oppe ved Noah og satte mig.
"yo bitch, hvor har du været?" hviskede han.
"blev vækket sent"
"øv, håbede på at du var blevet kørt ned af en bus." hviskede han med et smøret smil på læben."tusind tak Noah" grinte jeg.
efter føste time med forklaring omkring vores lille mini projekt noget.. kunne Noah og jeg endelig gå ned på biblioteket.
"når, lad mig høre. dig og louis" spurgte han og lavede Pedo-face.
"ew nej"
"jamen hvad så med souis?" spurgte han og lavede sad-face.
"har du allerede fundet på et ship navn?" grinte jeg.
"jep, og jeg shipper jer allerede for hårdt"
"Åh drop det Noah"vi satte os ved et af bordene og begyndte at læse. ligemeget hvor kedeligt det så må lyder, er det nu meget sjovt med Noah. Han har altid noget at sige om teksten, og han kan altid få mig til at grine. Noah havde rettet sine øjne over mod døren.
"hvad er det, der er så spændene?" spurgte jeg. Han gav mig et smil som kun betød en ting. Han ville gøre noget jeg ikke vil blive glad for.
"LOUIS!!!" råbte han højt. Jeg kiggede over mod døren og der stod Louis. Han rettede sine øjne mod os og begyndte at smile. Bare stop, gå, vend om.
"hvad fanden tænker du på?" spurgte jeg og gav ham et blik som sikkert kunne dræbe. nogen gange misunder jeg Medusa, at kunne forstene en person ved at kigge dem i øjnene. hvor fedt ville det ikke lige være?
Louis tog en stol og satte sig ved vores bord.
"hej folk" smilte han og rettede hans øjne mod mig. Jeg sukkede.
"hej louis"
"Hej Louis" svarede Noah med et stort smil på læben
"Hvad laver i?"
"Engelsk projekt" Svarede Noah med det samme. Den lille lort svare som om han ved præcist hvad personen skal til at sige.
"Også Engelsk projekt her " svarede han og smilede til mig.
"Ligemeget hvor hyggeligt det så er at du sidder her. Så skal du gå nu" sagde jeg med sarkasme i stemmen.
"Når ja.. sorry guys" svarede han og fandt et nyt bord at sidde ved."Hvad er dit problem?" Spurgte Noah strengt.
"Hvad?"
"Hvorfor måtte han ikke sidde her?"
"Han forstyrrede" svarede jeg. Selvfølgelig passede det ikke, men Noah forstår bare ikke, At Prøve at blive venner med ham er svært. Jeg har vænnet mig til at blive kaldt sårende ting af ham, at jeg ikke kan forstille at han vil mig noget godt. Hvorfor gav du ham så en chance?
"Du lyver"
"Nej"
"Jo"
"nej din ko" svarede jeg igen.
"Kælling"
"Smatso"
Vi kiggede kort på hinanden og begyndte at grine. Vi fortsatte med at læse igen.
Digte er ikke lige min ting.. De fleste digte jeg har læst, er så åndssvage. Jeg mærkede min mobil vibrerer i min lomme. Jeg tog den frem. Jeg burde ikke læse beskederne, men alt andet end at læse digte er bedre.Louis tomlinson: Hej :)
Mig: hvad vil du mig?
Louis tomlinson: jeg ville snakke med dig, men du gav mig ikke helt lov, derfor skriver jeg.
Mig: jamen du forstyrrerrrr
Louis tomlinson: skal jeg ikke fortælle nogen jokes.
Mig: joohh.. Fint.
Louis tomlinson: hvorfor spiller katte ikke fodbold?
Mig: i don't know?
Louis tomlinson: fordi de misser.
Louis tomlinson: hahahahahh
Mig: dårlig joke Louis, dårlig joke.
Louis tomlinson: hvorfor spiller hunde ikke fodbold?
Mig: fordi de er hunde?
Louis tomlinson: seriøst?
Louis tomlinson: de fælder :D
Mig: har hørt bedre
Louis tomlinson: må jeg sidde ved jer nu?
Mig: nope.
Louis tomlinson: jamen..
Mig: ses Lou
Mig: is
Mig: Louis
Louis tomlinson: Du må godt kalde mig Lou
Mig: nah
Louis tomlinson: kkkkkkkk
Mig: kk
Louis tomlinson: kkk
Mig: kkkk
Louis: kkkkk
Jeg kiggede tilbage på Louis. vores blikke mødte hinanden, og et smil formede sig på mine læber og han gengældte smilet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Texting the popular // l.t
Fanfic"Hold dig væk fra mig" "Det kan jeg ikke" ----------- En historie hvor Louis ihærdigt prøver at komme sammen med en pige, som han tidligere har plaget.