Brusc am fost trezită de soneria telefonului lui Rayan . L-am trezit din somn spunându-i sa raspunda si asta a si facut .
Rayan : Alo !
Fatima : Ce faci Rayan ?
Rayan : E 3 noaptea ! Dorm !
Fatima : Nu mai tipa la mine . Maine la 14:00 sa fii la aeroport ca sa iti iei la revedere de la fiul tau .
Rayan : Ce ? De ce ?
Fatima : Plec in Arabia , mi-a murit o matusa si nu pot sa nu fiu prezenta acolo .
Rayan : Bine . Voi fii acolo !
Fatima : Bine , te pup !
A inchis telefonul fara a mai asculta ce spunea Fatima .
Se făcu dimineata . Soarele era sus pe cer .
M-am trezit din pat deschizând geamul , pentru ca era mult prea frumos afara . Si vroiam sa aerisesc camera .
Rayan : Cat e ceasul ? spune somnoros.
Eu : E 10. Ar fii cazul sa te trezesti . La 11 plecam la sediu .
Rayan : Pff .. Astazi am sală .
Eu : Haide ! Nu mai fii asa puturos !
S-a ridicat din pat ducându-se la baie . Si-a facut un dus apoi a revenit in camera . Eu deja facusem ordine in camera .
Rayan : Ce ai de facut la sediu ?
Eu : Vreau sa o sun pe doamna Garcia sa vad daca a fost multumita de marfa si sa vorbesc cu Perry , Ashley si Damon .
M-am dus la dulap cautandu-mi haine si am scos o pereche de pantaloni mulati albi , o bluza neagra decoltata si geaca mea de piele alba . Mi-am luat o pereche de cizme negre cu ținte si am apoi mi-am aranjat parul , m-am dat cu tus si ruj rosu si am asteptat ca si Rayan sa isi caute ceva de imbracat . Si-a luat o bluza neagra ce ii scotea in evidenta patratelele si o pereche de pantaloni cu tur . A luat o pereche de tenesi de piele si geaca din acelasi material cu tenesii .
Am coborat amandoi jos , indreptandu-ne spre usa . El mi-a deschis usa lasandu-ma pe mine sa ies prima , urmata de el .
Rayan : Ce masina luam ?
Eu : Eu conduc azi . Deci o luam pe a mea .
Am intrat in garaj urcandu-ne in masina mea . Am iesit din curtea casei si ne indreptam spre sediu .
In 15 minute deja eram in fata sediului . Am parcat masina si ne-am indreptat spre usa tinandu-ne de mana. Am intrat inauntru si am observat ca pe canapea statea Linda , cea care ne anunta cine a venit si pentru ce .
Linda : Buna ziua !
Eu : Buna ! Ce faci Linda ?
Linda : Bine .. tocmai ce m-am externat ieri si am zis sa vin la servici . Imi pare rau ca am fost absenta atatea zile .
Eu : Nu-i nicio problema. Ce face micuta ?
Linda : E bine . Am lasat-o cu mama .
Am mers amandoi la lift , coborand la etajul 1. L-am sarutat si am iesit din lift . El trebuia sa coboare la etajul 2 , azi facea sala . Eu m-am indreptat spre biroul meu deschizand usa . L-am surprins pe Sheamus cum aranja lucrurile in birou .
Sheamus : Buna ziua , doamnă !
Eu : Buna !
Sheamus : Doriti o cafea ?
CITEȘTI
The Chameleons
RandomSă începem cu începutul , mă numesc Amyra Ișik . După nume probabil v-ați dat seama că sunt de origine arabă . Am crescut într-o familie de teroristi . De mică mi-au plăcut armele , nu păpușile . Am fost o fetiță cuminte , ascultatoare , până a a...