Merhaba benim ismim YN hayatım kısaca boka gidiyo şimdi sadece bir kaç gün önceki boka batışımı anlatıyorum.
......................................................
Sabah yine her zamanki gibi uyanmıştım saate baktım saat YUH 11:22 ben bu saate kadar nasıl uyudum lan. Ah neyse banyoya elimi yüzümü yıkadım krem sürdüm rimel sürdüm ve bi nemlendirici sürüp bıraktım üstüme bol beyaz sade karnı biraz açık bir kazak ve altınada beyaz yanlarında iki çizgi olan bi şort giydim ve beyaz sipor ayakkabılarımı giyip bu günün kiyafetini giydim ve aşşağı indim kimse bir şey demedi çünkü evde dışlanıyorum.Babam Annem öldükten sonra başka bi kadın getirmişti evet üvey annem.
Kadın ben evde yokmuşum gibi davranırdı bu 8 yıldır böyle. Babam annemi evlendiğinden hatta evlenmeden öncedendir aldatıyo babam annemi babasının zoruyla kabul edip evlenmiş annemde bunları ben 14 yaşımdayken öğrendi ve bu acıya katlanamayıp intihar etti.Onun acısı 1 ve ya 2 ay durdu başta o kadını istemedim ama sonradan akışına bıraktım ben şimdi 22 yaşımdayım ama hala işler akışında.
Benim birde kardeşim var üvey annemden. kendisi 18 yaşında bir geç kız ismi min ji onunla öz kardeşim gibi iyi anlaşıyoruz . Bazen üvey annemlede idare ediyoz ama kardeşim benden daha fazla ilgi görüyor.
Ama ben umursamıyorum artık başta zoruma gidiyordu ama neyse alıştım artık.
......................................................Aşşaği indiğimde bir gariplik vardı bana biraz garip bakıyolardı. Neyse her zamanki yerime oturdum ve kahvaltıya başladım. Min ji nin sanırım iştahı yok babamında öyle üve annem her zaman ki gibi. Bi boklar dönüyo ama yakında çıkar kokusu.
......................................................Yemek yedikten sonra hepimiz salonda toplandık. Garip.
Babam:evet yn sana bir şey söylemek istiyorum ancak lütfen sakin ol bu bizim geleceğimize bağlı.
Saçma histerik bi gülüş attım ve
Yn:evet baba söyleyebilisin.Babam:biz seni evlendirmeye karar verdik.
Dedi tek nefeste.Sanki bi boşluğa düşmüştüm garip hissediyodum içimde garip bi his vardı.
Yn:ne
Dedim gözlerim dolarken.
O ise bişey diyemedi ötekinler zaten hiç koşmuyodu hayret sanırım onlarda biliyolardı.Yn:sebep ne BENİ EVLENDİRMENİN SEBEBİ NE!!
Babam:kızım zor durumdayız şirket batmak üzere ve bi teklif aldık bizi bu çukurdan kurtarıcak bi teklifti çeviremedim adam seni oğluyla evlendirmek istiyor.
Yn:bunun içinmiydi baba. Beni şöhretin içinmi evlendiriyosun.
Dedim göz yaşlarım dökülürken.Babam:inan bunu yapmak zotundayım hem yine bizi görüceksin sadece hayatında bikaç deyişiklik olucak.
Yn:evmiyim ben baba değiştirilcek bu o kadar kolay bir şeymi ha hayatım diyoruz hayatım.
Babam:biliyorum ancak bunu yapmazsan sendd bizde çok zarar görcez.
Yn:tmm baba evlenicem. Ama sırf istenmediğim bir evde kalmamak için.
Dedim ve kalkarak odama gittim.
Bunu nasıl söylediğime kendim bile inanamıyorum ama bu evden kurtulmak istiyodum.
......................................................Evet hayatım böyle boka girdi. 3 gün sonra düğünüm var her şey hazırlandı. Evleniceğim çocuk yakışıklı fakat onu tanımıyorum ve çok azgın bir tip gibi görünüyor ki her görüştüğümüzde sanki üsyüme atlicak gibi bakıyor.
💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kaderlerimiz birleşik...
RomanceSırf bu evden kurtulmak için evlenicem... Beni düşün biraz seni ne kadar çok seviyorum sevmeyi denesen... Beni hiçmi sevmiyosun... Sevseydin acı çektirmezdin... Neden aldattın tam sana güvenip seni sevicektim... Bana hiç inanmıyomusun... Seni aetık...