„V množství je síla!"

206 32 8
                                    

Další ráno. A znovu kráčím po stejné cestě směrem do práce. Zarazím se když dojdu před budovu a vidím, že houf lidí se od včerejšího dne viditelně zvětšil. „Promiňte. Zdovolením." nervózně se prodírám mnoha lidmi mávající s cedulemi a zoufale prosící o návrat Bédi. Najednou mě někdo prudce chytne za rameno. „Vy jste Tomáš že? Co se stalo s Béďou? Proč už nehraje v reklamách?" pokládal mi nějaký cizí muž jednu otázku za druhou. „Béďu vyhodili." odpovím stručně a vytrhnu se z jeho sevření. Slyším ještě víc otázek, ale úspěšně je ignoruji a zmizím ve dveřích.

Pohled Bedřicha

Jako každý den zapnu svou televizi, na mém oblíbeném kanálu jsou právě zprávy a já usoudím, že když už jsem venku nebyl přes dva týdny, mohl bych alespoň vědět co se děje. „Před budovou, kde se tradičně natáčí reklamy na airbank se sešlo desítky lidí protestovat." zachlechnu první slova a ohromeně na ovládači zmáčknu tlačítko hlasitosti, abych něco nepřeslechl. „Jaký je hlavní cíl tohoto protestu?" zeptá se redaktorka a předá mikrofon muži s velkým nosem. „No, věc se má tak, že chceme Béďu zpátky do reklam airbank." zadrmolí muž. „Myslíte si ze svého cíle dosáhnete?" vyzvídá dál redaktorka. „No tak určitě." odpoví sebevědomě. „V množství je síla!" dodá a usměje se. „Máme tě rádi Béďo!" vykřikne někdo v pozadí a mě se na tváři objeví úsměv. Najednou se mezi davem lidí prodírá známá tvář s brýlemi. „Dobrý den, můžete nám dát nějaké bližší informace?" zeptá se redaktorka Toma on se zarazí. „Nejspíš ne, rád bych šel domů, tak jestli dovolíte" snaží se odejít, ale oni ho nepustí. „Proč byl Bedřich vyhozen z práce?" pokládá víc otázek redaktorka. „Řeknu vám jenom, že byl vyhozen neprávem a byl to dobrý člověk." tyhle slova mě zahřáli u srdce. „Chybíš mi Béďo." dodá upřímným tónem. I když vím, že mě neslyší odpovím mu šeptem. „Ty mě taky."

air bank, i konkurenty můžete mít rádi//tomdřich//dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat