11.BÖLÜM

10.1K 300 147
                                    

Umarım beğenirsiniz

Lütfen bölümü oylar mısınız ?

*1 MART PAZARTESİ*

Telefonumun çalması ile uyandım. Numara polis numarası idi. Telefonu açıp kulağıma götürdüğümde telefonda ki kişi konuşmaya başladı.

"Merhabalar Eda hanım. Cuma günü bulunmuş olduğunuz şikayet için ifade vermeniz gerekiyor. Lütfen karakolumuza kadar gelebilir misiniz?"

"Tabi ki bir yarım saat sonra orada olurum"

Telefonu kapatıp hemen hazırlanmaya başladım. Elimi yüzümü yıkadım. Odama geçip mavi, dizime kadar olan yumuşak elbisemi giydim. Üzerime de siyah bir hırka aldıktan sonra bağlı olan saçımı açtım. Ellerimle biraz şekil verdikten sonra evden acele ile çıktım.

Evimin biraz ilerisinde olan fırından poğaça ve kakaolu süt aldıktan sonra taxiye bindim. Yolda gittiğimiz sürede ise hemen elimde kileri yiyordum.

Kerem'den

Kahvaltı yaptığım sırada telefonum çaldı. Karakoldan arıyordular. Geçen hafta yaşanmış bir olay için sorgulama yapmaları gerektiğini söylemiştiler. Masadan kalkıp Ahmet'e arabayı hazırlamasını söyledim.

Araba hazır olduğunda hemen arabaya geçtim. Uzun bir süre sonra karakola gelmiştik. Arabadan inip karakolun içine girdim. Girmem gereken odaya girdikten sonra bir tane polis bana doğru bakarak "Kerem yılmaz" demişti

"Buyurun benim "

"Lütfen benimle gelin"

polisi takip ediyordum. Bir tane sorgu odasına girdiğimde oturmamı söylemek için sandalyeyi gösterdi. Sandalyeye oturup sorgulanmaya başladım.

Eda'dan

Karakola vardığım da içeriye doğru ilerlemeye başladım. İçeriye girdiğimde o oradaydı. Koridorda ki koltuklarda oturuyordu. Yanına doğru ilerlemeye başladım.

"Merhaba"

Sesim çok kısık ve narin çıkmıştı. Sesimi duyduğunu düşünmemiştim. Fakat duyduğuna göre cevap vermişti.

"Merhaba"

Sesi aynı tripli gibi çıkıyordu. Hem neyin tribiydi ki bu? Şikayet etmeyecektim de ne yapacaktım ? Ayrıca böyle bir olayda hem canıma zarar gelmişti hem de bir avukat olarak bunu yapmalıydım. Kendim ile konuşmam onun konuşması ile kesilmişti.

"Şuan Ahmet'i sorguya alıyorlar. Birazdan da sen girersin"

Sadece başımı sallamıştım hiç bir şey yapmamıştım. Biraz zaman geçtikten sonra Ahmet odadan çıkmıştı. Tam odaya doğru ilerleyecek iken Kerem'in kolumdan tutması ile ona doğru dönmüştüm. Aramızda ki mesafeyi korumak için bir adım geri gittim.

"Çıkışta bir şeyler yapmaya ne dersin ?"

Bu sorusuna hiç bir yanıt vermemiştim. Hala kolumu tutan ellerinden kurtulup odaya doğru ilerlemeye başladım. İçeriye girip kapıyı kapattım. İçeride ki polis sandalyeyi gösterip oturmamı söyledi. Sandalyeye oturduğum da her şeyi anlatmamı söyledi. Ben de telefonda iken ne söylediysem aynılarını söyledim.

İfademi verdikten sonra odadan çıktım. Kapının önünde bir kaç adam daha vardı. Hemen hızlı bir şekilde adımlarımı karakolun kapısına yönelttim. Dışarı çıktığımda Kerem ve Ahmet arabanın önünde bana bakıyordular. Hiç aldırış etmeden devam ettiğim de Kerem'de bana doğru ilerlemeye başlamıştı. En sonunda yanıma geldiğinde benim ile aynı adımlarla yürürken bir yandan da konuşuyordu.

MAFYA AŞIK OLURSA | BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin