Možná jsem udělal chybu

195 27 0
                                    

Pohled režiséra reklam Airbank

Piju svou ranní kávu ve své pohodlné židli. Leknu se tak, že malém převrhnu hrnek s horkým nápojem, když začne hlasitě zvonit telefon. Rychle ho zvednu. „Dobrý den, tady televize Nova, oddělení reklam. Vy jste Jindřich Novák?" ozve se ženský hlas, jsem trochu zaskočen, ale okamžitě odpovím. „Ano to jsem já, o co jde?" „Jde o to, že se snížila oblíbenost vašich reklam. A my bychom to s vámi rádi probrali." sdělí mi. „N-no, jasně a-ano." zakoktám. „Čekáme vás zítra, ve dvě hodiny odpoledne, u hlavní budovy televize Nova." žena na druhé straně položí telefon a já se zoufale podívám z okna na všechny protestanty. Možná jsem udělal chybu.

.

Jedu ve svém drahém autě na adresu, kterou mi později ještě napsali e-mailem. Digitální hodinky ukazují 13:57 a já už jsem skoro na místě. Vystoupím z auta a venku mě již čeká baculatější žena. „Dobrý den, já jsem Lucie a jsem ředitelka odvětví reklam, vy jste Jindřich?" představí se a podá mi ruku. Potřesu si s ní. „Ano to jsem já, dobrý den." nasadím svůj profesionální úsměv. „Dobře pojďte za mnou." vybídne mě a já následuji její kroky. Neodpustím si letmý pohled na její hezký zadek.

Dovede mě k prostorné strohé místnosti s jedním obrovským kulatým stolem veprostřed. Na všech židlích někdo sedí, kromě jedné, která je pro mě. Sednu si a nervózně si prohlížím všechny kolem a čekám co se bude dít. Lucie si přiveze bílou tabuli, na které je nakreslen graf pomalu padající k nule. „Takto se snížila oblíbenost vašich reklam. My moc dobře víme co to zapříčinilo. Vyhodili jste lidmi nejoblíbenějšího herce Bedřicha." otočí pohled přímo na mě. „Můžete mi prosím vysvětlit, co vás k tomu vedlo?" zeptá se. „N-no on prostě, nechtěl odříkat svůj scénář." Lucie si odfrkne. „Volal mi zakladatel banek Airbank, stěžuje si že zájem o jeho banky se snižuje. Takže je to hlavně váš problém, nás to ani tolik nezajímá." vysvětluje Lucie klidným tónem. „I přestože naše zpravodajství je rádo, že se děje nějaké drama v podobě protestů, vy můžete lehce přijít o práci, takže pokud máte svou práci rád, radím vám, abyste vrátili Béďu zpět."

air bank, i konkurenty můžete mít rádi//tomdřich//dokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat