Capitolul 6

689 16 4
                                    

------ între timp la Hogsmade -------
Ron:" te am chemat sa vii cu noi pt ca se apropie Crăciunul și ne gândeam ca vrei sa ii iei ceva lui y/n"
Theo:" Va mulțumesc mult băieți, chiar ma gândeam ce as putea sa ii cumpăr, aveți vreo idee?"
Harry:" Eu zic sa ii iei un colier sau o brățară, mereu fetelor le plac astea"
Theo:" Bună idee"
Ron:" ok, ne vedem aici într o ora?"
Harry:" vrei sa ne despărțim?"
Ron:" Păi trebuie sa va iau cadouri și vouă, doar nu o sa vedeți ce va iau"
Theo:" ok, ne vedem aici într o ora"... Si au plecat singuri... Theo a întrat în primul magazin pe care l a văzut, s a uitat după coliere sau brățări....nu a văzut nimic care sa ii placa...după in jur de 4 magazine in care a întrat a găsit cadoul perfect.. Un set cu un colier și o brățară.. După o ora, s a întors în locul de unde s au despărțit...
Ron:" ai găsit cadoul potrivit?"
Theo"da, voi? "
Băieții:" da"..s au întors înapoi la Hogwarts..
-----la Hogwarts----
Theo s a dus la el în camera, unde îl aștepta y/n..
Y/n:" ai venit?"
Theo:"da, am cumpărat niște cadouri de Crăciun"
Y/n:" și eu ar trebui sa merg, da încă nu știu când"... Mione încă era acolo
Mione:" putem merge mâine împreună"
Y/n:" Bună idee"
Mione:"Păi eu va las,paa"
Y/n:" paa" te a luat în brate și a plecat...
Y/n:" Eu merg sa fac un dus"
Theo:"ok, te aștept aici"... În timp ce tu erai în dus apare Draco la tine la usa... Bate la ușă și Theo deschide...
Draco:" tu ce cauți aici?"
Theo:" Păi in primul rand y/n este iubita mea și în al doilea rand asta e și camera mea"
Draco:" in fine, știi unde ești y/n?"
Theo:" este la baie, de ce? Ai nevoie de ceva?"
Draco:" doar voiam sa o întreb ceva"
Theo:"poți sa mi zici mie ca o sa o întreb eu"
Draco:" Nu e nevoie, doar spune i, dacă vrea sa vina în camera mea"
Theo:" și de ce ma rog la tine în camera?"... Între timp tu ai ieșit din baie... Erai în pijamale și aveai parul ud...
Y/n:" Ce se întâmplă aici?" și te apropiai de ușa..
Theo:" Draco voia sa te întrebe ceva"
Y/n:" te ascult"
Draco:" putem vorbi în privat?"...theo s a uitat la tine, tu i ai dat din cap ca e ok și ai ieșit din camera....ai mers spre camera lui, el a deschis ușa, ai întrat și te ai așezat pe pat...
Y/n:" acum spune ce vrei"
Draco:" voiam sa ți spun ca îmi pare rău"...
Y/n:" târziu deja, abia acum te ai gândit tu sa ți ceri scuze? Nu crezi ca trebuia sa faci asta mai devreme?"...vorbeai asa de răstit la el încât nici nu mai știa ce sa zică....
Y/n:" sa înțeleg ca acum ai muțit?.... Atunci el s a apropiat de tine și te a sărutat...  fără sa ți dai seama și tu l ai sărutat pe el... Atunci in camera a întrat Pansy
Pansy:" Draco știi unde este-"...după ce v a văzut a ieșit din camera plângând... Ai alergat după ea, dar când sa ajungi la usa ei, a încuiat o... Ai folosit o vraja ca să deschizi ușa și te ai așezat lângă ea...
Y/n:" Pansy îmi pare rău"...
Pansy:" pe bune y/n? Știai ca îl iubesc și tu te ai dus sa îl săruți? Și tu parca erai Cu Theo"
Y/n:" încă sunt cu Theo și nu eu l am sărutat ci el" atunci a apărut Theo...
Theo:"ce a făcut?"
Y/n:" Theo...."
Theo:" zi mi ce a făcut" a țipat la tine...
Y/n:"M a sărutat"... Atunci Theo a ieșit nervos din camera lui Pansy..ai fugit după el și l ai văzut  in camera lui Draco...acolo Theo îl lovea pe Draco...tu ai fugit spre ei și l ai oprit..
Y/n:" THEO STOP" ai țipat la el...
Theo:" Dacă te mai atingi o data de ea, promit ca o sa se întâmple mai rău"...si ați plecat...
Y/n:" pot sa știu și eu ce a fost asta?" te ai întors spre el și l ai întrebat
Theo:" ce?"
Y/n:"Păi ce? Explica mi"...
Theo:" M am enervat și l am lovit"
Y/n:" de ce?"
Theo:" ma mai întrebi de ce? Y/n te a sărutat"
Y/n:"mhm"...pana ați ajuns în camera voastră nu a spus nimeni nimic....când ați ajuns Theo s a dus la baie....tu ai vrut sa îl aștepți ca să vorbiți, doar ca ai adormit...după ce a ieșit din baie a venit lângă tine și te a luat în brate...apoi a adormit și el
~to be continued ~
(nu știu cât de reușit e acest capitol, dar sper sa va placa ❤️)

I'm yours forever.. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum