BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM BAŞLIYORUMMM
Niall ile ayrıldık ve eve doğru yürümeye başladım. tek olduğum için telefonumdan Young açtım ve dinleyerek yürümeye başladım. on beş dakika içerisinde eve vardım.
evde gemma ve arkadaşları vardı. "hey Harry" dedi liam gülümseyerek "hey Liam" dedim. liam el işaretiyle beni yanına çağırdı, bende çantamı yere koyup yanına gidip oturdum "Harry elini yıkadın mı?" dedi gemma "hayır." dedim. gemma bu konuda çok titizdir "elini yıkayıp gel hadi" bende onu onaylayıp elimi yıkamaya gittim.
elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim. üstüme rahat bir tişört, altımada bir eşofman giydim en son olarak gök kuşağı desenli çorabımı giydim.
liam ve diğerlerinin yanına gittim ve Gemma klasik sorusunu sordu "okul nasıl geçti?" dedi bende her zamanki cevabımı verdim "iyi, iyi geçti." beni başıyla onayladı ve Liam "hey kız arkadaşın var mı?" dedi. bu soru cidden sinirimi bozuyordu çünkü kızlardan hoşlanmıyordum. aslında onlarda haklıydı onlara daha eşcinsel olduğumu söylememiştim, söyleyememiştim daha doğrusu alacağım tepkiden korktuğum için daha söylemedim.
"hayır Liam, kız arkadaşım yok." dedim gülümseyerek Gemma bildiği için konuyu değiştirdi "Hey Harry bu gün istersen Niall'ı eve çağıra bilirsin." yüzüme kocaman bir gülümseme yayılırken onu onaylayıp odama gittim ve Niall'ı aradım.
"Niall bu gün istersen bize gelebilirsin."
"dostum Gemma sorun çıkarmaz değilmi?" en son Niall bize geldiğinde Gemma Niall'ı evden kovmuştu.
"hayır sorun çıkarmaz kendisi seni çağırmamı istedi zaten." dedim
"umarım kıvırcık."
"o zaman seni bekliyorum Ni."
"tamam geliyorum harrey."
telefonu kapattım ve Niall'ı beklemeye başladım.
yaklaşık yarım saat sonra
"Harry kapıya bak!"
"tamam Gemma."
koşar adımla aşağı indim ve kapıyı açtım "hoşgeldin Ni!" dedim ve ona sımsıkı sarıldım "hoşbuldum kıvırcık." ayrıldık ve Niall "biliyor musun okulun oralarda yeni bir hamburgerci açılmış oraya gidelim mi?" dedi hevesle.
"tabii ama ilk önce kraliçemizden izin almalıyız." dedim ve ikimizde kıkırdadık Gemma'nın yanına gittik izin alıp çıktık.
Niall koşa koşa içeri girdi ben geride kaldım bende koşarak ona yetişmeye çalıştım içeri girdiğimde Ni çoktan sipariş etmişti bile.
"keşke beni bekleseydin." Niall gülüp "hayır hayır ne istediğini biliyorum sana gerek yok." dedi ve bir yere oturdu bende onun yanında gidip oturdum.
on dakika içerisinde siparişlerimiz geldi ve Niall gerçekten de istediğim gibi sipariş etmiş.
ikimizde yemeye başladık ben patateslerden başladım Niall ise her şeyi aynı anda yiyordu gülüp "yavaş ye boğulacaksın minik civcivim." bana bakıp kafasını onaylamaz şekilde salladı tek kaşımı kaldırıp ona baktım ve "Yemekler asla ama asla beklemez Harold sana bunu daha kaç kere söylemeliyim?" dedi ve yemeye devam etti pek aç olmadığım için içiceğimi içerek onu izliyordum.
"aç değilmisin?" dedi Niall hayır anlamında kafamı salladım ve "o zaman ben yiyebilirim." dedi ve hamburgeri önümden alıp onuda yedi sonra hemen kalkıp çıktı.
"hesabı sen öde!." dedi ve kasaya gidip ödedim ve eve gittik.
"çocuklar dönmüşsünüz." dedi gemma birşey demeden odaya gittik ve bilgisayarı açtım.
"ne izlemeliyiz Ni?" düşünür gibi yaptı ve "buz devri." dedi ve bende onu açtım.
izlerken niall uyuya kaldı ve üstüne birşeyler örtüp bilgisayarı kapattım bende balkona çıkıp biraz dışarıyı izledim ve uyumaya gittim.
👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀umarım beğenirsiniz aşklar sınır yok
evwt olaylar ışık hızı gerçekleşmiş tekrar deniyorum ehm
👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I said shut up -ls-
FanfictionHarry louis'i çok seviyor, ama louis homo olmadığını söyleyip duruyor. Zayn ve Liam'ın ilişkisi sakin ve tatlı :) harry:18 louis:18 Niall:18 Zayn:18 Liam:20