NCT DREAM

2.2K 34 0
                                    

Flört ettikleri Kız onunla birlikte Balo'ya gitmek isterse?

Mark Lee

Fikrin karşısında gerçekten heyecanlanırdı ve oldukça şirin olduğunu düşünürdü. Çok fazla düşünmeden teklifini kabul ederdi.

Huang Renjun

Biraz gergin olurdu. Seni uzun zamandır seviyor ve sana çıkma teklif edecek ilk kişi olmak istiyor. Bütün bu gerilime rağmen yine de evet deyip mutlu bir şekilde gülümseyerek sana sarıldı.

Lee Jeno

Her şekilde Kabul edecekti ama biraz eğlenmenin zararının olmayacağını düşünerek kararsızmış gibi yaptı. Sonrasında yüzündeki gerginliği görür ve kıkırdayarak başını sallardı. 

''Elbette seninle geleceğim''

Lee Haechan

Sen pratik odasında onu baloya davet edince gerçekten şok olurdu. Üyelerin geri kalanı heyecanla bağırıp oradan oraya koşarken sadece şaşkınca sana bakardı. Yine de seninle baloya gitmeyi memnuniyetle kabul ederdi.

Na Jaemin 

Hızlıca ''Evet'' derken bir saniye bile düşünmezdi. İkinizin birlikte Balo'nun en iyi çifti olacağınızı bilirdi.

Zhong Chenle

Şok olan başka bir üye daha, cidden kafası karışırdı. Onu Balo'ya davet ettiğinde sana bir süre öylece bakardı. Kendine geldiğindeyse başını kocaman bir gülümsemeyle sallar ve ''Tabii geleceğim!'' derdi.

Park Jisung

O biraz utangaç, Seninleyken her zaman gülümserdi. Davetiye'yi ona verdiğin zaman anında elinden alıp sana sarılırdı. Seninle önemli bir yere gidecek olmak onu heyecanlandırırdı.

𝐍𝐂𝐓 𝐑𝐄𝐀𝐂𝐓𝐈𝐎𝐍𝐒Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin