Bölüm şarkısı: Madrigal- Seni Dert Etmeler
Geride kaldı o günler, sen varken taptığım kasvetli şehirler..♡♡♡
Günümüz
Savaş boş bakışlarla yüzümü incelerken ben öylece geçip giden hayatımı düşünüyordum.
Hiç bir şey yapmadan, zamanında yaptığım hataların belki pişmanlığını belki de cezasını çekerekten devam ediyordum yaşamaya.
18 yaşında ki o küçük kızın yazdığı senaryoyu 23 yaşında oynuyordum.
Sanki ben değilmişim gibi sanki benim hayatım değilmiş gibi oradan oraya sürükleniyordum.
Mesela soruyorum kendime..
Ne olsun isterdin?
Ona bu kadar uzak olmamak.
Peki ona elini uzatsan dokunabilecekken bu kadar uzak olmanın sebebi ne Merve?
Benim. Ben ve lanet olası gururum. Lanet olası değerlerim, kurallarım.Kafama koyduğum şeyin doğru olduğuna inanmam. Aptallığım.
Evin duvarları üzerime gelmeye başlayınca elimi boğazıma attıp sıkıntıyla ovaladım. Bu evde olmak bana şu anda işkenceden farksızdı. Kaçıp gitmek istiyordum buradan. Bu her bir karışında bir anının bulunduğu salonda oturmak istemiyordum. Ona sarılıp uyuduğum bu koltuk bana acı veriyordu.
"Ne düşünüyorsun?"
Boğuk çıkan erkeksi sesiyle konuştuğunda bakışlarımı tavandan çekmeden ruhsuz sesimle konuştum.
"Geçmişi."
Güzel günlerimizi.
Mutluluğumuzu.
Arkadaşlığımızı.
Ona bakmamak için ne kadar dirensemde gözlerim bana ihanet edip bakışlarına döndü.Kasılan çenesi ve sıktığı yumruklarıyla gerginliğini yeterince belli ediyordu.
"Geçmişin hangi bölümündesin merak ettim."
Sesinde bariz bir alay vardı.Canımı acıtmak ister gibi sormuştu. Ama bunun için bir çabaya gerek yoktu. Çünkü ben zaten büyük bir acı çekiyordum. Buruk bir gülümseme yerleştirdim kurumuş dudaklarıma.
"Son günümüzü falan işte.Bu evde yaşadıklarımızı. O geceyi."
Gözlerinden anlık geçen ifadeyi yakalayamasam da çatılmış siyah kaşları gözlerinde ki hisleri kapatıyordu. Bu konunun ona doğal olarak güzel şeyler hissettirmediğini mimikleriyle fazlasıyla belli ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğuma Sevgilerle (Mahalle Hikayesi) -TAMAMLANDI-
ChickLitMerve & ... Bazı kısımlar "Son Dans" ile bağlantılıdır. Daha anlaşılır olması için önce o kitabı okumanızı tavsiye ederim keyifli okumalar.♡ "Mucizem.." yorgun fısıltısıyla ilk damla bana ihanet edip süzüldü yanaklarımdan. Sesimi çıkaramıyordu...